okequote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Een stukje podiumpresentatie erbij? Een showtje?
Begrijp me niet verkeerd, de nummer staan als een huis live, maar ze misten dat stukje extra.
ik hoorde ze ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Leo Blokhuis is ook fan! Daarnaast hoorde ik ze gisteren, tot mijn grote verbazing, voorbij komen op Radio 1.
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Grappig dat het nu pas begint te lopen (mede dankzij Leo Blokhuis...).
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.
Gevolg van zowel een slechte search als van veel discussie over de band in de lowlands- en indietopics.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.
Terwijl het album naar mijn idee een langere houdbaarheidsdatum heeft. De albums van de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand zijn ook heel goed, maar A Certain Trigger zet ik nu nog steeds vaak op. Employment en You Could Have Done So Much Better... veel minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef JelleS het volgende:
Ik luister het album eigenlijk nog best vaak. Het blijft zo sterk omdat er gewoon geen één zwak nummer op staat.
Valt me wel tegen dat Maximo Park, in vergelijking met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs dan, zo weinig aandacht heeft gehad.
Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef bartrid het volgende:
Jordy? Geordie bedoel je
Ik vind zelf Going Missing en Apply some pressure de lekkerste nummers. Ik kwam een paar maanden geleden de zanger tegen in een hotel in Birmingham maar was te brak om een gesprekje met hem aan te knopen.....
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...
Jammer dat je de zanger niet aangesproken hebt, hij is volgens mij wel interessant om een gesprek mee te hebben (in de zin van dat hij raar is)
quote:Geordie n. & adj. Brit. colloq. n. 1 a native of Tyneside. 2 the dialect spoken on Tyneside. adj. of or relating to Tyneside, its people, or its dialect. Oxford Dictionary
kun je het ook voor een tweede keer ontdekken danquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef JeroenV het volgende:
Heb het bandje pas geleden voor het eerst ontdekt, toen ik wat jaarlijstjes aan het doorbladeren was. Erg leuk, zijn er plannen voor een vervolgalbum?
Jordy is gewoon geordie voor geordiequote:
het maakt mij niet uit hoe je het schrijftquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jordy is gewoon geordie voor geordieOp google heeft het woord jordy ook heel veel hits. Ik blijf het in ieder geval schrijven zoals mijn jordy vriendin het zelf schrijft
OT: Maxïmo Park zijn coole jordies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |