Nee ok, maar Ben Sims draait ook vaak softquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Maar het setje is dan echt totaal niet hard. Meer clubby eigenlijk. Volgens mij heb ik hem ook naar jou verstuurd enkele maanden terug.
It's a wordplay in german! How amusing and impenatrable for the vast majority of our musical audience!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef teknomist het volgende:
08-dominik_eulberg--die_rohrdommel_und_der_wachtelkoenig_im_schachtelhalmlabyrinth-mbs.mp3
Hoe verzint -ie het?.
houseeeeequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef teknomist het volgende:
Nee, ik heb hier twee hele goede volledige housesets van hem.
Wie nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef teknomist het volgende:
Hmmmm, ik heb misschien vervoer naar Ruhr In Love![]()
.
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaartquote:
Het is niet meer gelukt. Kunnen we niet alleen die van Richie Hawtin en Ben Sims gewoon apart onderling versturen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Fuse|In Detroit sets allemaal binnen
ik upload ze anders wel even via yousendit. Ging gister heel snel toen ik die van adam beyer deed. Dus mensen, houdt vanavond de coffeeshop weblog in de gaten. Adam beyer zet ik er zo dan op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is niet meer gelukt. Kunnen we niet alleen die van Richie Hawtin en Ben Sims gewoon apart onderling versturen?
Tuurlijk ga ik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaart.
eaupenbaar Vervuhrquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |