Dat denk ik, want het is een elektronica festival ofzo, lijkt me niet dat ze daar wat te zoeken hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik heb het al meerdere mensen hier horen zeggen. Of heeft iemand een fout gerucht verspreid wat over is genomen?
Zag wel dat Fischerspooner komt
![]()
't Zal ermee te maken hebben dat ze ook op het Warp-label zitten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef MaJo het volgende:
Ok coolHet past niet echt in een dancefestival nee maar ik zal niet klagen, ik ben erbij! Fischerspooner is ook niet echt dance te noemen overigens
Klinkt goedquote:'Found on Film' DVD to be released in June
The headline grabbing NME Award Tour shows are set to be immortalised on Maximo Park's first DVD release.
Found On Film, due to hit stores on 5th June, features live footage from Brixton and Newcastle Academy, as well as a beautifully shot Tour Documentary, all the bands promo videos and an audio CD of BBC Sessions.
It will initially be released as a limited collectors' edition deluxe case bound book with a sixteen-page booklet.
The full track listing is as follows:
Live At Brixton Academy (Full show) (5.1 surround sound and stereo)
Graffiti
The Coast Is Always Changing
Limassol
Postcard Of A Painting
I Want You To Stay
Signal and Sign
Kiss You Better
Now I'm All Over The Shop
Once, A Glimpse
Apply Some Pressure
The Night I Lost My Head
Going Missing
Tour Documentary
Following the bands headline slot on the 2006 NME awards tour
Live at Newcastle Academy (Stereo)
Signal and Sign
Fear Of Falling
I Want You To Leave
Postcard Of A Painting
I Want You To Stay
Limassol
Promo videos
The Coast Is Always Changing
Apply Some Pressure
Graffiti
Going Missing
Apply Some Pressure (2nd version)
I Want You To stay
Extras (Live on AOL)
I Want You To Stay
Graffiti
Going Missing
The BBC Sessions (Audio CD)
Surrender (BBC6 Tom Robinson session – previously unreleased song)
The Coast Is Always Changing (Steve Lamacq session 13/12/04)
Graffiti (Steve Lamacq session 13/12/04)
Apply Some Pressure (Steve Lamacq session 13/12/04)
I Want You To Stay (Zane Lowe Session 19/04/05)
Going Missing (Zane Lowe Session 19/04/05)
Kiss You Better (BB6 Tom Robinson Session)
All Over The Shop (BBC6 session)
Shiver (cover of Natalie Imbruglia, Jo Whiley Live Lounge)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
Maxïmo Park staat op het Dour festival in België, dat van 13 tot 16 juli plaatsvindt. Op zich niet zo verwonderlijk aangezien Maxïmo Park dat weekend ook op 5 days Off in Amsterdam staat. Goede zaak dat ze weer gaan touren!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sautor het volgende:
Kunnen ze meteen ook ff op Lowlands langskomen een maandje later, en anders ga ik gewoon naar Belgie toe
Dat zou cool zijn als ze naar Lowlands komen. Denk het alleen niet, omdat ze er vorig jaar ook al stonden, maar wie weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sautor het volgende:
Kunnen ze meteen ook ff op Lowlands langskomen een maandje later, en anders ga ik gewoon naar Belgie toe
Mwa, vorig jaar stonden ze op de Charlie, dat was toch voor opkomend talent oid? Al vond ik dat niet kloppen omdat ze toen al best wel een beetje bekend waren. Maar misschien komen ze dit jaar wel in een échte tentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn als ze naar Lowlands komen. Denk het alleen niet, omdat ze er vorig jaar ook al stonden, maar wie weetstaan (woensdag, donderdag of zondag). Zul je zien dat ze op vrijdag of zaterdag staan
![]()
Das waar ja, laat ze maar nog een keer komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mwa, vorig jaar stonden ze op de Charlie, dat was toch voor opkomend talent oid? Al vond ik dat niet kloppen omdat ze toen al best wel een beetje bekend waren. Maar misschien komen ze dit jaar wel in een échte tent![]()
Kan je ook dat geweldige hoofd aanschouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waar ja, laat ze maar nog een keer komen
heb je gister mijn mail gehad?
Das Apply some Pressure. Ben wel benieuwd hoe ze live zijn, heb al gehoord dat hij erg enthousiast is enzo. Ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan je ook dat geweldige hoofd aanschouwen![]()
Ik zag pas een clip van mp, en die vond ik heel leuk maar nu weet ik niet meer van welk nummer 'ie is... was iets met een ladekast waar de anger dan (in delen) uit komt..ofzo...
Ja, gehad, en heel snel ff gelezen, maar had toen bezoek en ben 't ff vergeten
Enthousiast is 'ie wel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das Apply some Pressure. Ben wel benieuwd hoe ze live zijn, heb al gehoord dat hij erg enthousiast is enzo. Ik hou daar wel van
Edit: in die clip krijgt hij ook een bloedneus. What is that about?
Vind hem ook supercool. Dat haar, echt zo fout dat het weer cool isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Enthousiast is 'ie wel!![]()
Hmm, kga die clip eens even opzoeken![]()
Ken die niet, maar het zou goed passen bij het nummer the Coast is Allways changingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zijn twee versies van he, dus je moet even kijken of je de goeie hebt.
Welke clip is het waar water zo precies met de muziek heen beweegt. Die is ook cool. (Misschien wel ook AsPressure).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |