ach, laat em maar evenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
wat is dit dan voor lachwekkende redenatie![]()
Ze laten het pas weten zodra het helemaal rond is.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:43 schreef seilram het volgende:
Waarom laat die W2 nou niks van zich horen...
quote:Op maandag 21 november 2005 13:03 schreef FooFighters het volgende:
pffffff... gelukkig een extra concert!
Ik ben er ook op 4 mei......
had de hoop al verloren na het gecancelde optreden van september.
![]()
óf gewoon bij de kassa van de melkweg (www.melkweg.nl)quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:17 schreef Tackleberry het volgende:
Als ik via www.ticketservice 1 kaartje wil kopen (voor 04-05), dan krijg ik gewoon een bestelformulier te zien... Dus als je nog geen kaartje heb: grijp je kans.
Via www.aub.nl krijg ik géén resultaat.
hee, bedankt voor de tip, meteen even kaartjes voor Lagwagon gehaald!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
óf gewoon bij de kassa van de melkweg (www.melkweg.nl)
komen trouwens binnenkort ook nog andere leuke bandjes.... Nada Surf, Lagwagon en MxPx onder andere.... dat wordt weer genieten
[offtopic] wat heb jij een vette avatarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hee, bedankt voor de tip, meteen even kaartjes voor Lagwagon gehaald!![]()
Dat is ook het eerste waar ik elke week naar kijk in de nieuwsbrief...... Ik zie het ook niet echt meer gebeuren dat ze MFATGG zullen boeken...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef seilram het volgende:
Potverdikkie.... net weer een nieuwsbrief van de w2 gehad, maar nog steeds niks...
Ik begin de hoop te verliezen.
Hahaha ik dus ook, meteen naar beneden scrollen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:50 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste waar ik elke week naar kijk in de nieuwsbrief...... Ik zie het ook niet echt meer gebeuren dat ze MFATGG zullen boeken...
Ik ben sowieso op die nieuwsbrief geabonneerd, dus dat is het probleem niet. Ik verwacht overigens wél dat ALS ze MFATGG boeken, dat dat groots wordt uitgemeten in de nieuwsbrief.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:38 schreef seilram het volgende:
Hahaha ik dus ook, meteen naar beneden scrollen!!
Je zou toch denken dat ze nu wel rond zouden zijn! Naja, ik hou die brief nog een paar weekjes aan en dan laat maar weer zitten, leiter leiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |