Neequote:
Tegen wiequote:Hugo maakte in aflevering 1751 (MA. 16-12-2002) nog een verwijzing naar Bassie & Adriaan.
quote:Dick Rienstra speelde in 2001 in ONM de rol van Robin van der Kade. Hij toen veel scènes met Bettina Wertheimer.
Oh, dat heb ik niet eens gebrobeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zag alleen een streepje, ook na kopieren van de link
Als ze ze wilt posten moet ze de foto's maar even uploaden bij imageshack![]()
Hugo zat toen nog niet in de serie. Robin van der Kade was voorzitter van het Sint Anna Ziekenhuis (SAZ).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:Zat Hugo toen al in de serie? En wie was die Robin precies
?
Hee thx, Iwan. Dat wist ik helenmaal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hugo zat toen nog niet in de serie. Robin van der Kade was voorzitter van het Sint Anna Ziekenhuis (SAZ).
Veel Kim Pieters en nog eventjes Hidde Maasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
was 't nog wat, bij Brandsteder?? heb 't wel opgenomen, maar nog niet gekeken
Dat weet ik, was alleen eventjes een reminderquote:@ Sven: ja, telefilms worden hier altijd even meegepikt [onlogisch eigenlijk]
en Stille Nacht was vandaar idd al aangekondigd
heb 't net even gekeken... ik denk dat ze in Drenthe iets anders onder 'veel' verstaan???quote:Op zondag 22 mei 2005 03:23 schreef Svensational het volgende:
Veel Kim Pieters en nog eventjes Hidde Maas
Ja, hij heeft natuurlijk niet alleen in ONM gespeeld he.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb 't net even gekeken... ik denk dat ze in Drenthe iets anders onder 'veel' verstaan???
vond het uberhaupt nogal weinig ONM-bloopers, dat deden ze een paar jaar terug toch beter
nee oke, maar dat maakt ook niet uit. ik vond dat fragment uit TWGHG bijv. erg leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
Ja, hij heeft natuurlijk niet alleen in ONM gespeeld he.
Ja! Hoe durft tie!!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had foto's gepost hoor.Ze deden het weliswaar niet, maar toch
Ze deden het niet. Waarschijnlijk bij jou wel omdat ze nog in je cache zaten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ja! Hoe durft tie!!!!!![]()
Ze deden het eerst wel....
Slappe $^@#$#$^#$![]()
Okayquote:Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze deden het niet. Waarschijnlijk bij jou wel omdat ze nog in je cache zaten.
ALs je ze nog wilt posten be my guest, alleen moet je ze dan wel even ergens anders uploaden
Ehm, zijn foto;s van scene's die nog moeten komenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
anp-foto's kun je niet "doorlinken"...
je moet ze eerst even opslaan, ergens anders hosten en dan kun je ze pas plaatsen
ik had laatst hetzelfde gedonder met al die oude onmfoto's....
EDIT: wat zijn het voor foto's? grote kans dat ik ze nog online heb staan.......
Nope, had nieuwe, maargoed, die kwamen ook van een andere sitequote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef babette21 het volgende:
van Joyce heb ik trouwens alleen maar oude anp-foto's, of bedoelde je die ook??
oude foto's van Ellen heb ik al eens geplaatst en staan ook HIER
Jepzquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt het dat Xena zwanger is van die Ron Raven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |