En aangezien één van de andere vrienden die mee zou gaan op het laatste moment niet kon was ik er ook bijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:09 schreef iamredleader het volgende:
M'n broer en een hele goede vriend zijn gisteravond geweest, ik hoor vandaag wel hoe het was.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
En aangezien één van de andere vrienden die mee zou gaan op het laatste moment niet kon was ik er ook bij
Het optreden was echt supervet! Die gasten rocken echt zo hard, ik ging echt zwaar uit mijn dak. Hoogtepunten: All my loving (ik hou normaal niet van Beatles covers, maar deze rockte!), I believe I can fly (heerlijk hoe zo'n zoetsappig nummer zo ruig wordt gespeeld) en Tomorrow vond ik ook vet. Vooral de opmerking van Fat Mike: "The next song we're playing is the gayest song ever. And you know what the best part is? You guys all know the lines!"En uiteraard "This next song's a cover"
![]()
Kortom: Me First and the Gimme Gimmes zijn
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral de opmerking van Fat Mike: "The next song we're playing is the gayest song ever. And you know what the best part is? You guys all know the lines!"
Ben zelf ook in het trotse bezit van een shirtjequote:Op zondag 7 mei 2006 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat had ik gehoord, gisteren, "ok, THIS is a cover"
![]()
En Alon heeft een T-shirt voor Samuel meegebracht, hoe vet?!?!
Gezien, en het is stoer!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben zelf ook in het trotse bezit van een shirtjeZul je vanavond wel zien
![]()
Jee, mijn shirtje is goedgekeurdquote:
Gelukkig had ik dat blauwe toershirtje al vóór het concert...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ben zelf ook in het trotse bezit van een shirtje
Vanwaar de "quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:05 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig had ik dat blauwe toershirtje al vóór het concert...
Ah okquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Omdat het toch lullig is dat je een shirt koopt met daarop 'verkeerde' tourdata...
Touchequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
tsja, iemand moet toch naar werk om geld te verdienen
zodat vrienden wat kunnen lenen
![]()
quote:
Inderdaad nogal offtopicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
beterschap, meid, we spreken mekaar vast gauw.
heb m'n mailtje over het aanstaand weekend gekregen van de jongens,
ze willen dat ik allemaal vreemde dingen ga meenemen
geen idee wat jullie gaan doen in "ons" plekkie, maar het zal vast gezellig worden
![]()
Damn, veel te veel offtopic![]()
Me First And The Gimme Gimme's - volgende keer wil ik ook gaan!
![]()
"This next song is a cover"quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor degenen die de vorige keer gemist hebben: dinsdag 26 juni 2007 treden ze weer op in de Melkweg. Kaarten zijn vanaf vandaag in de voorverkoop.
Ik heb net al wat kaartjes gehaald.
Whehehe jaquote:
Zullen we met een groep gaan? Ik kon vorige keer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe jaEn het blijft gewoon grappig
Ik zie trouwens dat het ¤17,50 is, dat valt nog best mee. Ik kan zowat in de Melkweg gaan wonen
Dank voor de tip! De kaarten zijn besteldquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor degenen die de vorige keer gemist hebben: dinsdag 26 juni 2007 treden ze weer op in de Melkweg. Kaarten zijn vanaf vandaag in de voorverkoop.
I know ik was erbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zullen we met een groep gaan? Ik kon vorige keer nietwas ziek
maar m'n broertje was wel mee, vond het erg leuk
![]()
Superezels nemen de Melkweg straks over.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Sersjee het volgende:
Dank voor de tip! De kaarten zijn besteld![]()
![]()
![]()
Dan kan ik dus weer nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
http://www.fatwreck.com/tour/single_artist/16quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
Komen ze nog ergens anders in de wereld ook? Kan nergens hun tour agenda vinden.
Merciquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:53 schreef Tackleberry het volgende:
http://www.fatwreck.com/tour/single_artist/16
Het optreden in de Melkweg staat er overigens nog niet bij.
quote:06/15/07 Nickelsdorf, Austria Nova Rock Festival
06/16/07 Interlaken, Switzerland Greenfield Festival
06/17/07 Milan, Italy Magnolia Club
06/19/07 Pinarella di Cervia, Italy Rock Planet
06/21/07 Wiesbaden, Germany Schlachthof
06/29/07 London, UK The Forum
06/30/07 Birmingham, UK Carling Academy
07/01/07 Newcastle, UK Carling Academy
Ik was (achteraf) juist blij dat ik te laat was voor de W2, aangezien dat concert uiteindelijk niet doorging...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef mithrandirrr het volgende:
Gelukkig zie ik het nu op tijd! De vorige keer ben ik naar Antwerpen gegaan, W2 was super snel uitverkocht. Nu zijn de tickets besteld!
Ik zou ze NU bestellen... De tickets voor de W2 waren destijds in een ochtend uitverkocht... Maar daar kunnen ook minder mensen binnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef Nosh het volgende:
Zal de kaartverkoop hard gaan? Als in: volgende maand nog kans op kaartjes?
ja dat had ik dus ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:16 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik was (achteraf) juist blij dat ik te laat was voor de W2, aangezien dat concert uiteindelijk niet doorging...Via Marktplaats toen nog tegen kostprijs aan tickets weten te komen voor Antwerpen.
Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
quote:
Jeequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
kaarten zijn besteld, 5 stuks! Voor m'n vrouw en mezelf, voor m'n boer en z'n vriendin, en voor MaJo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |