Mja ach... maar je hebt gelijk, ik denk ook niet dat de click-able HDD van de 360 zomaar te modden is.quote:
Ik wel, maar das puur designtechnisch, nu ligt het zwaartepunt tenminste laag en centraalquote:Op maandag 23 mei 2005 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat hier nog aan te verbeteren valt.
Only time will tellquote:Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mja ach... maar je hebt gelijk, ik denk ook niet dat de click-able HDD van de 360 zomaar te modden is.
Ik zie de Torx-schroeven er al in zitten, dus daar zou ik maar niet op rekenen.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mja ach... maar je hebt gelijk, ik denk ook niet dat de click-able HDD van de 360 zomaar te modden is.
Het ópenmaken zal ook geen probleem zijn. Maar wellicht accepteert je 360 straks alleen bepaalde HDD's en niet zomaar allemaal.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef twi het volgende:
Ik zie de Torx-schroeven er al in zitten, dus daar zou ik maar niet op rekenen.
Ja. Want als je alleen maar controllers zonder draad kunt kopen, dan lijkt dat me een stuk duurder dan controllers met draad. Goed dat consumenten de keuze krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:56 schreef kepler het volgende:
over die controllers:
er komen ook controllers met draad beschikbaar (die plug je in een usb-poort). Het schijnt ook dat de controller 40 uur doet met de accu-pack (die los verkrijgbaar is).
het zou me niet verbazen als er standaard een controller met draad wordt bijgeleverd. Is namelijk een stuk goedkoper. Maar dat weet ik dus niet zeker. Ik heb gelezen dat er standaard de mogelijk is voor wireless controllers, maar niet dat er standaard een wireless controller wordt bijgeleverdquote:Op maandag 23 mei 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
Ja. Want als je alleen maar controllers zonder draad kunt kopen, dan lijkt dat me een stuk duurder dan controllers met draad. Goed dat consumenten de keuze krijgen.
Bij de specs op die schitterende site van Major Nelson waarvan ik een link bij de buren vond (quote:Op maandag 23 mei 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het ópenmaken zal ook geen probleem zijn. Maar wellicht accepteert je 360 straks alleen bepaalde HDD's en niet zomaar allemaal.
[..]
Ja. Want als je alleen maar controllers zonder draad kunt kopen, dan lijkt dat me een stuk duurder dan controllers met draad. Goed dat consumenten de keuze krijgen.
Standaard was 'ie 6 GB, maar later vanwege productiekosten is 'ie vergroot naar respectievelijk 8 en 10 GB, waarvan de laatste paar GB's natuurlijk onbruikbaar werden gemaakt i.v.m. compatibiliteit. Of althans, de "nuttige" E partitie is even groot gebleven.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Hoe groot is de harde schijf van de huidige Xbox eigenlijk? Want die heb ik ook nooit vol gekregen. Nou staan er ook alleen maar een paar CD's en wat saves op, maar dat is voor mij meer dan genoeg.
Van X360 naar PC? Lijkt me niet, waarom zou je dat willen? Gamen op je PC?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:42 schreef speknek het volgende:
Zou je ook files de andere kant op kunnen streamen?
Nou dan maakt het niet zo uit dat de hd ruimte zo beperkt is, kun je je savegames gewoon even overzetten. Maar ik denk ook niet dat het kan, omdat Rommetjes fabriceren zo wel erg makkelijk wordtquote:Op maandag 23 mei 2005 13:44 schreef twi het volgende:
Van X360 naar PC? Lijkt me niet, waarom zou je dat willen? Gamen op je PC?
Goed punt.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:42 schreef peristilius het volgende:
Denk niet dat je USB sticks kunt gebruiken, maakt die memory cards een beetje overbodig.
Aan de andere kant brengt MS ook speciale memorycards op de markt voor de 360 en daar willen ze ook wel geld op verdienen lijkt me.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef twi het volgende:
USB sticks kun je niet gebruiken voor downloadable content, lijkt me. En tsja, je kunt bij de huidige Xbox al je controllerport met behulp van een verloopstekkertje omzetten in USB en dan een USB stick als memorycard gebruiken. Ik heb het vermoeden dat dat met de X360 ook wel zou kunnen.
Je hebt idd ook zo'n USB memorycard voor de PS2 (maxdrive?), maar gewone USB sticks werken dan weer niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef twi het volgende:
USB sticks kun je niet gebruiken voor downloadable content, lijkt me. En tsja, je kunt bij de huidige Xbox al je controllerport met behulp van een verloopstekkertje omzetten in USB en dan een USB stick als memorycard gebruiken. Ik heb het vermoeden dat dat met de X360 ook wel zou kunnen.
Games konden ook niet met dat maxdrive ding omgaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
Je hebt idd ook zo'n USB memorycard voor de PS2 (maxdrive?), maar gewone USB sticks werken dan weer niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat de USB-sticks bij de 360 vooral gebruikt gaan worden voor media-content enzo.quote:Ik denk dat zoiets dan ook bij de Xbox 360 zal gebeuren, kan me gewoon niet voorstellen dat je elk USB stickje erin kan stoppen. Lijkt me niet voordelig voor MS (om nou een memory card te kopen voor DC, denk niet dat veel mensen dat doen).
