Hier ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:25 schreef teknomist het volgende:
De allernieuwste Maetrik op Treibstoff is ook erg sterk:
Maetrik - Cologne & Back
[afbeelding]
Die gozer is goed bezig. Zijn album staat nu in de queue.
Man o man, wat een kippenvel plaatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:57 schreef teknomist het volgende:
Wat een gruwelijk vette plaat!!!
International Pony - Our House
[afbeelding]
Erg lekker inderdaad. Live is Kalkbrenner ook echt helemaal geweldigquote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Sahko het volgende:
http://www.discogs.com/release/42842 <-- dies wel erg ok
ben niet zoon fan van hem, maar deze kan ik toch wel waarderen
Check Boris S - Got it EP eens... (compressed 29)quote:
Ik vind hem best lekker eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef merino het volgende:
ik vind World Service 2 van wat ik nu gehoord heb echt helemaal niks =S
morgen nog maar keer helemaal beluisteren om te zien of mijn mening nog veranderd...
Ik vind hem zoals gewoonlijk erg sterk. Goede nummers (veel electro en lekker stamptechno en ghettotech) en vet gemixt. Topkwaliteit zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef merino het volgende:
ik vind World Service 2 van wat ik nu gehoord heb echt helemaal niks =S
morgen nog maar keer helemaal beluisteren om te zien of mijn mening nog veranderd...
Stuur vanavond maar eens door!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef anoukforza het volgende:
Len Faki- Just a danceDie draaide Misstress Barbara gisteren ook
Stuk voor stuk enorm goedquote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef Fendy het volgende:
[..]
Check Boris S - Got it EP eens... (compressed 29)
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind hem zoals gewoonlijk erg sterk. Goede nummers (veel electro en lekker stamptechno en ghettotech) en vet gemixt. Topkwaliteit zoals gewoonlijk.
ja!quote:
Nee, niet helemaal. Op het origineel van DK8 staan al 2 versies, "original" en "reworked"quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Rabieluh het volgende:
DK8 - Murder Was The Bass (Original)
Er was dus blijkbaar een original voor die reworked versie die zo'n enorme hit werd?
uhm ja, zoiets kan kloppen. Ben wel groot gedeelte van me livesets enzo kwijt, maar heb wel aardig wat recente nu weerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef anoukforza het volgende:
Deviant, that reminds me..volgens mij kreeg ik nog een hele hoop van jou @ DVD
leuk sample werk in het begin, wel wat foutjes maja je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
Richie Hawtin & Ricardo Villalobos - Tresor Closing Night - Live @ Globus 17.04.2005 - Part 1.mp3![]()
![]()
.
De meeste sets die ik heb van Richie Hawtin zijn vaak nog de wat hardere sets. Totaal niet de sound die ik hoor als ik Hawtin de afgelopen twee jaar live heb gehoord zoals op Timewarp of met 5 Days Off. Daarom vind ik het juist erg cool deze set. En waar krijg je anders 6 uur van hun op mp3quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef Sahko het volgende:
[..]
leuk sample werk in het begin, wel wat foutje maja
verder vind ik hem eerlijk gezegd niet zo heel boeiend, teveel bekende hitjes
terwijl de meeste sets van deze twee toch zeker 50% promo`s bevatten
de sets van timewarp en 5days zijn gewoon op internet te vinden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
De meeste sets die ik heb van Richie Hawtin zijn vaak nog de wat hardere sets. Totaal niet de sound die ik hoor als ik Hawtin de afgelopen twee jaar live heb gehoord zoals op Timewarp of met 5 Days Off. Daarom vind ik het juist erg cool deze set. En waar krijg je anders 6 uur van hun op mp3.
Wel moet ik weten hoe dat ongelofelijke vette nummer op het einde van deel 1 heet...
Timewarp van 2004 heb ik wel ja. Maar die van 5 Days Off ook? Zal es kijken dan...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:55 schreef Sahko het volgende:
[..]
de sets van timewarp en 5days zijn gewoon op internet te vinden.
10 days ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Timewarp van 2004 heb ik wel ja. Maar die van 5 Days Off ook? Zal es kijken dan...
Duurt toch maar 50 min ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
Richie Hawtin & Ricardo Villalobos - Tresor Closing Night - Live @ Globus 17.04.2005 - Part 1.mp3![]()
![]()
.
6 uur in totaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Duurt toch maar 50 min ofzo?
Heb vandaag Richie Hawtin Underground Stage Fuse-IN 30-5-2005.mp3 gedownload.
nee, daarom..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Sahko het volgende:
hawtin & sims??
die verhouding klopt volgens mij niet helemaal
en een tvptjequote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind hem zoals gewoonlijk erg sterk. Goede nummers (veel electro en lekker stamptechno en ghettotech) en vet gemixt. Topkwaliteit zoals gewoonlijk.
je weet tochquote:
ze schijnen op www.livesets.com te komen maar ik weet niet zeker of dat zo isquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:49 schreef DrazTic het volgende:
weet iemand of de sets van FYM al online staan....and more important: waar?
als iemand een tracklist kan vinden wilt ie het ff melden, dank uquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef IrfieJ het volgende:
summer mix 2005 vanMiss kittin
http://www.misskittin.com(...)in_Summermix2005.pls
Nee, sorry.quote:
Is dat een stream?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef IrfieJ het volgende:
summer mix 2005 vanMiss kittin
http://www.misskittin.com(...)in_Summermix2005.pls
Streams zijn ok. Ik zal deze wel rippen en van het weekend op de weblog zettenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Streams zijn ok. Ik zal deze wel rippen en van het weekend op de weblog zetten.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb net op de weblog link naar essential mixes geplaatst van 1993 t/m 2005. zijn wel soort van streams, maar je kan ze anders gewoon zelf rippen![]()
![]()
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb net op de weblog link naar essential mixes geplaatst van 1993 t/m 2005. zijn wel soort van streams, maar je kan ze anders gewoon zelf rippen![]()
![]()
Ja, niet als je niet ingelogd bentquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:58 schreef anoukforza het volgende:
How should i know? En ik zie hem lekker wel
Achja... verrassende cross-overs zijn nooit verkeerd toch?!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef Sahko het volgende:
hawtin & sims??
die verhouding klopt volgens mij niet helemaal
Maar het setje is dan echt totaal niet hard. Meer clubby eigenlijk. Volgens mij heb ik hem ook naar jou verstuurd enkele maanden terug.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef teknomist het volgende:
Agh, Hawtin heeft een tijd terug echt zo'n harde periode gehad. Daar past Ben Sims prima tussen. Sowieso draait Ben Sims niet altijd stevige hardgroove maar doet -ie ook sterke house/tribal-sets.
Nee ok, maar Ben Sims draait ook vaak softquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Maar het setje is dan echt totaal niet hard. Meer clubby eigenlijk. Volgens mij heb ik hem ook naar jou verstuurd enkele maanden terug.
It's a wordplay in german! How amusing and impenatrable for the vast majority of our musical audience!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef teknomist het volgende:
08-dominik_eulberg--die_rohrdommel_und_der_wachtelkoenig_im_schachtelhalmlabyrinth-mbs.mp3
Hoe verzint -ie het?.
houseeeeequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:35 schreef teknomist het volgende:
Nee, ik heb hier twee hele goede volledige housesets van hem.
Wie nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:57 schreef teknomist het volgende:
Hmmmm, ik heb misschien vervoer naar Ruhr In Love![]()
.
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaartquote:
Het is niet meer gelukt. Kunnen we niet alleen die van Richie Hawtin en Ben Sims gewoon apart onderling versturen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Fuse|In Detroit sets allemaal binnen
ik upload ze anders wel even via yousendit. Ging gister heel snel toen ik die van adam beyer deed. Dus mensen, houdt vanavond de coffeeshop weblog in de gaten. Adam beyer zet ik er zo dan op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is niet meer gelukt. Kunnen we niet alleen die van Richie Hawtin en Ben Sims gewoon apart onderling versturen?
Tuurlijk ga ik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaart.
eaupenbaar Vervuhrquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga jij dan? Ja als je de trein onder OV schaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |