Staat niet op de sitequote:
Weet niet op welke site jij kijkt, maar op kaiserchiefs.co.uk staat het wel (news / gigs).quote:
Op de site van Tivoli natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:34 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet niet op welke site jij kijkt, maar op kaiserchiefs.co.uk staat het wel (news / gigs).
Wat ik mij af vroeg zijn deze concerten showcases van het nieuwe album??
Daar had ik niet gekeken, maar ik zie dat exit diso om 23 uur start.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op de site van Tivoli natuurlijkDaar staat namelijk iets heel anders. Ik vertrouw de site van een podium ook meer dan van de band zelf eerlijk gezegd. Maar het zou heel goed kunnen, de dag erna staan ze in Amsterdam
Is dat wel leuk 3 dagen achter elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:42 schreef punkr1 het volgende:
het is allemaal bevestigd, die sites schieten alleen meestal niet echt op.
Ik ben er bij in antwerpen, utrecht en amsterdam
Ook toch wel oude nummers?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef punkr1 het volgende:
geen probleem mee neezijn toch nieuwe nummers die ze spelen. en 3x fotograferen als het goed is, ook leuk
Zolang ze Everyday I love you less and less, I predict a Riot, Na na na na naaa en Oh my God maar spelen vind ik het best. Dat zijn de enige nummers die ik goed vind van hun eerste album, de rest vind ik matig. Riot en Oh my God zijn dan weer wel zo briljant dat het veel goedmaaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef punkr1 het volgende:
heb ze 4x gezien
pinkpop 2005
HMH 2006
Rotterdam 2006 (mtv)
Pinkpop 2006
Nieuwe nummers heten
Angry Mob
Heat Dies Down
Highroyds
Learnt My Lesson Well
Ze spelen vooral nieuwe nummers, om af te stemmen op het publiek etc. natuurlijk ook wel een aantal van de welbekende hits
Hoe zijn die nummers?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef punkr1 het volgende:
heb ze 4x gezien
Nieuwe nummers heten
Angry Mob
Heat Dies Down
Highroyds
Learnt My Lesson Well
Eigenlijk wel mee eens. Alleen kun je daar Everyday I love you less and less wel aan toe voegen, en Na na na vind ik dan weer minder. Verder vind ik de rest inderdaad ook maar matig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
Zolang ze Everyday I love you less and less, I predict a Riot, Na na na na naaa en Oh my God maar spelen vind ik het best. Dat zijn de enige nummers die ik goed vind van hun eerste album, de rest vind ik matig. Riot en Oh my God zijn dan weer wel zo briljant dat het veel goedmaakt
goed!quote:
ik zat nog te denken, zal ik er 20 nemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
meestal klopt dit wel hoor, ze hebben gewoon een inschattingsfout met hoeveelheden gemaakt nu, er zijn vast veel scalpers die er nu 20 kopen en alles lekker door kunnen verkopen voor de driedubbele prijs
[sarc]Maar ja dan moet je er maar op tijd bij zijn[/sarc], wij gaan lekker ook
Lekker hehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:21 schreef CherryLips het volgende:
maar wel tof, lekker in utrecht. kan ik eens normaal naar huis na een concert
.
oh da's nog best veelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Lekker heh, ik ook
Tivoli Oude Gracht kan trouwens ong 1000 man hebben
quote:WIN LAATSTE KAARTEN KAISER CHIEFS
zaterdag 11 november
De Kaiser Chiefs verkocht in precies 21 minuten heel Tivoli uit. De allerlaatste 4 kaarten worden aankomende weken weggegeven via de Tivoli nieuwsbrief. Meld je daarom nu aan via deze website, onder het kopje mailing!
Vergeet natuurlijk niet de nieuwsbrief in de gaten te houden!
http://www.kaiserchiefs.nl/link.php?type=nieuws&id=49quote:Géén The Automatic als support, TPD vervangt (UPDATE)
The Automatic heeft haar gehele Europese tour afgelast . De mannen zitten in de studio, waardoor het onmogelijk is op deze data te spelen.
The Automatic zal dus niet het voorprogramma zijn van Kaiser Chiefs in Amsterdam. Ook het optreden in Brussel, 11 november. De show van The Automatic op London Calling op 25 november zal GEWOON DOORGAAN.
De vervangende support in Amsterdam is The Pigeon Detectives, die ook in Utrecht een dag eerder zullen spelen.
Ik dacht gisteravond "ach, laat ik het maar even invullen" en ik heb ook 'Biertje?' als vraag opgegeven.quote:Je hebt meegedaan aan de Meet n Greet prijsvraag op KaiserChiefs.nl.
Na een hoge hoeveelheid bier-inzendingen ('Biertje?' was de meest voorkomende inzending) hebben we de volgende winnaars naar voor geschoven:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |