Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef bartrid het volgende:
Jordy? Geordie bedoel je
Ik vind zelf Going Missing en Apply some pressure de lekkerste nummers. Ik kwam een paar maanden geleden de zanger tegen in een hotel in Birmingham maar was te brak om een gesprekje met hem aan te knopen.....
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...
Jammer dat je de zanger niet aangesproken hebt, hij is volgens mij wel interessant om een gesprek mee te hebben (in de zin van dat hij raar is)
quote:Geordie n. & adj. Brit. colloq. n. 1 a native of Tyneside. 2 the dialect spoken on Tyneside. adj. of or relating to Tyneside, its people, or its dialect. Oxford Dictionary
kun je het ook voor een tweede keer ontdekken danquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef JeroenV het volgende:
Heb het bandje pas geleden voor het eerst ontdekt, toen ik wat jaarlijstjes aan het doorbladeren was. Erg leuk, zijn er plannen voor een vervolgalbum?
Jordy is gewoon geordie voor geordiequote:
het maakt mij niet uit hoe je het schrijftquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jordy is gewoon geordie voor geordieOp google heeft het woord jordy ook heel veel hits. Ik blijf het in ieder geval schrijven zoals mijn jordy vriendin het zelf schrijft
OT: Maxïmo Park zijn coole jordies
Is dit een echte release of een bootleg? Gezien het feit dat de officiële bandsite er met geen woord over rept.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Over B-kantjes gesproken; Missing Songs is sinds deze week uit. Een album met b-kantjes en ander nog niet uitgebracht materiaal.
Voor de echte fans dus.
Dat is een officiële release.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is dit een echte release of een bootleg? Gezien het feit dat de officiële bandsite er met geen woord over rept.
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef bukgeit het volgende:
Hee, wij verkopen 'm al langer.
Bos is ter nait. Gain vogel zingtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?
Jullie lopen toch niet zo enorm ver voorop, daar in het Noorden?!
Halverwege december was ie al bij Plato.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?
Jullie lopen toch niet zo enorm ver voorop, daar in het Noorden?!
Okee, okee. Dan was mijn bron niet de juiste. En was Gijsbert vrij laat met z'n recensie. Mea Culpa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Halverwege december was ie al bij Plato.
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Sautor het volgende:
Had inderdaad op die site van 5 days off gekeken, maar dat stond niets...
Wat is dat Missing Songs precies? Staan daar alleen nummers op die niet op A certain Trigger staan? Heb zelf een live cd bij mijn cd gekregen. Heb er alleen nog niet naar geluisterdquote:Op maandag 10 april 2006 17:59 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht dat 5 days off juist een festival was met voornamelijk electronische muziek?
Enfin, tijdje terug heb ik ook Missing Songs aangeschaft. Ik miste wel een beetje de oude 7"-versie van The Coast is Always Changing (het eerste nummer wat ik van MP in '04 leerde kennen), maar voor de rest is het best een aardig plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |