Alsjequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef teknomist het volgende:
Richie Hawtin is tot dusver erg vet.
Thanks.
Je hee, je denkt toch niet dat ik mezelf naar een ander hok ga verhuizen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef LostFormat het volgende:
Een huishoudelijke mededeling: we gaan deze reeks stoppen.
De rek is er uit. Het is leuk geweest maar zo'n beetje alles wat er te zeggen viel over het technogevoel is nu wel gezegd. Het enige wat we nu nog overhouden is geklets over de muziek en dat kan makkelijk in het technotopic in MUZ. En mocht je het nog over het niet muzikale gedeelte van het technogevoel hebben dan kun je dat altijd nog gewoon in de shop kwijt.
Dus dit wordt de laatste wij houden van techno topic. Na deze kan er dus gewoon verder gegaan worden in dit topic: Techno! part 5 - offbeatmnmlschranzenaldatmeer
Over veel qua techno is het denk ik al gehad hier denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef merino het volgende:
het is hier idd nogal veranderd de laatste tijd.
snap eigenlijk niet hoe dat zo gekomen is
Mja, niet gek ook na meer dan 50 delen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef merino het volgende:
het is hier idd nogal veranderd de laatste tijd.
snap eigenlijk niet hoe dat zo gekomen is
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Miischien kom ik nu wel wat meer in MUZ
DAt zou heus niet meer of minder worden als dit topic verdwijnt. En hadden we dan soms een poll er tegen aan moeten gooien ofzo? De shop is al stukken meer technominded geworden, daar kun je nu probleem los al het slap geouwehoer over techno kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef T_R_I_P het volgende:
Lekker democratisch allemaal weer...het enige wat je met het stoppen bereikt is veel meer offtopic gelul in andere aan techno gerelateerde topics, zoals nu al in het AWFS topic...
Nou, het is sowieso geen democratie hier natuurlijk; dus dat hoef je ook niet te verwachten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef T_R_I_P het volgende:
Lekker democratisch allemaal weer...het enige wat je met het stoppen bereikt is veel meer offtopic gelul in andere aan techno gerelateerde topics, zoals nu al in het AWFS topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |