Groot genoeg om bijna de HMH uit te verkopen, dus dat het snel zou gaan in de Melkweg had ik wel verwacht. Maar zó snel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, sorry.
Ik ben wel verbaasd dat het zo snel is uitverkocht. Zo groot zijn ze toch niet in Nederland?
Een beetje blij....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent blijIk niet zo heel erg
![]()
![]()
Hoop echt dat ik op een andere manier nog aan kaartjes kan komen
Aangezien MaJo om 10.24 al postte dat het was uitverkocht zelfs in minder dan 24 minuten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Maar in minder dan 50 minuten uitverkocht zeg!
Dat is dus echt zwaar belachelijk!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:51 schreef MaJo het volgende:
De eerste kaartjes staan nu op Marktplaats voor 60 euro per stuk
Ow ja... ik had niet naar tijdstip van haar post gekeken.... jeetje het is echt snel. Ik wist helemaal niet dat de kaartverkoop vandaag al begon... gek, normaal altijd op zaterdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aangezien MaJo om 10.24 al postte dat het was uitverkocht zelfs in minder dan 24 minuten.
Ben blij dat ik een reminder had gezet zodat ik om 10 uur klaarzat op de Ticketmaster website.
Belachelijk. Zo werk je de zwarte handel wel in de hand zeg.....quote:Beperking op tickets
U kunt maximaal 20 tickets boeken.
Ja belachelijk hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dus echt zwaar belachelijk!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja belachelijk heHeb hem daarom dit gemaild:
Hoe kun je 's nachts slapen, wetende dat je mensen die fan zijn van een bepaalde band zoveel geld afhandig hebt gemaakt? Ik kan nu niet naar de Kaiser Chiefs door mensen zoals jij, die 2x zoveel vragen en soms meer. Ik heb niet veel geld, 30 euro voor een kaartje had ik nog net kunnen betalen maar dit heb ik niet. Bedankt he, dat ik door jou nu niet naar het concert kan! Ik hoop dat je heerlijk kunt slapen vannacht!
Daar ben ik ook bang voor, maar ik hoop dat ie er tenminste even over nadenkt. Iedereen die de kaartjes er duur opzet kan deze reactie trouwens verwachten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geweldig!
Groot gelijk... ik vrees dat je geen reactie daarop krijgt.
Ik zal voor jou ook nog wel proberen te F5-en.. you never know.
Mij niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Babbelzz het volgende:
hej als ik 1 kaartje probeer te besteellen, lukt me dat nog steeds!
probeer nog es? op de site van ticketmaster?
Ja! Ik heb alleen geen msn, heb je gemaild.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef Babbelzz het volgende:
ik ben er weer doorheen
heb 3 minuten om er 1 voor je te bestellen
als je electronisch bankieren hebt, kun je t geld direct aan me storten?
msn me ff
jeraadthetnooit@hotmail.com
Jee geweldig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef Babbelzz het volgende:
heb kaartje voor je!!
heb je gemaild voor verdere afspraken,
ik ben heel ff aan de foon met dinnetje brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |