Saam weet ik niet, het is wel midden in de week in zijn tentamentijd...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef MaJo het volgende:
JeeHeb er echt super veel zin in
Gaat Sam niet mee trouwens? Dacht dat ie graag wilde
Weet asmo trouwens dat je tickets gekocht hebt? Anders wacht hij straks te lang en zit hij zonder...
Ah ok omdat Sam me smste of ik meeging ging ik er vanuit dat hij ook zou gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Saam weet ik niet, het is wel midden in de week in zijn tentamentijd...
Asmo weet dat ik kaartjes ga/ging kopen, hadden we het gisteren nog over
heb er ook zin in!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok omdat Sam me smste of ik meeging ging ik er vanuit dat hij ook zou gaan
Gelukkig weet asmo het, ook zo lullig als hij zonder kaartjes komt te zitten en wij wel gaan. Gaan de andere pints ook mee? Wordt een gezellig avondje
Aangezien Karl en AJ vorige keer niet mee konden denk ik dat zij zeker wel gaan. Hoe het met de andere pints zit weet ik ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat een aantal ook gaat komen. Weet niet precies wie
![]()
Prima!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:36 schreef Tackleberry het volgende:De tickets zijn binnen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef Tinuviel het volgende:
kaartjes zijn gekocht!
dacht even dat je zei "kaartjes zijn uitverkocht"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef Tinuviel het volgende:
kaartjes zijn gekocht!
Jeequote:
Zal hem vanmiddag ff sms'je sturenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Weet jij of asmo al gekocht heeft? Straks is het uitverkocht...
Asmo heeft nog geen kaartje gekocht, heb hem gevraagd dit met spoed te regelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Weet jij of asmo al gekocht heeft? Straks is het uitverkocht...
moet ie wel opschieten, straks vist ie naast het netquote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmo heeft nog geen kaartje gekocht, heb hem gevraagd dit met spoed te regelen.
Ik neem het risico niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
Gaat het zo hard dan?
Den Bosch was twee jaar terug (ofzo) in een ochtend uitverkocht, maar dan kan maar iets van 350 man in...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
Gaat het zo hard dan?
Staat niet eens in de tour sectie van Fat Wreck Chords, dus tja...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Licko het volgende:
vreemd dat ik niks over het concert kan vinden op hun site, of kijk ik nou zo scheef
Melkweg was toen ook zo uitverkocht; later is er een extra concert toen bijgekomenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:24 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Den Bosch was twee jaar terug (ofzo) in een ochtend uitverkocht, maar dan kan maar iets van 350 man in...
Je kan ook heel makkelijk parkeren in Amstelveen, als je onder de ArenA doorrijdt, via Ouderkerk aan de Amstel, zodra je Amstelveen inrijdt ga je onder de metro/tram door, daar ergens parkeren en met de lijn 5 tram naar het Leidsepleinquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef mithrandirrr het volgende:
Argh damn!! da's niet gunstig. wilden in arena gaan parkeren
kunnen we dus redelijk vergeten.... maarja, vinden er wel wat op
* mithrandirrr heeft zin! en de dag erna less than jake
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je kan ook heel makkelijk parkeren in Amstelveen, als je onder de ArenA doorrijdt, via Ouderkerk aan de Amstel, zodra je Amstelveen inrijdt ga je onder de metro/tram door, daar ergens parkeren en met de lijn 5 tram naar het Leidseplein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |