Wat is jullie favo huispak?
heerlijk en modetechnisch erg onverantwoord.
Daarnaast hoort bij het standaard-winterpak als het echt koud is natuurlijk ook een kruikje (heerlijk voor op schoot of onder je voeten als je achter de compu zit...)
quote:Yup!
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:03 schreef shmoopy het volgende:
Joggingbroek en slobbershirt.
En dan ook het liefst dat het shirt en de broek qua kleur he-le-maal niet bij elkaar passen. Heerlijk
DIGGER krijgt zo een pak rammel in zijn huispak
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 15:55 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Kutcookies!!DIGGER krijgt zo een pak rammel in zijn huispak
Verder zit de trui heerlijk moet ik zeggen
Ow... ja en een baseballcap (Hoef ik me haar niet te doen)
quote:He die trui roeleert ja!!!
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:48 schreef Tardis het volgende:
Trainingsbroek (zwart) en een sweater van de TU (kadootje aan alle studenten om het 155 jarig bestaan te vieren... Het ding is zo lelijk dat geen enkele student er ooit in gezien is... ik ben er ook heilig van overtuigd dat ik de enige ben die het ding draagtOw.. ff afgezien van die ene chinese student van de week
. De kleuren: groen, met een afzichtelijk geborduurd logo in 6 afzichtelijke kleuren, blauw, zwart, wit, rood, zalmroos en geel... en dat dan in combi met het groen van de trui zelf
)
Verder zit de trui heerlijk moet ik zeggen
quote:uhuh
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:11 schreef Merel het volgende:[..]
He die trui roeleert ja!!!
sjoe noo!
quote:Lijkt me wel koud in de winter....
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:03 schreef Hooghoudt het volgende:
In mijn blootjeHeerlijk...
en in Hooghoudt (wat je wellicht als je tweede huisje beschouwt gezien je naam), zulle ze het denk ik ook niet echt weten te waarderen als je in jouw zogenoemde huispak daar verschijnt
quote:ik draag jouw trui vaker dan jij
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:13 schreef Tardis het volgende:[..]
uhuh
sjoe noo!
ennuh.. thuis als ik er toch niet uit hoef, wije dickies broek en een grote trui ofzo..
V.
Ik gebruik trouwens dit woord (huispak) ook al in het dagelijkse leven en heb het woord al geintroduceerd in mijn vriendenkring
LANG LEVE HET HUISPAK
quote:Jaaa, het huispak....men kijkt raar op, maar iedereen heeft er eentje! Ik heb vandaag voor mijnvriendje geshopt: een zachte broek (voor een heel zacht kontje) een lubbertrui, en een sportief T-shirt...
Op woensdag 17 oktober 2001 21:08 schreef Ethel het volgende:
heb heerlijk geshopt en weer nieuwe dingetjes gekocht voor MIJN HUISPAK!!!Jaja, het huispak heeft tegenwoordig prioriteit bij het shoppen!!
![]()
![]()
Ik gebruik trouwens dit woord (huispak) ook al in het dagelijkse leven en heb het woord al geintroduceerd in mijn vriendenkring
![]()
LANG LEVE HET HUISPAK![]()
quote:Er wordt door iedereen steeds meer aandacht besteed aan het huispak!! Het moet nu EN lekker zitten EN nog een beetje leuk eruit zien ook!!
Op woensdag 17 oktober 2001 22:41 schreef Catootje het volgende:[..]
Jaaa, het huispak....men kijkt raar op, maar iedereen heeft er eentje! Ik heb vandaag voor mijnvriendje geshopt: een zachte broek (voor een heel zacht kontje) een lubbertrui, en een sportief T-shirt...
om op te vreten!
Je ziet het ook in de winkels. Neem bv de hennes, die heeft nu zowat een hele afdeling hiervoor!! Het enige wat nog ontbreekt is een bordje erboven met "Huispakken"...
Ik denk dat je deze naam maar moet introduceren in de kledingbranche!!! En voor deze tip zou ik als beloning ook wel een heel mooi nieuw huispak willen ontvangen
quote:Huispak? wat een woord, soms even iets straks uit indien thuis en haren los
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:38 schreef Catootje het volgende:
Heerlijk, mijn huispak is meestal: een pyjamabroek van H&M (te vinden op de herenafdeling),een sportief t-shirt (van H&M, herenafdeling) en sloffen of loopsokken.....hmmm, haar in een hoge staart, en geen gezeik.Wat is jullie favo huispak?
Wat zijn loopsokken?
quote:Loopsokken: van die sokken met nopjes eronder...
Op donderdag 18 oktober 2001 08:18 schreef Kimmie het volgende:[..]
Huispak? wat een woord, soms even iets straks uit indien thuis en haren los
Wat zijn loopsokken?
quote:Waarom zou je thuis dat soort sokken aantrekken ipv gewone?
Op donderdag 18 oktober 2001 08:20 schreef Catootje het volgende:Loopsokken: van die sokken met nopjes eronder...
quote:Ja, houten vloer en onhandige motoriek, en snel zweetvoeten in sloffen...
Op donderdag 18 oktober 2001 08:22 schreef Kimmie het volgende:[..]
Waarom zou je thuis dat soort sokken aantrekken ipv gewone?
(gladde vloer ofzo)
quote:*LOL*
Op donderdag 18 oktober 2001 07:52 schreef Catootje het volgende:
DINGDONG "vandaag, op onze afdeling herenhuispakken, kunt u rekenen op een extra korting..." Pret-a-porterhuispakkenlijn....
quote:Ook omdat het gewoon een hippe creatieve aanvulling is op je HUISPAK!!
Op donderdag 18 oktober 2001 08:22 schreef Kimmie het volgende:[..]
Waarom zou je thuis dat soort sokken aantrekken ipv gewone?
(gladde vloer ofzo)
quote:Sorry, te laat
Op donderdag 18 oktober 2001 00:12 schreef Ethel het volgende:[..]
Er wordt door iedereen steeds meer aandacht besteed aan het huispak!! Het moet nu EN lekker zitten EN nog een beetje leuk eruit zien ook!!
![]()
![]()
Je ziet het ook in de winkels. Neem bv de hennes, die heeft nu zowat een hele afdeling hiervoor!! Het enige wat nog ontbreekt is een bordje erboven met "Huispakken"...
Ik denk dat je deze naam maar moet introduceren in de kledingbranche!!!
En voor deze tip zou ik als beloning ook wel een heel mooi nieuw huispak willen ontvangen
[edit]TYPO: Kammen is met dubbel 'M'[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 22-10-2001 00:06]
quote:Oe, en maar 39,95
Op zondag 21 oktober 2001 23:46 schreef Jewel het volgende:
Sorry, te laat
Mijn huispak in NL: fleece broek met fleece trui, t-shirt eronder en hele dikke sokken.
Mijn huispak (naja, zoiets dan) hier: sarong met-verder-niks.
En ineens komt deze zin bij me op:
Mooi zitten, dom kijken, shaggie in je bekkie, potje bier d'r bij...
Een roze broek met aansnoer touwtje (van die soort jogingstof) en in dezelfde kleur ook een spagettibandjes topje.
Niet warm maar ik ben niet zo'n koukleum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |