jaaaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
NewbieDan kunnen we er een 5 days off reünie van maken
![]()
James zal ook vast wel aanwezig zijn. Alleen kijken of we asmo nog onder zijn steen vandaan kunnen plukkenquote:
steen? Rotsblok!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
James zal ook vast wel aanwezig zijn. Alleen kijken of we asmo nog onder zijn steen vandaan kunnen plukken
Inderdaad ja. Wordt dus nog lastiger om hem eronder vandaan te krijgenquote:
Haha, ja we gaan ons best doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wordt dus nog lastiger om hem eronder vandaan te krijgenZullen we een overhaal offensief openen?
Oh burger gaat trouwens ook mee dus de reünie is bíjna compleet
Ze gaat als het goed is vandaag bestellen. Ze gaat ook LC kaartjes bestellen, als ik haar heel lief aankijk wil ze misschien ook wel voor jou doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja we gaan ons best doen![]()
Heeft je burger al een kaartje?
En we laten bart dit keer maar achterwege
Ohh, ok. Ja ik twijfel nog een beetje over LC..quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze gaat als het goed is vandaag bestellen. Ze gaat ook LC kaartjes bestellen, als ik haar heel lief aankijk wil ze misschien ook wel voor jou doen
Laten we dat maar doen ja. Maar bij een echte reünie moet je natuurlijk wel iemand anders opduikelen dan
ha.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb ook net tickets besteld.
Nerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, ok. Ja ik twijfel nog een beetje over LC..![]()
wellicht
Ooit zal het lukkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha.
Spot de griebel-grabbel-grobbel.![]()
Volgens mij weet ik iets meer dan zijquote:19 Thu Melkweg, Amsterdam, Holland. Tickets. (Onsale Saturday 10th)
Ik dacht ook al: 'Huh, er waren toch al fokkers met kaartjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik iets meer dan zij
jaja, jajaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
NerdNou ja, denk er nog maar even over na tot het weer uitverkocht is
jaquote:
Ach, het is wel een grappige clip. Niet echt iets speciaals, maar je moet hem niet 10x achter elkaar zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
Vind de clip niet zo geweldig, die eerdere waren veel gaver
Hier?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gn0bIJRLpa4
video!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |