En gratis CD's mag weggeven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef Juweel het volgende:
Goedemorgen, wat gezellig weer hier! Ik wou eerlijkgezegd dat ik nooit had gezegd dat ik voor de distr.mij werk... Wat een gezeik om niks!
Ik zal het even proberen uit te leggen en ik hoop dat ik niet als opschepper wordt gezien.![]()
Warp heeft een distributiedeal met het bedrijf waar ik werk. In de deal zit behalve distributie ook radio/tv en perspromotie. Een label als Warp heeft in UK wellicht een eigen magazijn (volgens mij via Pinnacle), maar niet in Europa. Ons magazijn, wat wij delen met Belgie en Duitsland staat in Herne en van daaruit worden de winkels bevoorraad. Verder doen wij, zoals al gezegd ook promotie voor Warp en dat houdt inderdaad in dat wij op voorhand promos krijgen.
Leuk werk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:32 schreef Juweel het volgende:
Rough Trade, niet het (geweldige) Engelse label maar de distributeur dus.
En thanks, je hebt ook gelijk
Jammer dat wij zo lang moeten wachten, maar het zij zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef Juweel het volgende:
Ik vind overigens de volgende single bijvoorbeeld een heel stuk toegankelijker dan Our Velocity, ook al vind ik die ook geweldig.
Mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pff, wat is dat Our Velocity een verslavend nummer. Album moet maar snel lekken uitkomen..
I'm not a man, I'm a machinequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zoiets ja. "Try to gage temperature" ??
I've got no-one to call in the middle of the night anymore, I'm just alone with my thoughts![]()
Hij is inderdaad niet echt speciaal, maar toch blijft het een topnummer, en daardoor ook wel een leuke clipquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Inmiddels doet-ie het wel op NME. Niet zo'n opzienbarende clip, maar wel geinig.
En Paul is z'n spastische gelaatsuitdrukkingen nog niet verloren
ohhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet echt speciaal, maar toch blijft het een topnummer, en daardoor ook wel een leuke clip
lienelien: http://www.nme.com/artists/maximo-park en dan onder het kopje media
He, das grappig, die had ik vanmiddag ook al zitten beluisteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef Juweel het volgende:
Binnenkort ook te zien op MTV NL, als we met de single in promotie gaan, de beta is vandaag binnengekomen
Hier nog even een van mijjn favoriete nummers van het nieuwe album, Girls Who Play Guitar. Excuses voor het slechte geluid, maar dan heb je een beetje een idee hoe het klinkt en deze track is ook te gek!
http://www.youtube.com/watch?v=dk7v5JIGZB8
Ik zat even te zoeken op Youtube voor de nieuwe video, maar deze staat er nog niet op. Toen kwam ik Girls Who Play Guitar tegen, en dat is toch één van mijn favoriete nummers. En inderdaad jammer van de slechte geluidskwaliteit!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
He, das grappig, die had ik vanmiddag ook al zitten beluisteren.
Kan alleen door het geluid nog niet echt een mening vormen, voor zover ik hoor klinkt het wel goed, maar ik hoor meer ruis dan muziek
Tof! Ik hoorde Jamie Lidell deze weke ook nog op 3FM, dus Warp was goed vertegenwoordigd op 3FM deze week!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef JeroenV het volgende:
Gisteren hoorde ik zowaar Apply some pressure weer eens op de radio (3FM)
Maar dat is dan toch een grote fout als de single pas 19 maart gerelease wordt, en nu al te bekijken was? Hij zal vast wel ergens opduiken binnekortquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef icebliss het volgende:
Single zou volgens Maximo Park zelf pas op 19 Maart (!) worden gelanceerd, dus waarschijnlijk wel ja![]()
Ik vond het al raar dat ik 'm ineens niet meer zagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Clip te vroeg op NME komen te staan? Hij is er alweer afgehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |