Is het hier een paar uur stil; denk ik de zaak een tijdje te kunnen bezighouden met een betrekkelijk lastige plaat, inclusief een ronduit moeilijke bonus, komt Tong vroeg uit zijn bed.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:49 schreef tong80 het volgende:
Johnnie van Doorn, is links Wim Noordhoek ?
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha daar is Pos. Kan ik weer een seriemoordenaar posten.
Nee vorig jaar opgepakt. Hij staat inmiddels terecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef pos het volgende:
ja je hebt gelijk geloof ik...en niet zolang geleden toch?
ik weet het...maar weet zijn naam nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee vorig jaar opgepakt. Hij staat inmiddels terecht.
zit meer in de amerikaanse seriemoordenaarsquote:
wist jij zijn naam uit je hoofd?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Michel Fourniret.
Here you go:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef pos het volgende:
[..]
zit meer in de amerikaanse seriemoordenaars
Ja, maar alleen omdat ik pas nog een artikel over hem had gezocht hoor.quote:
Echte foto is onmogelijk omdat men nog steeds in het duister tast over zijn identiteit.quote:
ja ja...is er ook niet een film over?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Die meneer op de tekening had een flink aantal moorden op zijn geweten maar stopte ineens en hij is nooit opgepakt.
Stam uit 1971 binnenkort komt er een nieuwe film over hem uit.quote:
is het die die brieven schreef?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stam uit 1971 binnenkort komt er een nieuwe film over hem uit.
Ja inderdaad. The Zodiac Killer.quote:
Oops sorry. Heb ik er al eentje gepostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef pos het volgende:
ik zal er even één bedenken
nee dat zijn ze het niet.....dat zusje wat ik bedoel was een jaar of 20quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij wel, al weet ik het niet zeker. Haar vader en moeder wel.
edit: gezocht en klopt. Twee jarig zusje gewurgd.
denk dat het dan tot maandag wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Charlie Starkweather en Caril Ann Fugate zijn het. Ik moet gaan. Tot morgen Pos
ja idd maar het ligt een beetje aan het weerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je weg dit weekend Pos?
Nou veel plezier en mooi weer toegewenst dan en tot maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef pos het volgende:
[..]
ja idd maar het ligt een beetje aan het weer
goed zo tongquote:
jezus wat snel tongquote:
klopt pylquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:08 schreef pyl het volgende:
Da's wat je noemt een mooie jongen, pos.
Vrouwen die zoiets over een man zeggen.....quote:
nah..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Vrouwen die zoiets over een man zeggen.....![]()
Dát kan ik me dan weer wel voorstellen.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft graag dat vrouwen dat over hem zeggen.
niets hoor maar was ff wat doenquote:
Zegguhhh...ik ben zowat al een half uur geleden op je uitnodiging ingegaan...'tis maar dat je het weet...quote:
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
weet ik wel maar ben nu een beetje druk, krijg visitequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Zegguhhh...ik ben zowat al een half uur geleden op je uitnodiging ingegaan...'tis maar dat je het weet...![]()
Geeft niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef pos het volgende:
weet ik wel maar ben nu een beetje druk, krijg visite
ken hem geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Hij zong in een bandje, en probeert nog steeds te zingen tussen het zuipen door.
James Dokwerken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:52 schreef fotoloog het volgende:
In Amsterdam staat een monument vrijwel identiek aan meneer's achternaam
jaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:52 schreef dolle_hond het volgende:
fantasy island
wil je dat graag tong?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk Pos post een lekkere vent krijgen we dit.
heeeeeeee wat leuk Obliquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:54 schreef Oblivion het volgende:
*handje in de lucht steekt...
Ik wel pos...![]()
![]()
nee meneer is was zanger, ik hou wel van zijn muziek, en is in 2000 overledenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Oblivion het volgende:
Het is niet heel toevallig Marlon Brando?
Das niet sexy meer op die leeftijd met dat gewicht...quote:
jij bent geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:58 schreef PogueMahone het volgende:
is het ian dury?
nou enquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
ha ha ha ha ha ze valt op hinkende polio patienten.
Duizend in een gordijn meisje. Famke ?quote:
HIT ME WITH YOUR RITMESTICK, HIT ME HIT ME!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:03 schreef pos het volgende:
zo had je hem toch meteen herkend obli?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:05 schreef Modus het volgende:
Susan Visser uit de Vlaamse Pot?
Daar zadel je ons mee opquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef Berkery het volgende:
Actrice, USA
Ik wist ook niet meer waar ik haar van kende, toen ik het opzocht had ik een oja- erlebnis
quote:
Ppssst, tong ze heeft er wel 1...quote:
tong ik had nog een mooie man voor je in de wacht...quote:
Neej maar daar lijkt hij best een beetje op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Tokay het volgende:
Ryan O'Neal?
beginquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Modus het volgende:
Vast een eind jaren '70 acteur.
ja ja ja...je kan het obliquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:38 schreef Oblivion het volgende:
Oh oh oh,Damn! Euhm....
Die van de western, met zijn partner die heeft zwart haar. op paarden die!
JAAAAAAAAA!
Alleen nu nog zijn naam...![]()
dat is in ieder geval al goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef Berkery het volgende:
Alias smith en jones heette die serie
ja die zijn ook heel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:52 schreef Berkery het volgende:
Ik hield meer van Alas Smith And Jones
Jij mag alleen maar culinair snoepen, Obli!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet zijn naam echt niet meer...![]()
Die zwarte vond ik minder aantrekkelijk, neen geef mij maar de blonde..![]()
Zei de user die vandaag wéér een jaartje ouder werd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef Modus het volgende:
Way vóór mijn tijd. Dat kan ik gelukkig nog zeggen..
Tsk...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij mag alleen maar culinair snoepen, Obli!
hahaha...thuis eten hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tsk...![]()
Je vergeet 1 ding: Ik mag overal honger krijgen...![]()
nee niet mijn type Tokayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Krijgen jullie al honger dames?
Wie is deze meneer?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Jack THE PLUMMER OH YEAH BABY, COME PLUM WITH ME!
Maak me gek...![]()
quote:
Ik glij over mijn stoeltje heen...quote:
Hij is, ehm, inderdaad érg leuk ja.quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Shot trough the heart! And your to blame, baby you give love an bad name...![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Is dat écht Jon Bon Jovi?
Interessante informatie!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
jamie denton is mr lyle in the pretender
ja lekker he Tokayquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Is dat Rob Lowe, pos?
tv serie van 8 jaar geleden, die geregeld herhaald wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Interessante informatie!
Wat is dat, The Pretender
Film, tv-serie?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was nooit zo weg van hem.quote:
Bedankt voor de link.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
tv serie van 8 jaar geleden, die geregeld herhaald wordt.
http://www.jamesdenton.com/filmography-Pretender.html
geeft toch niks...smaken verschillen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was nooit zo weg van hem.
plaats jij eens wat lekkers leuksquote:
je moet weer vaker hier komen hoorquote:
Ik ben veel te druk met posten...quote:
quote:
rustig aan...pos schenkt nog een bacootje in omdat het zo gezellig isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
Ik zal wel een plaatje posten.
Even geduld aub
quote:
ja had hem niet herkend zeg...quote:
mooie naam heeft je smileyquote:
die is wel fijnquote:
Alle mannen weggejaagd!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:36 schreef pos het volgende:
gebeurd bijna niet he...alleen met vrouwen plaatjes raden
it's a man's world
Die ene voetballer, hoe heet 'ie ook alweer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef pos het volgende:
heeej pyl
dames hier de enige blonde man die ik leuk vind
[afbeelding]
Ieuw, pos...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef pos het volgende:
heeej pyl
dames hier de enige blonde man die ik leuk vind
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
The lunatics have taken over the asylum...
Pavel Nedved, overigens.
ik weet het Obli...maar ik bewonder hem en heb eens heel leuk over hem gedroomd en dat blijft me bij....quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:53 schreef pos het volgende:
[..]
ik weet het Obli...maar ik bewonder hem en heb eens heel leuk over hem gedroond en dat blijft me bij....![]()
Als dat een criterium is...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:53 schreef pos het volgende:
en heb eens heel leuk over hem gedroond en dat blijft me bij....![]()
jij droomt over ons allemaal pyl?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Als dat een criterium is...
Dag pos, dag Tokay, dag Oblivion![]()
![]()
![]()
ik kan echt dat soort dromen op één hand tellen...zooo jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat heb ik gehad van de week over Mel Gibson...![]()
Ja, maak ons gek!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
Zal ik eens op zoek gaan naar een plaatje van een mooie man?
Moment.....
Zakjapannertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:58 schreef Oblivion het volgende:
Pyl? Weet jij nog de naam van die knul/jongeman die zoveel over gebouwen wist, en ooit in deze serie gepost heeft?
Nee, volgens mij was het een ander, hij begon gelijk met een plaatje van een gebouw..quote:
Ik heb Oblivion weleens in bad zien zitten.....quote:
zal best maar waar blijft dat plaatje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion weleens in bad zien zitten.....![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion weleens in bad zien zitten.....![]()
Het zit niet mee; ik krijg die pasfoto niet gescand....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef pos het volgende:
zal best maar waar blijft dat plaatje?
quote:
Eerlijk? Daar kan ik me niets van herinneren....quote:
Pasfoto van jezelf?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef pyl het volgende:
Het zit niet mee; ik krijg die pasfoto niet gescand....![]()
Nee, jij deed natuurlijk meteen discreet je ogen dicht!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
Eerlijk? Daar kan ik me niets van herinneren....![]()
Ach, al dat jonge onervaren spul...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
Het is even een overschakeling ja.
quote:Politicus?
Nee, maar er zijn wel historici die iets van hem weghebben....quote:
je neemt me in de malingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel historici die iets van hem weghebben....![]()
Mmmm....ik had stiekem mijn hoop op Tokay gezet....quote:
Nou, nou, zo erg is het niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Sorry pyl, ik moet je teleurstellen.
die van mij ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:47 schreef Tokay het volgende:
Dat is Johnny Depp, sorry, ook niet echt my cup of tea...
Wat me nog bijstaat is dat ik behoorlijk heb zitten turen, maar ik kon zo 1-2-3 niets pikants ontdekken.... Zal wel aan mij liggen, hoor, Oblivion.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:11 schreef Tokay het volgende:
Nee, jij deed natuurlijk meteen discreet je ogen dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |