Superezels nemen de Melkweg straks over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Sersjee het volgende:
Dank voor de tip! De kaarten zijn besteld![]()
![]()
![]()
Dan kan ik dus weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor degenen die de vorige keer gemist hebben: dinsdag 26 juni 2007 treden ze weer op in de Melkweg. Kaarten zijn vanaf vandaag in de voorverkoop.
Ik heb net al wat kaartjes gehaald.
http://www.fatwreck.com/tour/single_artist/16quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
Komen ze nog ergens anders in de wereld ook? Kan nergens hun tour agenda vinden.
Merciquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:53 schreef Tackleberry het volgende:
http://www.fatwreck.com/tour/single_artist/16
Het optreden in de Melkweg staat er overigens nog niet bij.
quote:06/15/07 Nickelsdorf, Austria Nova Rock Festival
06/16/07 Interlaken, Switzerland Greenfield Festival
06/17/07 Milan, Italy Magnolia Club
06/19/07 Pinarella di Cervia, Italy Rock Planet
06/21/07 Wiesbaden, Germany Schlachthof
06/29/07 London, UK The Forum
06/30/07 Birmingham, UK Carling Academy
07/01/07 Newcastle, UK Carling Academy
Ik was (achteraf) juist blij dat ik te laat was voor de W2, aangezien dat concert uiteindelijk niet doorging...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef mithrandirrr het volgende:
Gelukkig zie ik het nu op tijd! De vorige keer ben ik naar Antwerpen gegaan, W2 was super snel uitverkocht. Nu zijn de tickets besteld!
Ik zou ze NU bestellen... De tickets voor de W2 waren destijds in een ochtend uitverkocht... Maar daar kunnen ook minder mensen binnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef Nosh het volgende:
Zal de kaartverkoop hard gaan? Als in: volgende maand nog kans op kaartjes?
ja dat had ik dus ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:16 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik was (achteraf) juist blij dat ik te laat was voor de W2, aangezien dat concert uiteindelijk niet doorging...Via Marktplaats toen nog tegen kostprijs aan tickets weten te komen voor Antwerpen.
Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
quote:
Jeequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
kaarten zijn besteld, 5 stuks! Voor m'n vrouw en mezelf, voor m'n boer en z'n vriendin, en voor MaJo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |