Lief!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef thomastux het volgende:
[..]
merci, als ik m beu heb krijg jij m
doenwe, hmm, ik heb een Audi TT Roadster en porche boxer(met krassen) staan als je wilquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lief!![]()
Mail staat in mijn profiel (ik zoek ook nog een auto)![]()
incl of excl verzenden??quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
incl of excl verzenden??
heb ook nog een passend 128mb kaartje erbij....interesse???
ik bood 60 excl. dat word dan 65 incl (laatste botquote:
Vraagprijs is verplichtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
hoeveel bied men met kaartje erbij??? 128mb dane-elec (10jaar garantie)
tot de vraagprijs bekend is: 10euroquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
hoeveel bied men met kaartje erbij??? 128mb dane-elec (10jaar garantie)
vooruit 67quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef Conflict het volgende:
66 (incl)
Sorry voor de andere bieder, was misverstand
En ik heb interesse in dat kaartje erbij![]()
neej hoor, is het gelijk een mp3 speler met kaartjequote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan dat kaartje in een eigen topic, dit is pure belangenverstrengeling
laat hem tot 22:00 lopen, daarna is die verkocht.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:40 schreef thomastux het volgende:
maar wanneer verkoop je m nu eigenlijk? we zitten al boven je vraagprijs
Nou, een goede handelaar stopt pas als er geen gek meer is die meer wil geven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:40 schreef thomastux het volgende:
maar wanneer verkoop je m nu eigenlijk? we zitten al boven je vraagprijs
dankje, het was een eer met je te bieden, won't forget!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, een goede handelaar stopt pas als er geen gek meer is die meer wil geven.
Jij hebt nu 77 met kaartje geboden.
Ik vind eigenlijk niet dat het kaartje hierin betrokken had moeten worden, dit maakt het alleen maar lastig.
Ik bied niet meer omdat de prijs met kaartje te dicht bij de nieuwprijs zonder kaartje ligt. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar een nieuwe zonder extra geheugen en wens ik jou heel veel plezier met die geweldige apparaat!
Dit is wel een echt V&A topic zoals V&A hoort te zijn. Ik heb verloren maar het was een mooie handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |