quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:24 schreef DarkElf het volgende:ik zou hier het uitpraten en als je een nieuw topic wilt openen (en niet om het openen maar echt als je wat te vertellen hebt) gewoon verder gaan.
Ja alsof het je nog niet was opgevallen, ben ik degene die de Joey-Tranceptor hier naartoe bracht en Frenkie brengt t steeds weer terug naar mijn topic. En ik wil idd gewoon nog reageren op serieuze posts van mensen maar het wordt me zo wel erg moeilijk gemaakt.
Kijk heel fijn als je mijn verhaal niet gelooft, maar heb een beetje respect voor het feit dat t best eens wel waar kan zijn.
Hoe zou jij je voelen als je opeens een kind krijgt, denk niet zo relaxed hoor. Ik heb in mijn topics goed advies gekregen van een aantal mensen. Sterker nog door het topic heb ik een instantie gebeld die mij en mijn ex hierin verder kan ondersteunen. En daarom wil ik gewoon op serieuze voet verder gaan. En tuurlijk zullen er mensen blijven zeuren, maar ik snap niet waarom een moderator dat moet doen en dan nog over iets dat 0,0 met mn topic te maken heeft...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."