abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 14:27:34 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27243598
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nope, had nieuwe, maargoed, die kwamen ook van een andere site
linkje...??
  zondag 22 mei 2005 @ 14:29:15 #77
98133 Joyce_en_Roxylovertje
Liefde is blind.Ik niet;)
pi_27243626
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

linkje...??
Goede vraag, ben ook aan het zoeken in men geschiedenis.
Het klinkt misschien heel dom, maar ik ben de link een beetje vergeten
  zondag 22 mei 2005 @ 14:30:06 #78
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_27243646
jammer toch van daan zn haar...
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
pi_27248842
quote:
EO-Directeur: verkeerd debat over ONM

EO-directeur Ad de Boer geeft zijn visie op het protest van TROS en AVRO tegen de komst van ONM naar Nederland 2. De Boer: Het debat op Nederland 2 moet dus niet gaan over de kans dat ik als omroep twee miljoen misloop, maar over de vraag: is 'Onderweg naar Morgen' goed voor wat Nederland 2 wil bereiken?

De Boer schrijft: [ Een snelle blik op de actuele medialogs op internet leert mij, dat AVRO en TROS bij de Raad van Bestuur een officiële klacht hebben ingediend tegen de aankoop van de soap 'Onderweg naar Morgen' door BNN. Ze vinden dat de zeven miljoen die er met die aankoop is gemoeid, een onevenredig grote hap neemt uit het budget van Nederland 2 en dat ze daarmee elk voor twee miljoen zijn benadeeld.

Maar ze hoeven nu ook minder zendtijd te vullen, denk ik dan. En in de 'nieuwe werkwijze' waarvoor de publieke omroep een half jaar terug heeft gekozen, gaat het niet meer om de vraag: hoe kom ik als individuele omroep aan mijn rechtevenredige deel van het netbudget, maar hoe realiseren we als net de ambities die we gezamenlijk hebben afgesproken? Allereerst inhoudelijk, maar vervolgens ook ondersteund door de budgetbesteding.

Het debat op Nederland 2 moet dus niet gaan over de kans dat ik als omroep twee miljoen misloop, maar over de vraag: is 'Onderweg naar Morgen' goed voor wat Nederland 2 wil bereiken? Zo zie je dat op Nederland 3 de VPRO met veel minder dan het rechtevenredige deel van het budget en de zendtijd genoegen neemt, omdat dat naar hun eigen oordeel en dat van de andere netbespelers bijdraagt aan een luchtiger programmamix en een hoger kijktijdaandeel en daarmee in het belang van de zender is. ]

BRON: medialog.blogspot.com
pi_27248877
quote:
ONM-actrice: soap past goed bij publieke omroep

ONM-actrice Katarina Justic (Shirina) reageert op de protesten van de TROS-voorzitter tegen de aankoop van de soap door BNN. Ik vind het heel kinderachtig dat hij dat op die manier gezegd heeft. Bovendien is stoppen onzin. ONM is een goede stap voor de publieke omroep. Ten slotte nemen wij de kijkers mee, zodat je niet weer een soap van de publieke zenders vroegtijdig hoeft te stoppen, zoals bij 'Het Glazen Huis' gebeurd is. Ten onrechte overigens, naar mijn mening.

Ze is blij dat de serie een vervolg krijgt. De castleden waren dolblij toen ze hoorden dat ONM naar BNN gaat. Voordat wij drie weken geleden vakantie kregen, was ons al verteld dat er een grote kans was dat we toch door zouden gaan, bij SBS. En nu is het dus zo ver: we gaan door. Bij BNN, dat vond ik zelf wel verrassend en heel leuk. BNN komt op mij over als een leuke jonge groep die producten maakt waar ze achter staan en ik vind het leuk om daar voor te werken.

De actrice heeft ook wensen voor haar eigen rol in de serie. Ik zou graag zien dat mijn personage Shirina in de toekomst wat eerder zegt waar ze voor staat. Ze is nu een beetje een onzeker meisje en een tobber, ik wil laten zien hoe ze tegen die onzekerheid gaat vechten.

Maar past een soap wel bij de publieke omroep? Justic: Juist in een soap kun je dingen aankaarten die op dat moment maatschappelijk relevant zijn, zoals zinloos geweld, racisme, homohaat. ONM bereikt toch een heel andere doelgroep dan programma’s die normaal gesproken over deze onderwerpen gaan, zoals NOVA en praatprogramma’s. Ik vind het juist goed dat BNN van plan is om meer aandacht voor jeugd en maatschappij in de soap te verwerken.

BRON: medialog.blogspot.com
  zondag 22 mei 2005 @ 17:46:35 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27249198
quote:
De actrice heeft ook wensen voor haar eigen rol in de serie. Ik zou graag zien dat mijn personage Shirina in de toekomst wat eerder zegt waar ze voor staat. Ze is nu een beetje een onzeker meisje en een tobber, ik wil laten zien hoe ze tegen die onzekerheid gaat vechten.
hm van mij hoeven ze haar hierin niet teveel tegemoed te komen...
Shirina is al wat mondiger dan een paar maanden terug, maar 't is nog wel leuk als ze af en toe 's uitvalt

nou ja, eerst maar eens kijken hoe ze zich van Foppele gaat ontdoen......
pi_27254145
Ik vind Shirina en Daan een leuk stel
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_27254171
Ariël en Kim zijn ook nog aardig jong. Die kunnen ook mooi terugkeren volgend seizoen bij BNN
  zondag 22 mei 2005 @ 20:41:01 #84
98133 Joyce_en_Roxylovertje
Liefde is blind.Ik niet;)
pi_27254371
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Ariël en Kim zijn ook nog aardig jong. Die kunnen ook mooi terugkeren volgend seizoen bij BNN
Ariël heeft nu een rol in Zoop.
Vraag me niet hoe ik dat weet
pi_27254765
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:

[..]

Ariël heeft nu een rol in Zoop.
Vraag me niet hoe ik dat weet
Wanneer neem jij eens een goed passende icon.
pi_27267892
quote:
CLIFFHANGER ONM: HUWELIJK!

Inmiddels is er al meer bekend over de seizoenscliffhanger van 'ONM'... niemand minder dan Chris Vroman en Julia Branca zullen elkaar het ja-woord geven in de laatste aflevering van het seizoen. Of dit uit liefde is of dat er meer achter schuilgaat is nog niet helemaal duidelijk, maar in ieder geval belooft het een interessant huwelijk te worden... Ook schijnen Daans laatste uurtjes geteld te zijn... hij komt te overlijden aan de gevolgen van zijn ziekte.

De laatste aflevering van 'ONM' wordt uitgezonden op vrijdag 1 juli op Yorin. Het nieuwe seizoen gaat van start op maandag 15 augustus bij BNN.

BRON: www.soapvision.nl
pi_27268100
quote:
Tien met dagelijkse komedie 'Voor Elkaar'

Tien komt vanaf augustus met de dagelijkse komedieserie 'Voor elkaar'. Harm Edens is één van de schrijvers van deze serie met komedie en light drama elementen. In juli zullen de eerste opnames van de serie plaatsvinden. Voor Elkaar zal dagelijks een half uur lang te zien zijn op Tien, de nieuwe zender van John de Mol.

De serie gaat over liefdes en relaties. Voor Elkaar volgt een groep twintigers, een groep dertigers en een groep veertigers, wiens levens overlappen in werk, woonomgeving of familie. De twintigers zijn over het algemeen single en op zoek, terwijl de dertigers al iemand hebben gevonden. De veertigers hebben echter al jaren geleden voor elkaar gekozen en weten dat ze van elkaar houden.

Er wordt op diverse locaties opgenomen. De twintigers wonen zo met elkaar boven een café, terwijl de dertigers het café runnen. De huiskamer is één van de opnameplaatsen voor de veertigers, die daar met hun twee kinderen wonen.

BRON: mediakrant.web-log.nl
Twintigers die boven een café wonen... om de een of andere reden komt me dat bekend voor.
pi_27268581
quote:
TANJA JESS TERUG IN ONM

Tanja Jess duikt ook nog op in de laatste paar afleveringen van de soap ONM op Yorin. Tanja speelt sinds november 2004 de rol van Marjolein Curie.

BRON: rtlnl.web-log.nl
Begrafenis Niels?
pi_27268838
quote:
PAMELA TEVES BANG VAN TELEFOON...

Pamela Teves (56), al twaalf jaar op het scherm als ziekenhuisdirectrice Bettina Wertheimer in ONM durfde de telefoon de afgelopen weken bijna niet meer op te nemen. "Het is toch je baan die op het spel staat. En als je een rol zo lang speelt, is zo'n persoon ook bijna je tweede ik geworden. Ik ben BNN dan ook ontzettend dankbaar."

Pamela, die in het Amsterdamse café Dante proost op de doorstart, is zeer opgelucht. "Het is allemaal zo emotioneel voor me. Vorig jaar moesten er ineens acht mensen uit de serie, omdat men wilde verjongen. Het was een godswonder dat ik mocht blijven. Toen wij drie weken geleden te horen kregen dat Yorin stopt met ONM, ondanks de goede kijkcijfers, was dat een enorme klap."

"De laatste opnameweek, was zwaar. Ik kon gewoon geen afscheid nemen van mijn karakter Bettina Wertheimer. Deze rol is het mooiste cadeau dat ik ooit heb gekregen. Het is een rol zoals je er maar één in je leven krijgt. Zij is een etter, maar een geweldige etter, met intelligente humor. Vorige week donderdagavond zouden we een feest hebben ter ere van de doorstart bij SBS. Dat werd 's middags afgebeld omdat men niet uit de onderhandelingen kwam. Toen zag ik het niet meer zitten en dacht: het gaat nooit meer lukken. Wat een drama. En dan lezen we ineens in de krant dat BNN interesse heeft. De afgelopen week was ik op van de zenuwen. Elke keer als de telefoon rinkelde, schrok ik me dood. Vreselijk. Ik was zo bang vanmiddag, dat we wéér op het laatste moment zouden worden afgebeld. In de tram op weg naar hier, ging drie keer mijn gsm. Mensen feliciteerden me. Zelf wist ik nog steeds van niets..."

De ontlading op het feestje in Dante was groot. Acteurs vielen elkaar huilend om de hals, hielden niet op elkaar te zoenen en proostten stralend met champagne.

Pamela Teves is inmiddels ook gevraagd voor een rol in de nieuwe klucht 'Een rits te ver', met John van Eerd. Tevens repeteert ze nu voor haar rol als zeeheks in 'De kleine zeemeermin', dat in juli in Almere in de weekenden wordt gespeeld. "Werken is mijn hobby. Gelukkig kan ik dit allemaal goed met elkaar combineren. En binnenkort ga ik naar Portugal met vakantie. Nee, niet luieren op het strand. Ik ga lekker een cursus Portugees volgen!"

BRON: Telegraaf
pi_27268964
quote:
ALWIEN TULNER TE GAST IN SOAPSERIE ONM

Actrice Alwien Tulner gaat drie maanden een gastrol spelen in de soapserie ONM.

De 35-jarige Tulner is binnenkort te zien als de 48-jarige Estelle Roggeveen, een zelfbewuste vrouw die zich door haar man, een plastisch chirurg, volledig heeft laten verbouwen.

Na de opnamen, die tot half augustus duren, begint ze met de repetities van het toneelstuk Tape. Hierin speelt de actrice naast Tygo Gernandt en Cas Jansen.

BRON: Algemeen Dagblad
  maandag 23 mei 2005 @ 11:37:13 #91
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27269127
Zo Iwan, jij zit ook niet bepaald stil he

nou, ik heb ook nog 'n nieuwtje: Dennis Overeem verhuist mee naar BNN!! [ik heb lijn4 gekeken ]
nee niet met ONM.... hij heeft een rol in het tweede seizoen van Bitches.... als de vierde bitch!!
hij gaat een nogal nichterig typje spelen. Typecasting????
  maandag 23 mei 2005 @ 11:40:48 #92
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27269220
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:58 schreef Iwan1976 het volgende:
CLIFFHANGER ONM: HUWELIJK!
de vraag is: is dit de oorspronkelijke cliff, de definitieve cliff, of de onm-gaat-naar-bnn cliff???
[ofwel: hoe betrouwbaar is de bron van Richard???]
  maandag 23 mei 2005 @ 11:43:42 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27269311
quote:
TANJA JESS TERUG IN ONM
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Begrafenis Niels?
zou zomaar kunnen.....
zou wel bizar zijn, als twee lovers - met een tussenperiode van 'n paar maanden - door dezelfde psycho worden afgeslacht...
  maandag 23 mei 2005 @ 11:46:02 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27269403
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Tevens repeteert ze nu voor haar rol als zeeheks in 'De kleine zeemeermin',
LOL over typecasting gesproken....

grapje hoor, ik vind Pamela echt tof!!
pi_27269428
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef babette21 het volgende:
Zo Iwan, jij zit ook niet bepaald stil he
De nieuwsdienst draait weer op volle kracht.
quote:
nou, ik heb ook nog 'n nieuwtje: Dennis Overeem verhuist mee naar BNN!! [ik heb lijn4 gekeken ]
nee niet met ONM.... hij heeft een rol in het tweede seizoen van Bitches.... als de vierde bitch!!
hij gaat een nogal nichterig typje spelen. Typecasting????
Ik las te laat dat hij bij Lijn 4 te gast was. Dennis als de vierde bitch.
pi_27269681
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef babette21 het volgende:
de vraag is: is dit de oorspronkelijke cliff, de definitieve cliff, of de onm-gaat-naar-bnn cliff???
[ofwel: hoe betrouwbaar is de bron van Richard???]
quote:
CHRIS EN JULIA TROUWEN IN LAATSTE ONM OP YORIN

Chris Vroman (Aram van de Rest) en Julia Branca (Yolanthe Cabau van Kasbergen) gaan trouwen in de laatste aflevering van ONM op Yorin. We wisten dit al een paar weken geleden omdat TV Vrouwen - Online op de set was te vinden van de bijna BNN soap.

rtlnl.web-log.nl
TV Vrouwen - Online was op de set, dus dat lijkt me wel betrouwbaar. Maar er kunnen i.v.m. de wel-of-niet-stoppen-perikelen natuurlijk wijzigingen zijn gemaakt in de cliffhanger.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:59:43 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27269849
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:54 schreef Iwan1976 het volgende:
TV Vrouwen - Online was op de set, dus dat lijkt me wel betrouwbaar. Maar er kunnen i.v.m. de wel-of-niet-stoppen-perikelen natuurlijk wijzigingen zijn gemaakt in de cliffhanger.
ja precies, want.... waar is 't circus gebleven???
pi_27270014
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
zou wel bizar zijn, als twee lovers - met een tussenperiode van 'n paar maanden - door dezelfde psycho worden afgeslacht...
Niet dat ik hem de serie uit wens, maar het heeft eigenlijk wel iets...
Natuurlijk willen we dan wel een scène waarin Claire Niels komt halen... "Richter, je dienst zit erop!"
pi_27270210
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
ja precies, want.... waar is 't circus gebleven???
Misschien willen ze dat nog even geheim houden, hoewel, zo geheim is het niet meer, want Antonie (met z'n tijgers) is uit de school geklapt tegen Albert Verlinde.
  maandag 23 mei 2005 @ 12:20:22 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27270600
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Niet dat ik hem de serie uit wens, maar het heeft eigenlijk wel iets...
Natuurlijk willen we dan wel een scène waarin Claire Niels komt halen... "Richter, je dienst zit erop!"
mja in de dood herenigd enzo...
[liep Niels tijdens zijn aanzoekje niet te quoten uit Romeo en Juliet??]

dan wil ik wel een ongeduldige, chagrijnige en dus vertrouwde Claire....
"waar bleef je nou man? Simon en ik wachten al 8 maanden op je!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')