quote:Kalou: 'Fantastisch die reactie van Van Basten'
20/5/2005 10:03
'Ik vind het fantastisch dat Van Basten het zo openlijk voor me heeft opgenomen', zegt Salomon Kalou over het optreden van de bondscoach in Barend & Van Dorp in het AD. In de uitzending ging Marco van Basten via de telefoon fel de strijd aan met minister Verdonk van Integratie, die persoonlijk de versnelde naturalisatie van de Ivoriaan had gedwarsboomd.
Kalou werd donderdag bij Feyenoord volop aangesproken over de steunbetuiging van Van Basten, woensdagavond. 'Ik wist wel dat hij me een goede voetballer vindt, maar het heeft me verrast dat hij dat ook zo duidelijk op tv wilde laten blijken', aldus de aanvaller.
Salomon Kalou, die pas geleden ook weer werd benaderd door de voetbalbond van Ivoorkust, gaat zeer waarschijnlijk in beroep tegen het besluit van de minister om hem niet in aanmerking te laten komen voor versnelde naturalisatie.
Kalou heeft aangetoond een meer dan goede voetballer te zijn, dat is wat anders dan willekeurig kinderen hierheen halen omdat ze "misschien" kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marco van Basten
Ik stel voor dat we dan ook maar alle kinderen uit de ghetto's van Rio, Sao Paulo, Santos en Buenos Aires Nederlandse paspoorten gaan verschaffen. Wellicht zitten er een paar goede voetballers tussen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marco van Basten
Ik stel voor dat we dan ook maar alle kinderen uit de ghetto's van Rio, Sao Paulo, Santos en Buenos Aires Nederlandse paspoorten gaan verschaffen. Wellicht zitten er een paar goede voetballers tussen.
Interlandvoetbal is 11 Nederlanders tegen 11 Duitsers, niet wat genaturaliseerde figuren die een potje tegen elkaar spelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Kalou heeft aangetoond een meer dan goede voetballer te zijn, dat is wat anders dan willekeurig kinderen hierheen halen omdat ze "misschien" kunnen voetballen.
Er zijn zoveel voetballers die hebben aangetoond goed te kunnen voetballen. Alex bijvoorbeeld, Gomes, Maxwell, etc...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Kalou heeft aangetoond een meer dan goede voetballer te zijn, dat is wat anders dan willekeurig kinderen hierheen halen omdat ze "misschien" kunnen voetballen.
Mwah. Ik heb Kalou er heel graag bij hoor. Ik vind het ook mooi als hij Nederlander word. Liever 1 Kalou dan 100 Nederlandse sjonnies.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Interlandvoetbal is 11 Nederlanders tegen 11 Duitsers, niet wat genaturaliseerde figuren die een potje tegen elkaar spelen.
Ook al zou hij na 5 jaar een Nederlands paspoort hebben, hij speelt maar lekker voor Ivoorkust.
Ah, ben jij er zo een, die vind dat je pas Nederlander bent als je toevallig hier uit je eitje gekropen bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Interlandvoetbal is 11 Nederlanders tegen 11 Duitsers, niet wat genaturaliseerde figuren die een potje tegen elkaar spelen.
Ook al zou hij na 5 jaar een Nederlands paspoort hebben, hij speelt maar lekker voor Ivoorkust.
Wat zijn echte Nederlanders? Indo's? Marokkanen? Halve Spanjaarden? Surinamers? Limburgersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Jereon het volgende:
God god.... wat laat het Nederlands voetbal wereldje zich weer kennen...
We "moeten" maar ff snel een buitenlander tot Nederlander bombarderen, want stel je voor dat we misschien niet zelf een goede speler kunnen vinden...
ja, ik weet dat er voorheen ook andere sporters versnelt toegelaten zijn... en ja, ik ben van mening dat dat eigenlijk ook niet had moeten gebeuren...
Laten we gewoon met een stel "echte" Nederlanders het toernooitje aangaan, lijkt mij veel sympathieker....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, ben jij er zo een, die vind dat je pas Nederlander bent als je toevallig hier uit je eitje gekropen bent?
En geen van hen wil Van Basten in z'n team, is al uitgekomen voor een ander nationaal team (En mag dus niet meer veranderen, al naturaliseert hij) of wil uitkomen voor Nederland. Dat vergelijk gaat dus mank.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel voetballers die hebben aangetoond goed te kunnen voetballen. Alex bijvoorbeeld, Gomes, Maxwell, etc...
Hij wordt dus ook Nederlander, het gaat er alleen om waarom dat nu niet kan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Kalou er heel graag bij hoor. Ik vind het ook mooi als hij Nederlander word. Liever 1 Kalou dan 100 Nederlandse sjonnies.
Als je een Japans paspoort op zak hebt, wel.quote:
Regels, voorzorg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt dus ook Nederlander, het gaat er alleen om waarom dat nu niet kan?
Ja okee, dan wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Als je een Japans paspoort op zak hebt, wel.
You will never knowquote:Nu is de grote vraag: Heb je een Japans paspoort?
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef Vhiper het volgende:
Als je een Japans paspoort op zak hebt, wel.
Nu is de grote vraag: Heb je een Japans paspoort?
Volgens heb jij het antwoord al gegeven, maak ik hieruit op...quote:
Nee, volgens de regels kan het mi niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - dat is onjuist. Volgens de regels kan het. Wat is voorzorg?
Gaat die redenatie ook niet een beetje op voor clubvoetbal?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Jereon het volgende:
God god.... wat laat het Nederlands voetbal wereldje zich weer kennen...
We "moeten" maar ff snel een buitenlander tot Nederlander bombarderen, want stel je voor dat we misschien niet zelf een goede speler kunnen vinden...
Zij willen dan ook niet Nederlander worden, laat staan in oranje spelen. Dat slaat dus helemaal nergens op. Kalou is ook niet iemand die in zijn eigen land niet goed genoeg is en daarom voor Nederland kiest, zoals een tijdje terug met Ailton en Qatar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel voetballers die hebben aangetoond goed te kunnen voetballen. Alex bijvoorbeeld, Gomes, Maxwell, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |