Jammer dat je je kinderen niet kunt uithuwelijken/verkopen trouwens om geld of zo te krijgen.
![]()
Ik krijg zin om dat te gaan spelen maar met meer dan 2 personen in het huishouden trekt m'n computer het niet. Zelfs op alle laagste instellingen voor details en zo.
![]()
En de omschakeling dag-nacht en andersom duurt eeeeuwen. Evenals het laden. En dan heb ik geeneens extra objecten.
Misschien toch de oude sims er weer eens op zetten, ik had alle uitbreidingspacks en hij liep prima (zelfs de grote lots in vakantie).
Of erachterkomen waarom hij zo langzaam loopt. Pentium4 moet het toch eigenlijk trekken lijkt me, het geheugen is ook (net) voldoende, zou het de grafische kaart zijn? Ik heb niet zo'n verstand van dat soort hardware ik heb alleen heeeeel oude computers in elkaar gezet waar alleen "ms office moet het doen en hij moet diskettes lezen" eisen aan werden gesteld.
Is er geen manier om de mensjes minder op de mesh gebaseerd en meer op de textuur afhankelijk te maken zoals in de eerste sims? (waar het gezicht door het plaatje dat je erop plakte werd bepaald, en de ogen en mond en zo niet allemaal apart een vorm hadden).
[ Bericht 18% gewijzigd door Sessy op 21-09-2005 13:36:06 ]