Gezien de USB poort aan de achterkant lijkt hij me vrij makkelijk om te bouwen tot volwaardig mediacenter mbv een USB-tv-kaart... zou MS dat ook in gedachte houden (hope so).quote:Op zondag 22 mei 2005 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[
[img]http://images.anandtech.com/reviews/tradeshows/2005/E3/day2/xbox360/back.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verrek! Je hebt gelijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef Heintje het volgende:
[afbeelding]
hey je kan hem ook met een laptop slotje aan je TV meubel hangen.
Niet elke memorystick werkt nee, maar veel sticks zijn compatible. Ze werken alleen doorgaans niet standaard, maar je moet ze laten formatteren door het MS Dashboard (daar vraagt 'ie om zodra je 'm erin steekt).quote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
Je hebt idd ook zo'n USB memorycard voor de PS2 (maxdrive?), maar gewone USB sticks werken dan weer niet.
Ik denk dat zoiets dan ook bij de Xbox 360 zal gebeuren, kan me gewoon niet voorstellen dat je elk USB stickje erin kan stoppen. Lijkt me niet voordelig voor MS (om nou een memory card te kopen voor DC, denk niet dat veel mensen dat doen).
Geen idee of 'ie bij alle games die met memorycards kunnen werken compatible is, maar met PES4 in elk geval wel, en met het MS Dashboard zodat je alle saves naar je harddisk kunt kopieren. Volgens mij zal 'ie ook wel werken met alle games waarvan je direct van de memorycard een save kunt laden.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef P-Style het volgende:
Games konden ook niet met dat maxdrive ding omgaan.
Mwah, ik denk eigenlijk dat zowel Sony als Microsoft nogal panisch proberen te gaan vasthouden aan de "legale" standaarden. Wellicht dat Sony met MP3 aan de haal gaat, van Microsoft verwacht ik echter wederom alleen WMA en WMV ondersteuningquote:Ik denk eerlijk gezegd dat de USB-sticks bij de 360 vooral gebruikt gaan worden voor media-content enzo.
Precies. Heeft de xbox 360 eigenlijk ook een digitale beeldinterface (zoals DVI of HDMI) in z'n av-connecter verstopt?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef twi het volgende:
Nouja, het nadeel is dat dat ding een andere vorm heeft dan die van de Xbox, zodat we weer fijn allemaal een Advanced SCART kabel mogen kopen
Inderdaad. Sony gaat mp3, z'n eigen atrac3-plus, AAC, mpeg 2 en mpeg 4 ondersteunen, maar géén microsoft codecs. Microsoft gaat al deze codecs (behalve atrac3-plus), plùs z'n eigen codecs ondersteunen. Wellicht dat ze allebei nog Divx gaan supporten.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef twi het volgende:
Mwah, ik denk eigenlijk dat zowel Sony als Microsoft nogal panisch proberen te gaan vasthouden aan de "legale" standaarden. Wellicht dat Sony met MP3 aan de haal gaat, van Microsoft verwacht ik echter wederom alleen WMA en WMV ondersteuningEn dan met name via Mediacenter XP.
Welke ik toch wel koop, want zo'n tulp-op-SCART-plug aansluiting is een aanfluiting...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef twi het volgende:
Nouja, het nadeel is dat dat ding een andere vorm heeft dan die van de Xbox, zodat we weer fijn allemaal een Advanced SCART kabel mogen kopen
Jups, en het mooie is dat het ding dat zelf allemaal netjes aanpast... je kunt hem immers ook component aan een projector hangen met de juiste kabels.... DVI lijkt me stug, HDMI moet kunnen...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies. Heeft de xbox 360 eigenlijk ook een digitale beeldinterface (zoals DVI of HDMI) in z'n av-connecter verstopt?
Nou ja... als 'ie HDMI heeft, dan heeft 'ie ook DVI, want dat beeldsignaal is 100% compatible. Maar je zou er toch wel vanuit mogen gaan dat 'ie HMDI heeft, aangezien Microsoft de 360 promoot als HD-apparaat.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Jups, en het mooie is dat het ding dat zelf allemaal netjes aanpast... je kunt hem immers ook component aan een projector hangen met de juiste kabels.... DVI lijkt me stug, HDMI moet kunnen...
HDMI = plat klein stekkertje, DVI is klein stomp stekkertje voor je TFT monitor. Of het compatible is laat ik het midden, maar ik gok dat MS zelf alleen de HDMI versie uit gaat brengen, DVI zal wel 3rd party worden...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... als 'ie HDMI heeft, dan heeft 'ie ook DVI, want dat beeldsignaal is 100% compatible. Maar je zou er toch wel vanuit mogen gaan dat 'ie HMDI heeft, aangezien Microsoft de 360 promoot als HD-apparaat.
Shiiit, die koelkast kan het dus wel degelijk. Burn your xbox'es!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:50 schreef PandorasBox het volgende:
Killzone 2 ingame footage:
Eat this Xbots!!!1!
![]()
Weet ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:
HDMI = plat klein stekkertje
Weet ik ook (DVI is overigens niet per definitie voor TFT monitors)quote:DVI is klein stomp stekkertje voor je TFT monitor.
Het ìs compatible. Het enige verschil tussen HDMI en DVI is de connector, de mogelijkheid om 8 ongecomprimeerde geluidskanalen mee te sturen bij HDMI en de "High-bandwidth Digital Content Protection" (HDCP) die HDMI heeft.quote:Of het compatible is laat ik het midden
Zou kunnen.quote:maar ik gok dat MS zelf alleen de HDMI versie uit gaat brengen, DVI zal wel 3rd party worden...
En dat met een opgekalefaterde GeForce. Kan je nagaan hoeveel mooier dat er nog gaat uit zien op een unieke ATi met 220Gb bandbeedtequote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:50 schreef PandorasBox het volgende:
Killzone 2 ingame footage:
Eat this Xbots!!!1!
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef twi het volgende:
Nouja, het nadeel is dat dat ding een andere vorm heeft dan die van de Xbox, zodat we weer fijn allemaal een Advanced SCART kabel mogen kopen
Is die AV-aansluiting van de 360 trouwens niet gewoon hetzelfde als die van de xbox? Dan hoef je helemaal geen nieuwe meer te kopen!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke ik toch wel koop, want zo'n tulp-op-SCART-plug aansluiting is een aanfluiting...
Mooi, hij wordt dus goedkoperquote:Q (CVG): So will Xbox 360 launch on the same day across the world?
A (Moore): Will you be able to buy the console on the same day around the world? Probably not. Will it be a week or ten days later? Probably. But it definitely won't be the six months and 479 Euros it was last time.
Je weet wat de regeling is van play.com he? De goedkoopste prijs in de tijd dat je hem gepreordered hebt betaal je. Dus het zou stom van play.com zijn om een te goedkope prijs neer te zetten als de Xbox 360 straks duurder wordt dan nu gedacht wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bij play.com kan je nu de Xbox 360 alvast reserveren voor geen ¤ 300, geen ¤ 400 euro maar ¤ 639,99 of 300 Engelse pond. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar dat bedrag ligt aanzienlijk hoger dan wat door Microsoft werd aangekondigd.
Ook de eerste spellen Ghost Recon 3, Call of Duty 2, Kameo, Quake IV, Final Fantasy XI (allen ¤ 64) en nog een aantal, kan je alvast vastleggen.
Ik had al geedit voordat ik je bericht las. Ik ben bekend met play.com en ze rekenen idd alleen de goedkoopste prijs door. Desondanks vind ik ¤ 640 euro wel erg veel er boven zitten, maar wie weet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet wat de regeling is van play.com he? De goedkoopste prijs in de tijd dat je hem gepreordered hebt betaal je. Dus het zou stom van play.com zijn om een te goedkope prijs neer te zetten als de Xbox 360 straks duurder wordt dan nu gedacht wordt
Het is idd erg hoog, maar zonder een echte prijs zou ik als winkel met deze policy echt niet te laag willen zitten. Als dat ding voor 300 euro op de site had gestaan dan had ik hem meteen gepreordered want dan weet ik zeker dat ik hem voor 300 of minder hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik had al geedit voordat ik je bericht las. Ik ben bekend met play.com en ze rekenen idd alleen de goedkoopste prijs door. Desondanks vind ik ¤ 640 euro wel erg veel er boven zitten, maar wie weet.
Ik had ¤ 450 een mooie startprijs gevonden. Zeker als Moore ( Xbox's corporate vice president for worldwide marketing and publishing) aangeeft dat de 360 zeker niet boven de ¤ 480 euro zal uitkomen. Maargoed, daar gaat het helemaal niet over, je kunt de console iig al bestellen en zal ongetwijfeld in prijs dalen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is idd erg hoog, maar zonder een echte prijs zou ik als winkel met deze policy echt niet te laag willen zitten. Als dat ding voor 300 euro op de site had gestaan dan had ik hem meteen gepreordered want dan weet ik zeker dat ik hem voor 300 of minder heb
quote:Conclusion to Part I
In all, the Xbox 360's procedural synthesis capabilities show great promise. Of course, the big question is going to be how many polygons per second can it produce in real-time. It's way too early to tell what percentage of the polygons in the average scene will be procedurally rendered, or what kind of impact this technique is going to have on the first generation of games. But perhaps we'll get some hard data once the first generation of games are out and developers can talk in more detail about the hardware and what it can do. I'll definitely be keeping an eye out for this data, and if any developers would like to contact me on or off the record with their impressions of the role that procedural synthesis will play in their games, I'd love to hear from them.
Voor zover ik weet wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien een vraag die al eerder is gesteld, maar geldt dat Live abonnement voor de Xbox ook voor de 360?
Een live abo. voor de xbox wordt zonder meer over gezet naar een gold abo. voor de 360.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien een vraag die al eerder is gesteld, maar geldt dat Live abonnement voor de Xbox ook voor de 360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |