Wat versta jij onder floppen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:59 schreef ontopofall het volgende:
Schuddebuikjes!
Misschien moet je van broodbeleg ook geen wereldsucces verwachten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:21 schreef ontopofall het volgende:
Het was nou ook niet echt een wereldsucces, vond je wel?
Is dat bier met een fruitsmaakje?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Lempicka het volgende:
Verschillende bierbrouwers hebben ook geprobeerd een "vrouwenbier" op de markt te brengen. Dat is tot nu toe bij elke brouwer mislukt.
Die wilde ik ook noemen. 100% eens dus. Wat een idioot produkt zeg. Is van Oral B volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mag je ook voorspellingen doen?
De naam + producent zijn me ff ontschoten, maar ik denk dat die plastic vingerhoes om je tanden onderweg mee te poetsen toch wel een flop gaat worden. Om de een of andere reden zie ik mensen dat ding niet snel gebruiken...
hoezo, dat bestaat nog steeds en eet het zeker eens in de 3 weken ?quote:
Is verkeerd gemarket, want ze hebben wel hun huidige modellen op de Avantime gebaseerd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:50 schreef Hello_Kitty het volgende:
de Renault avantime is ook de grootste misstap die ze op autogebied gedaan hebben
Idd. Het is ondertussen trouwens wel minimaal 4x van verpakking on/of producent veranderd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoezo, dat bestaat nog steeds en eet het zeker eens in de 3 weken ?
dat maakt niks uit voor ene product wat al 6 jaar bestaat, coca cola veranderd zijn verpakking met seizoenswisselingquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd. Het is ondertussen trouwens wel minimaal 4x van verpakking on/of producent veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |