fijn weekeinde hojjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiaires,
Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, ik ga naar huis.
Tot maandag
Hang je wel bordje op MTP IN PROGRESS?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga nog ff MTP-en
tja... wel goed.. hij heeft nu niet echt een opdracht meer dus beetje saai! maar zn beoordeling heeft ie al binnen dus hij is blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
babba hoe gaat het met je boer ?
ik kan hem ddossen maar dan lig jij er ook uit ben ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
kan iemand ff die tweaker hier tegenover mij vermoorden?![]()
juist en dan moet ik of echt werken of met hem communicerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kan hem ddossen maar dan lig jij er ook uit ben ik bang
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
kan iemand ff die tweaker hier tegenover mij vermoorden?![]()
Dat doent ik dan maar niet....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist en dan moet ik of echt werken of met hem communiceren
uitstel van executiequote:
eehmz, dat wil ik eigenlijk nieteens wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat doent ik dan maar niet....
Weet je ze ip van thuis???
Ik leef met je mee... Hep iets soortsgelijks tegenover mij zitten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
eehmz, dat wil ik eigenlijk nieteens weten
ik vind 't al erg zat dat hij tegenover mij zit
Tweaker nerdsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij is idd alweer terug, maar ik snap hem niet want hij is nu eigenlijk klaar dus hij mag van mij optiefenquote:
weer eens wat anders dan vragen: "heeeh ken ik jou niet ergens van?"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik heb niemand tegenover me zitten, heerlijk rustigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... Hep iets soortsgelijks tegenover mij zitten...
Haalt toch wel enigzins wat levensJOY weg
Dat zijn idd der ergste in hun soortquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tweaker nerds![]()
Meer heb ik er niet over te zeggen....
ik wil helemaal niets aan hem vragen, niets tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan vragen: "heeeh ken ik jou niet ergens van?"
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb niemand tegenover me zitten, heerlijk rustig![]()
zielig volkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat zijn idd der ergste in hun soort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |