abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:27:34 #1
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27179123
Wat nou onzin
quote:
Kalou: 'Fantastisch die reactie van Van Basten'

20/5/2005 10:03

'Ik vind het fantastisch dat Van Basten het zo openlijk voor me heeft opgenomen', zegt Salomon Kalou over het optreden van de bondscoach in Barend & Van Dorp in het AD. In de uitzending ging Marco van Basten via de telefoon fel de strijd aan met minister Verdonk van Integratie, die persoonlijk de versnelde naturalisatie van de Ivoriaan had gedwarsboomd.
Kalou werd donderdag bij Feyenoord volop aangesproken over de steunbetuiging van Van Basten, woensdagavond. 'Ik wist wel dat hij me een goede voetballer vindt, maar het heeft me verrast dat hij dat ook zo duidelijk op tv wilde laten blijken', aldus de aanvaller.

Salomon Kalou, die pas geleden ook weer werd benaderd door de voetbalbond van Ivoorkust, gaat zeer waarschijnlijk in beroep tegen het besluit van de minister om hem niet in aanmerking te laten komen voor versnelde naturalisatie.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27179480
Marco van Basten

Ik stel voor dat we dan ook maar alle kinderen uit de ghetto's van Rio, Sao Paulo, Santos en Buenos Aires Nederlandse paspoorten gaan verschaffen. Wellicht zitten er een paar goede voetballers tussen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27179515
Die man moet wel een hart voor Nederland hebben om door te gaan en toch uit te willen komen voor Nederland. Hij had ook kunnen zeggen: "Barst maar, op het volgende WK knal ik jullie er met Ivoorkust gewoon uit". Een pracht voorbeeld van een allochtoon met een hart voor Nederland, een baan, een goed inkomen, een voorbeeldig gedrag, etc.

Verdonk zou blij moeten zijn met allochtonen als Kalou.
pi_27179555
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marco van Basten

Ik stel voor dat we dan ook maar alle kinderen uit de ghetto's van Rio, Sao Paulo, Santos en Buenos Aires Nederlandse paspoorten gaan verschaffen. Wellicht zitten er een paar goede voetballers tussen.
Kalou heeft aangetoond een meer dan goede voetballer te zijn, dat is wat anders dan willekeurig kinderen hierheen halen omdat ze "misschien" kunnen voetballen.
pi_27179652
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marco van Basten

Is dat aan de orde. Het gaat hier om 1 iemand die sowieso toch al Nederlander wordt, dat staat helemaal niet ter discussie.
pi_27179815
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Kalou heeft aangetoond een meer dan goede voetballer te zijn, dat is wat anders dan willekeurig kinderen hierheen halen omdat ze "misschien" kunnen voetballen.
Interlandvoetbal is 11 Nederlanders tegen 11 Duitsers, niet wat genaturaliseerde figuren die een potje tegen elkaar spelen.

Ook al zou hij na 5 jaar een Nederlands paspoort hebben, hij speelt maar lekker voor Ivoorkust.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27179936
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Er zijn zoveel voetballers die hebben aangetoond goed te kunnen voetballen. Alex bijvoorbeeld, Gomes, Maxwell, etc...
pi_27179977
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Interlandvoetbal is 11 Nederlanders tegen 11 Duitsers, niet wat genaturaliseerde figuren die een potje tegen elkaar spelen.

Ook al zou hij na 5 jaar een Nederlands paspoort hebben, hij speelt maar lekker voor Ivoorkust.
Mwah. Ik heb Kalou er heel graag bij hoor. Ik vind het ook mooi als hij Nederlander word. Liever 1 Kalou dan 100 Nederlandse sjonnies.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:05 #9
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_27180010
God god.... wat laat het Nederlands voetbal wereldje zich weer kennen...
We "moeten" maar ff snel een buitenlander tot Nederlander bombarderen, want stel je voor dat we misschien niet zelf een goede speler kunnen vinden...

ja, ik weet dat er voorheen ook andere sporters versnelt toegelaten zijn... en ja, ik ben van mening dat dat eigenlijk ook niet had moeten gebeuren...

Laten we gewoon met een stel "echte" Nederlanders het toernooitje aangaan, lijkt mij veel sympathieker....
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_27180164
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ah, ben jij er zo een, die vind dat je pas Nederlander bent als je toevallig hier uit je eitje gekropen bent?
pi_27180166
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Jereon het volgende:
We "moeten" maar ff snel een buitenlander tot Nederlander bombarderen, want stel je voor dat we misschien niet zelf een goede speler kunnen vinden...

ja, ik weet dat er voorheen ook andere sporters versnelt toegelaten zijn... en ja, ik ben van mening dat dat eigenlijk ook niet had moeten gebeuren...

Laten we gewoon met een stel "echte" Nederlanders het toernooitje aangaan, lijkt mij veel sympathieker....
Wat zijn echte Nederlanders? Indo's? Marokkanen? Halve Spanjaarden? Surinamers? Limburgers
pi_27180185
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ah, ben jij er zo een, die vind dat je pas Nederlander bent als je toevallig hier uit je eitje gekropen bent?

Ik ben toch ook geen Japanner?
pi_27180244
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er zijn zoveel voetballers die hebben aangetoond goed te kunnen voetballen. Alex bijvoorbeeld, Gomes, Maxwell, etc...
En geen van hen wil Van Basten in z'n team, is al uitgekomen voor een ander nationaal team (En mag dus niet meer veranderen, al naturaliseert hij) of wil uitkomen voor Nederland. Dat vergelijk gaat dus mank.
pi_27180258
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Mwah. Ik heb Kalou er heel graag bij hoor. Ik vind het ook mooi als hij Nederlander word. Liever 1 Kalou dan 100 Nederlandse sjonnies.
Hij wordt dus ook Nederlander, het gaat er alleen om waarom dat nu niet kan?
pi_27180274
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Als je een Japans paspoort op zak hebt, wel.

Nu is de grote vraag: Heb je een Japans paspoort?
pi_27180408
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij wordt dus ook Nederlander, het gaat er alleen om waarom dat nu niet kan?
Regels, voorzorg.
pi_27180435
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ja okee, dan wel.
quote:
You will never know
pi_27180472
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef nikk het volgende:

You will never know
Ja, dan weet ik nog niet of ik je Japanner kan noemen!
pi_27180496
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Regels, voorzorg.
Nee - dat is onjuist. Volgens de regels kan het. Wat is voorzorg?
pi_27180505
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Regels, voorzorg.
Voorzorg?

Hoezo?

Bang dat ie bijstand gaat aanvragen?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:11:09 #21
60646 Jereon
pi_27180552
Offtopic:
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef nikk het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef Vhiper het volgende:

quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef nikk het volgende:
Ja okee, dan wel.
You will never know
Volgens heb jij het antwoord al gegeven, maak ik hieruit op...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:13:46 #22
60646 Jereon
pi_27180632
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee - dat is onjuist. Volgens de regels kan het. Wat is voorzorg?
Nee, volgens de regels kan het mi niet...
Uitzonderingen bevestigen de regel, een voetballertje behoord mi geen uitzondering te zijn...
sporters die "goed" voor het Nederlandse sportwereldje kunnen zijn, moeten dan mi ook uit de uitzonderingsgevallen verdwijnen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:17:40 #23
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_27180737
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Jereon het volgende:
Gaat die redenatie ook niet een beetje op voor clubvoetbal?

We "moeten" maar ff snel een buitenlandse speler aantrekken, want stel je voor dat we misschien niet zelf een goede speler in onze opleiding kunnen vinden...

Waarom zou een club als Ajax voor 80% uit buitenlandse spelers moeten bestaan?
Is het dan nog wel een echte Nederlandse club?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_27181144
Het is toch te gek voor woorden dat iemand met een meerwaarde voor Nederland en die meerwaarde aan Nederland wil binden hier wordt afgestoten terwijl het regel is dat we mensen met meerwaarde aan ons hechten en voortrekken.

Dat excuus van er moeten alleen Nederlanders in die blond zijn en blauwe ogen hebben slaat nergens op.

Henry.. nee zwart

Zidane.. nee algerijn

Davids .. nee te zwart

Rijkaard.. nee nigerho

Boularouz.. nee kut marokkaan

Afelay ... nee import productie.

In de toekomst zal je er gewoon niet om heen kunnen dat mensen met een andere achtergrond deel maken van Oranje. Simpelweg omdat ze gewoon ook Nederlanders zijn die graag voor Oranje uit willen komen en onze kleuren willen verdedigen op het voetbalveld.
pi_27181473
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zij willen dan ook niet Nederlander worden, laat staan in oranje spelen. Dat slaat dus helemaal nergens op. Kalou is ook niet iemand die in zijn eigen land niet goed genoeg is en daarom voor Nederland kiest, zoals een tijdje terug met Ailton en Qatar bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')