Ik vind het refrein ook wel leuk, alleen die 'coupletten' zijn vaagquote:Op maandag 5 februari 2007 00:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Maar nog altijd pas na de eerste 2 minuten

Pauls niet te volgen gezwam bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het refrein ook wel leuk, alleen die 'coupletten' zijn vaag

Uhh dat jaquote:Op maandag 5 februari 2007 01:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Pauls niet te volgen gezwam bedoel je?![]()

en de 2e is..?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij heeft het nummer 2 refreinen. Beide zijn leuk

ohhh..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is idd onverstaanbaar.. 'Irish lies' ofzoiets hoor ik er elke keer in

Geen dankquote:Op maandag 5 februari 2007 12:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is idd onverstaanbaar.. 'Irish lies' ofzoiets hoor ik er elke keer in

quote:We will be announcing some small shows in germany,austria, switzerland, france, holland and belgium later this week. Thank you for all your support so far.

Nee, dat stukje bedoelde ik niet, dat is best goed verstaanbaar zelfsquote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef icebliss het volgende:
Ik denk dat het iets is met 'scar' is, voor dat I've got no one to call![]()
Edit: You didn't leave a scar. Volgens mij dan.
quote:Love is a lie, which means I've been lied to,
Love is a lie, which means I've been lying to,
Love is a lie, which means I've been lied to,
Love is a lie
quote:
ja, inderdaad!quote:(somethings) moet volgens mij manners zijn, maarja

In april in NL, had ik ergens opgevangenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Sautor het volgende:
Wat ik ook las op het forum daar:
[..]![]()
Die van duitsland zijn al uitgelekt, ze komen ook in Bochum, das net over de grens zie ik net

quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Sautor het volgende:
Wat ik ook las op het forum daar:
[..]![]()
Die van duitsland zijn al uitgelekt, ze komen ook in Bochum, das net over de grens zie ik net
edit2: Als je op de site van paradiso zoekt naar maximo park, dan staat daar 12 april. Weet alleen niet of dat klopt of niet

vorig jaar was ik erbijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Die van 2006 had ik wel zien staan, die van daaronder is zelfs nog van 2005

Ik wou dat ik er bij was, maarja.. was op vakantiequote:Op maandag 5 februari 2007 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
vorig jaar was ik erbij![]()
En was er verder dodelijk saai publiek wat ook nog geen handje bewoog

Kwam er pas achter dat ze in de Melkweg waren nadat het et laat was, Lowlands kwam ik pas achter toen ik er dit jaar heengingquote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
November 2005 in de Melkweg waren ze vet hoor, evenals een paar maanden daarvoor op Lowlands![]()
Bedankt voor de songtekst nog. Zat ik er toch dicht bij met m'n Irish Lies...

En slechts 12 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze staan dus wel in de melkweg op 19 april..voorverkoop begint morgen.

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze staan dus wel in de melkweg op 19 april..voorverkoop begint morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |