Hehe, nee, dat is 'm niet. Het is ook maar een hele korte shot. Zal 't ff opzoeken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken die niet, maar het zou goed passen bij het nummer the Coast is Allways changing
Kabouter_k, 2 versies van wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind hem ook supercool. Dat haar, echt zo fout dat het weer cool is![]()
ohquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Er zijn twee verschillende clips van Apply Some Pressure..
Alle clips
Water-clip is Going Missing.
Clip is cool ja, ook hoe hij "danst" enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kabouter_k, 2 versies van wat?
Hij lijkt in de clip wel heel anders dan in 't echt..komt denk ik wel door dat haar, dat zit normaal toch anders?
Ik vind de clip wel heel erg leuk! Doet me wel denken aan een clip van een andere band, dat sfeertje..
'wij artiesten hebben het héél erg zwaar'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Clip is cool ja, ook hoe hij "danst" enzoEn die bloedneus lijkt me ook iets symbolisch, heb het wel eens vaker gezien (een foto van FF geloof ik). Maar wat de symboliek is? Geen flauw idee.
geen idee... ik heb het album niet, 'k moet nog altijd even langs Kroese, want daar is 'ie het meest betaalbaarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Toch niet die demo-versie? Die staan ook op Missing Songs, vind ik helemaal niet klinken in vergelijking met de album-tracks.
Heb ook eens een andere versie gehoord van Apply some Pressure met hele andere gitaren erin, erg raar. Vond het gelijk een stuk minder leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
'wij artiesten hebben het héél erg zwaar'![]()
Van Grafitti heb ik, naar mijn mening, ook een betere versie, dit klinkt af en toe een beetje raar, net alsof de zang niet helemaal gelijkloopt met de muziek![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook mijn favoriete zin zat er niet in: "You know that I would love to see you in that dress. I hope that I will live to see you undress", briljante zin![]()
Ik heb Missing Songs zelf niet dus daar heb ik het ook niet overquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:02 schreef Skanqua het volgende:
Ik vind de albumversie van Grafitti fijner dan die op Missing Songs, verschil in mening zal wel komen door wat je gewend bent geraakt.
Volgens mij hebben jullie dan niet helemaal goed naar de albumversie van Going Missing geluisterd, want die zin zit er wel degelijk in!
Verder is Paul Smith een fantastische performer! Spagaatsprongen, stampende voeten, uitpuilende ogen en voordracht uit een schrijfboekje!![]()
Sorry, had niet helemaal goed gelezen, ik ben het met je eens. Ook ik vind de albumversie van Apply some Pressure leuker. Die versie die je hebt gehoord met minder instrumenten is een of andere demo-versie die ook op Missing Songs staat. Kan best zijn dat je favoriete zinnetje toen nog niet bedacht was...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb Missing Songs zelf niet dus daar heb ik het ook niet overHeb een keer een andere versie gehoord van Apply some Pressure, ik denk een hele oude versie omdat er minder instrumenten inzitten en die zin dus mist.
Wil ze echt graag eens live zien, ben nu wel erg benieuwd naar de zanger![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een cd waar een live cd bij zit. De live cd heb ik nog nooit geluisterdIk zal hem eens opzetten
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |