Dit is natuurlijk wel allemaal maatschappelijk verantwoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
joh wilde ze een au pair? ik zou eerder denken dat ze Niels achter de kinderwagen zou planten
hoewel, dan zou er natuurlijk weer minder geld binnenkomen....
nou ja, 't is maar goed dat we 't niet hebben hoeven meemaken
yeah babyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is natuurlijk wel allemaal maatschappelijk verantwoord.![]()
ze moeten ons eerst even helpen met het zoeken naar Sid en Arthur [hij is niet dood]quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
enne de Tros kan verdere medewerking wel vergeten dus Vermist kan ook opdoeken.......
Hij moet z'n bootje nog afbetalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, Hugo moet ook al Perryreclames maken om wat geld binnen te slepen.....
Btw.: Wildschut. Kep yesterday de dvd van de film met Hidde M. gekocht. Volgens mij ook weer een aanrader van jou. Heb je nog meer in petto?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
binnenkort bij SBS: Wildschut & Simons
beetje offtopic, maar waar is De Vries eigenlijk gebleven?? heb haar geloof ik nergens meer in gezien...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
binnenkort bij SBS: Wildschut & Simons
Joyce de Vries, gespeeld door Cindy de Quantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
En wie is de Vries?
Ze had foto's gepost hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Duiveltja het volgende:
Joyce_en_Roxylovertje kap even met die nutteloze posts
Ik heb ze verwijderd
mja, het is geloof ik in september al opgenomen (misschien nog wel eerder)quote:
Het ANP foto link probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ze had foto's gepost hoor.Ze deden het weliswaar niet, maar toch
Dat doet RTL de laatste tijd wel vaker. Seizoen 3 van IC ligt ook al een jaar op de plank.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
mja, het is geloof ik in september al opgenomen (misschien nog wel eerder)
Allememachies zegquote:
Wist je dat niet?!quote:
Dick Rienstra speelde in 2001 in ONM de rol van Robin van der Kade. Hij (EDIT: had) toen veel scènes met Bettina Wertheimer.quote:HUGO VAN WALSUM: "Dan zien je Bassie staan, dan komt Adriaan er aan."
(De vader van acteur Robin Rienstra, Dick Rienstra, speelde de rol van politie-inspecteur in de jeugdserie 'Bassie & Adriaan'.
quote:BETTINA WERTHEIMER: "Hij is bang voor Bassie en Adriaan."
(tegen Lisette Krol, over Pascal Hulst)
Ik zag alleen een streepje, ook na kopieren van de linkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had foto's gepost hoor.Ze deden het weliswaar niet, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |