nee, daarom..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Sahko het volgende:
hawtin & sims??
die verhouding klopt volgens mij niet helemaal
en een tvptjequote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind hem zoals gewoonlijk erg sterk. Goede nummers (veel electro en lekker stamptechno en ghettotech) en vet gemixt. Topkwaliteit zoals gewoonlijk.
je weet tochquote:
ze schijnen op www.livesets.com te komen maar ik weet niet zeker of dat zo isquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:49 schreef DrazTic het volgende:
weet iemand of de sets van FYM al online staan....and more important: waar?
als iemand een tracklist kan vinden wilt ie het ff melden, dank uquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef IrfieJ het volgende:
summer mix 2005 vanMiss kittin
http://www.misskittin.com(...)in_Summermix2005.pls
Nee, sorry.quote:
Is dat een stream?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef IrfieJ het volgende:
summer mix 2005 vanMiss kittin
http://www.misskittin.com(...)in_Summermix2005.pls
Streams zijn ok. Ik zal deze wel rippen en van het weekend op de weblog zettenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Streams zijn ok. Ik zal deze wel rippen en van het weekend op de weblog zetten.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb net op de weblog link naar essential mixes geplaatst van 1993 t/m 2005. zijn wel soort van streams, maar je kan ze anders gewoon zelf rippen![]()
![]()
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb net op de weblog link naar essential mixes geplaatst van 1993 t/m 2005. zijn wel soort van streams, maar je kan ze anders gewoon zelf rippen![]()
![]()
Ja, niet als je niet ingelogd bentquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:58 schreef anoukforza het volgende:
How should i know? En ik zie hem lekker wel
Achja... verrassende cross-overs zijn nooit verkeerd toch?!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Sahko het volgende:
hawtin & sims??
die verhouding klopt volgens mij niet helemaal
Maar het setje is dan echt totaal niet hard. Meer clubby eigenlijk. Volgens mij heb ik hem ook naar jou verstuurd enkele maanden terug.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef teknomist het volgende:
Agh, Hawtin heeft een tijd terug echt zo'n harde periode gehad. Daar past Ben Sims prima tussen. Sowieso draait Ben Sims niet altijd stevige hardgroove maar doet -ie ook sterke house/tribal-sets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |