Ik wil helemaal niet opscheppen, wat een onzin! Ik heb dit topic notabene zelf geopend in 2005, ik laat nu pas weten dat ik werk voor de Nederlandse distributeur en ik ben ontzettend blij dat er een nieuwe plaat komt en vooral dat ie zo goed is, mag ik dat delen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
Zit je bij de PR afdeling van Warp ofzoOf wil je even opscheppen dat je bij een platenmaatschappij werkt? (ik vermoed het laatste
)
Ik geloof zelf niet zo dat er veel minder cd's verkocht gaan worden door het lekken van een plaat. De echte fans (en daar moet Maxïmo Park het op het moment nog wel van hebben) kopen die cd écht wel. Op deze manier kunnen ze zich alvast inluisteren. En als het onder de maat is kopen ze het niet, maar dat is op het conto van de artiest. Ik zie het probleem dus niet zo...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik ga 'm eerst downloaden, dan vast wel een paar dagen/weken non-stop luisteren, en dan ren in naar Concerto om 'm ook daadwerkelijk te kopen![]()
Dat doe ik sws al altijd. Paradiso?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
En hou de concertagenda in de gaten![]()
Zolang ze Acrobat maar niet als blauwdruk gaan gebruiken voor die nieuwe plaat is het mij op zich wel best.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nee he. Die vorige (covers album én singles) waren fris en kleurrijk, zoals de muziek. Misschien klinken ze nu ook wel wat anders..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zolang ze Acrobat maar niet als blauwdruk gaan gebruiken voor die nieuwe plaat is het mij op zich wel best.
Acrobat is wel een leuk nummer, maar je moet er niet een hele album van vol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Skanqua het volgende:
Ik vind Acrobat wel leuk!
Ik vind het het enige slechte nummer van de plaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Acrobat is wel een leuk nummer, maar je moet er niet een hele album van vol hebben
Smaken verschillen he..Vind t ook niet echt een wereldnummer, maar ik kan er wel naar luisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het het enige slechte nummer van de plaat.
edit: Heb hem net gehoord, niet echt goed, maar hij klinkt weer erg lekkerquote:New single Our Velocity will get it's first ever play tonight on Zane Lowe's Radio 1 show (7-9pm GMT).
Those in the UK can listen between 97-99FM, and everyone can go online.
Also, tune into Jo Whiley's show on the station tomorrow morning from 10am, where she'll not only be playing the track again, but also announcing some big Park news!
Nummer is HIER te vinden. Alleen het begin is eraf geknipt, hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat Zane er nog doorheen praat...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:03 schreef MaJo het volgende:
Oeh ben benieuwd!
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
ahhh, na 2 minuten begint 'ie toch leuk te worden
Ja, ik vond het de eerste paar keer luisteren ook vreemd, maar nu is het een topnummerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensHet begin is een beetje uhm.... vreemd
Na 2 minuten is het echt Maxïmo Park. Maar ik zal het vaker moeten horen, misschien is het nog even wennen.
Dat viel me ook al op, inderdaad. Daardoor zijn er ook meerdere punten in het nummer dat het lijkt dat het bijna is afgelopen, zelfs al is ie dan pas net anderhalve minuut bezig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Een duidelijk structuur heeft het nummer idd niet. Het lijken 3 nummers door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |