Aha, ik wist wel dat je de key provinces moest veroveren, maar wist niet dat dat die met de victory points warenquote:
zet er 1 neer en de aangrenzende provincies worden meegenomen met deze divisie/brigadequote:Op dinsdag 24 mei 2005 03:11 schreef Libris het volgende:
Hoe houden jullie een gebied bezet, zetten jullie in alle provincies een gar met pol?
Ok, dat scheelt flink op de kosten... Ik word in 1938 al aangevallen door Nederland, Frankrijk, UK, Sovjetunie.... Maar tot nu toe houd ik nog standquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zet er 1 neer en de aangrenzende provincies worden meegenomen met deze divisie/brigade
ga aan je werk joh!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:50 schreef Drastix het volgende:
Dit potje Nederland begon in 1931 dus vandaar zoveel grondstoffen![]()
Dissent komt omdat ik net de Allies de oorlog heb verklaard
hoe is je relatie met rusland dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef Drastix het volgende:
Ik ben aan het werk
En de reden dat ik de Allies de oorlog heb verklaard is dat ik kon kiezen 565 chagerijnige russische divisies in amsterdam of me kolonien kwijt aan de allies.. heb voor 't laatste gekozen
Impressivequote:
dan zou ik vanavond nog ff een screenie moeten maken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef Setambre het volgende:
[..]
Impressive
Hoe ziet Nederland politiek gezien uit ?
hit TAB you foolquote:Op maandag 30 mei 2005 13:02 schreef Roellie80 het volgende:
is er al een manier gevonden om te chatten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |