Een stukje podiumpresentatie erbij? Een showtje?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef kaassouffle het volgende:
Euh... ze hebben maar 1 cd..
Op lowlands speelden ze ook alle ' hitjes' (lees: nummers van album) maar wat wil je anders?
Anders krijgen ze ook geen optreden vol...
okequote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Een stukje podiumpresentatie erbij? Een showtje?
Begrijp me niet verkeerd, de nummer staan als een huis live, maar ze misten dat stukje extra.
ik hoorde ze ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Leo Blokhuis is ook fan! Daarnaast hoorde ik ze gisteren, tot mijn grote verbazing, voorbij komen op Radio 1.
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Grappig dat het nu pas begint te lopen (mede dankzij Leo Blokhuis...).
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.
Gevolg van zowel een slechte search als van veel discussie over de band in de lowlands- en indietopics.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.
Terwijl het album naar mijn idee een langere houdbaarheidsdatum heeft. De albums van de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand zijn ook heel goed, maar A Certain Trigger zet ik nu nog steeds vaak op. Employment en You Could Have Done So Much Better... veel minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef JelleS het volgende:
Ik luister het album eigenlijk nog best vaak. Het blijft zo sterk omdat er gewoon geen één zwak nummer op staat.
Valt me wel tegen dat Maximo Park, in vergelijking met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs dan, zo weinig aandacht heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |