Ja, deze..., maar ik wou er minimaal 2 hebben, bij voorkeur 3quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij was toch bijna af?
Bij nader inzien en bij daglicht, denk ik toch eerder aan de Andrew Sisters.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
Three Degrees?
Day light of night light, that´s the question.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bij nader inzien en bij daglicht, denk ik toch eerder aan de Andrew Sisters.
Soms kan daglicht een andere kijk geven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Day light of night light, that´s the question.![]()
Patricia Paay en haar (onechte) zusjes zou ook kunnen.
Wij waren hier al die tijd al... maar waar was jij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:43 schreef Z het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Jeetje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:49 schreef Z het volgende:
Ik was vooral op bruiloften te vinden deze week. Drie stuks om precies te zijn
Pas maar op dat het geen besmetting is in je omgeving, al die huwelijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:56 schreef Z het volgende:Nee, mensen om me heen zijn als een gek aan het trouwen, ik heb nog drie bruiloften in het verschiet komende maand. Be-la-che-lijk.
Daar zou ik geen last van hebben.quote:Je blijft ook altijd maar drinken op zo'n bruiloft, of tenminste, ik.
Ik vind hem wel mooiquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef cioran63 het volgende:
Ja, die is makkelijk:
Wege: markischer Sand
http://www.artchive.com/artchive/K/kiefer/march_sand.jpg.html
Dat zou ik erg jammer vinden, doe maar wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik dan ook maar gewoon niks meer zeggen???
Dat kan ik begrijpen, vind zijn werk ook mooi, wat ik net zag.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:15 schreef cioran63 het volgende:
Yep, helemaal goed.
Lovis Corinth is één van mijn favorieten.
Hmmm... die herken je in het tafereel ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:34 schreef cioran63 het volgende:
Doet me aan Edward Burne-Jones denken. Ook een St. George.
[afbeelding]
Vergeet Sint Joris maar... het is St. George die staat afgebeeld.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef cioran63 het volgende:
Sint Joris of Saint George lijkt me het onderwerp van het schilderij.
Gajus!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef Gajus het volgende:
Hmm ... lijkt mij een tafereel met Lancelot en Guinevere.![]()
Ik herken de stijl wel: Rossetti c.s.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gajus!
Dit leek me een typisch werk voor jou om te raden.
Maar het is geen tafereel met Lancelot en Guinevere.
De volledige titel is: "The wedding of St. George and the Princess Sabra".quote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef Gajus het volgende:
titel: Saint George and the Princess Sabra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |