ja die werd daarvoor al gemaakt in een serie tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:16 schreef babette21 het volgende:
in september komt er trouwens weer 'n Terstall-film met Kim & co uit
ik ben sinds "Flirt" alleen een beetje afgeknapt op Eddy....
yep 3 films achter elkaar ofzo, deze is vorig jaar zefls al op 't filmfestival vertoontquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
ja die werd daarvoor al gemaakt in een serie toch
't laatste kan ik niet helemaal volgen... je hoeft toch niet zat te zijn om Jan Mulder oké te vinden!?quote:met jou Cees G. en Jan Mulder maar nu zal ik wel helemaal zat verklaard worden
Babette ookquote:meneer Terstall is aan wat rust toe
off is 's nachts toegestaan....quote:offtopic: over Cees Geel gesproken, ik heb vorige week toevallig weer een keer de trip van teetje gezien... toen vond ik hem helemaal geweldig, maar in MvdW... nou ja wie weet ik moet de helft nog zien dus wie weet draait hij nog bij
je moet wel behoorlijk onoke zijn om hem naast Kim P. in een film te casten.......quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:37 schreef babette21 het volgende:
't laatste kan ik niet helemaal volgen... je hoeft toch niet zat te zijn om Jan Mulder oké te vinden!?
hmz... ik vond dat hij het behoorlijk moest afleggen naast Rik Launspach [en hij was bepaald de enige niet ] maar zoals ik al zei, ik heb het eind van het seizoen niet afgewacht....quote:ik heb Cees Geel nog nooit slecht zien spelen, alleen in MvdW moet ie genoegen nemen met een bijrol
desondanks doet ie 't leuk, zeker gezien 't slappe verhaal van dit jaar...
maar na "Simon" kan die man sowieso al niets fouts meer doen...
juist... het duurde ongeveer 8 minuten voor ik doorhad dat "onoke" dus on-oké is....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:52 schreef Wup het volgende:
je moet wel behoorlijk onoke zijn om hem naast Kim P. in een film te casten.......
íedereen moest het afleggen naast Rik, die man stal de showquote:hmz... ik vond dat hij het behoorlijk moest afleggen naast Rik Launspach [en hij was bepaald de enige niet ] maar zoals ik al zei, ik heb het eind van het seizoen niet afgewacht....
ik vind hem sowieso vaak tof in gast/bijrolletjes....[ hij was zooo tof in Combat]
Jan Mulder komt ook in het archief voor:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:08 schreef babette21 het volgende:
Jan Mulder is uiteraard geen acteur. Ik ga er dan ook vanuit - misschien naïef - dat het om een minirolletje gaat]
ONM weet ik zeker dat 't hem níet is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Jan Mulder komt ook in het archief voor:20 Plus, als Vader Chantal (1995) Goudkust, als Douanier (1997) Onderweg Naar Morgen, als Trainer (1999)
Van '20 Plus' weet ik zeker dat het dé Jan Mulder was, van de andere 2 ben ik niet zeker.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef babette21 het volgende:
tuurlijk niet..... er is altijd een morgen![]()
quote:tomorrow, tomorrow I love ya tomorrow
you're always a day away
arg... van mij mag hij in deze hoedanigheid terugkomen maar dat lijkt me meer iets voor Victor [die helemaal niet hoeft terug te komen].quote:
Nou Kim, kom maar op...quote:Wie mag er wat Kim betreft weleens meedoen in ONM??
Antonie Kamerling - blablabla - als hij een keer een gastrol komt spelen dan gaat Claire hem natuurlijk verleiden...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Wup het volgende:
Victor [die helemaal niet hoeft terug te komen].
he?? nee dat kan toch niet?? da's zo onlogisch enzo???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Wup het volgende:
volgens mij had Robert de la Haye ooit ergens geroepen dat hij dat Egbert Jan Weeber joch wel een geschikte Niels-recast vond...
ahum... dat is [of was, 't is wat gedateerd] haar favo program...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Wup het volgende:
Kim Pieters in Rozengeur & Wodka lime is me toch echt ontgaan....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef babette21 het volgende:
he?? nee dat kan toch niet?? da's zo onlogisch enzo???
Jan Weeber is 'n belangrijke reden om níet naar Flirt te kijken [naast 't belabberde verhaal enzo haha]
LOL @ de pilletjesquote:
Op de vraag wie in zijn schoenen zou mogen staan en de rol van Niels Richter over zou mogen nemen, moet Robert lang nadenken. Gekscherend zegt hij: 'Ik zou natuurlijk zeer gevleid zijn als Brad Pitt het overnam, hahaha. Maar, ik denk dat je dat beter aan Annemiek kunt vragen, die moet er tenslotte mee werken.' Zo makkelijk komt hij er natuurlijk niet vanaf en we blijven vasthouden. 'Ik was laatst erg gecharmeerd van Egbert-Jan Weeber in Flirt, dat zou ik wel een eer vinden. Maar ja, die heeft de leeftijd niet, is te jong en te mooi. Dus... moeilijk hoor... Ja! Pieter Embrechts, een hele goeie Belgische acteur.'
Bron: Yorin site
ow... ik lees weer fout dus, sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
ahum... dat is [of was, 't is wat gedateerd] haar favo program...
EDIT: ik heb dat interview toch van jou??? ik begin nu te twijfelen....
OMFG 'm ook nog 's net in "Flirt" goed vinden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
LOL @ de pilletjes
oh... ja, dat zal dan wel.... hè ben spontaan in de war haha....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
neen dat heb je denk ik van Iwan[ who else],
nou eh, dan heb je vast ook geen interesse in de rest....??quote:ik bewaar dat soort dingen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |