Is VDV net goed op gewicht, krijgt HSV wellicht 10.000 liter bier te verwerken. Lekker dan!quote:10.000 liter bier voor bedwinger Bayern
In de Bundesliga rijgt Bayern München de zeges aan elkaar. Uit angst voor een saai competitieverloop heeft bierproducent Bitburger de eerste bedwinger van de Beierse grootmacht een opvallende beloning in het vooruitzicht gesteld; 10.000 liter bier.
'Alle fans en ook wij willen een spannende competitie', zei Bitburger-woordvoerder Dietmar Henle in Bild. 'We hopen dat de fans worden aangespoord hun teams nog meer aan te moedigen dan ze gewend zijn. We hebben niets tegen Bayern, maar er moet wel een beetje spanning zijn.'
Hamburger SV, dat zich mede dankzij Rafael van der Vaart ontpopt heeft als belangrijkste concurrent, heeft zaterdag de eerste kans het bier te verdienen voor z'n fans. Zaterdag staat de topper op het programma.
De aanhang van de volgende Bayern-tegenstander VfL Wolfsburg, Schalke 04 en MSV Duisburg hoopt echter dat HSV niet slaagt in z'n opzet. Want per speelronde wordt de beloning met duizend liter verhoogd.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat HSV wel wint van Bayern
quote:Van der Vaart heeft kans op 10.000 liter bier
Ex-Ajacied Rafael Van der Vaart heeft dit weekend met Hamburger SV kans op maar liefst 10.000 liter bier voor de eigen fans. Een zege op koploper Bayern Munchen is genoeg.
Een Duitse brouwerij verhoogt vanwege de bierfesten in een stunt de premie met 1000 liter per week, totdat een ploeg Bayern Munchen onderuit weet te halen. Bayern Munchen heeft al vijftien competitiewedstrijden op een rij gewonnen.
15:30 begint de wedstrijd in Hamburgquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd tegen de nr 1? En waar is de tussenstand te bekijken?
(hoewel ik eigenlijk verwacht dat men doelpunten in dit topic meld)
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Ze liggen steeds meer in een deuk dat ie maar 5 miljoen heeft gekost.
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |