denk het niet, en dan nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef babba_ het volgende:
laat die jongen nou eens man! het is ook maar een mensstraks zit ie ook gewoon op fok!
ik laat jou maandag ff knuffelen door goddess.... dit is te erg voor woorden....quote:
merciquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik laat jou maandag ff knuffelen door goddess.... dit is te erg voor woorden....
Giro'tje opzette dan maar
Dagje rondhuppelen in het martel museum in antwerpen doet wonderen met de creativiteitquote:
nog 20min dan gaat er weer een wereld openquote:
hehehe, jah... dan ben je ook meteen weer scherpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dagje rondhuppelen in het martel museum in antwerpen doet wonderen met de creativiteit
iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 20min dan gaat er weer een wereld open
sicko?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wil ik dus wel een leuke orginele nickname van jou he
hoe dubbelzinnig op het eind van de middagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehehe, jah... dan ben je ook meteen weer scherp
bye byequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
JEUGD! ik ga weer richting fryslan! de groeten! en misschien tot maandag (wellicht komt die dag niet heh....)
I hope not..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
JEUGD! ik ga weer richting fryslan! de groeten! en misschien tot maandag (wellicht komt die dag niet heh....)
begint de richting in te komen.... ik geef je het hele weekendquote:
't gaat idd weer lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoe dubbelzinnig op het eind van de middag![]()
![]()
Groetjes en tot misschien maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
pikkoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
begint de richting in te komen.... ik geef je het hele weekend
nohquote:
juist, weekeinde is koelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
in het weekend hebben we andere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |