och, t is vrijdag... gewoon de trein nemen naar station bijlmer en een klein stukje lopen. Dan kan je zelfs midden in de nacht nog daar komenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef Tackleberry het volgende:
Als ik nog thuis wil komen zal ik niet na het concert in de stad blijven hangen, ik wil graag nog bij het Transferium (Arena) komen en daarvoor moet ik toch echt de laatste metro halen...
We hebben geen zin om te lopen naar Amsterdam CS, dus zijn we afhankelijk van de trams...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:11 schreef kroegtijger het volgende:
och, t is vrijdag... gewoon de trein nemen naar station bijlmer en een klein stukje lopen. Dan kan je zelfs midden in de nacht nog daar komen
om 5 minuten voor 1 's nachts gaat de laatste directe trein naar Amsterdam Bijlmer en die doet er een kwartiertje over....
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
We hebben geen zin om te lopen naar Amsterdam CS, dus zijn we afhankelijk van de trams...
En ik maar denken dat je bij de Bulldog alleen kunt blowen, maar boven is dus blijkbaar ook een kroeg achtig iets. Ik ben benieuwd, we gaan het zeker gaan checken!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef kroegtijger het volgende:
Bevreidingsdag is niet zo'n heel grote happening in amsterdam, dus wat dat betreft valt het wel mee. Voor de Afterparty zijn er daar in de buurt genoeg leuke tenten:
- Black & White (leidseplein) doet het vaak goed na zo'n concert
- Bulldog Leidseplein vind ik persoonlijk altijd wel een aanrader (boven)
- Bourbonstreet (achter t leidseplein) is altijd gezellig én met live-muziek (blues-café)
- Meander (bij het Spui / einde leidsestraat) is een top-tent (begin van de avond tot een uur of 1 live-muziek)
- Café Nota Bene (bij het Spui / einde Leidsestraat) Mn stam-kroeg ondertussen
- Last Waterhole (wallen) backpackers-kroeg. Meestal wel gezellig, maar wisselende resultaten (nu zal t wel goed te doen zijn met het oog op de mei-vakantie)
Keuzes genoeg dus
boven is super-chill daarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef seilram het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bij de Bulldog alleen kunt blowen, maar boven is dus blijkbaar ook een kroeg achtig iets. Ik ben benieuwd, we gaan het zeker gaan checken!
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond dus. Heb er zin in. Uiteraard wel eerst een minuutje stil op de Dam, en dan gelijk door.
Het waren natuurlijk twee minuten stilte op de Dam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:00 schreef seilram het volgende:
Veel plezier!
Wij zijn morgen pas aan de beurt!!
Hoe was het??
Only the good die youngquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef =HellFire= het volgende:
Welke nummers als allerlaatst btw?
Rocket Manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Only the good die young
Rocket man
Country roads
End of the road
Het was echt briljant !!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat waren trouwens niet de nummers van de extra toegift. Het staat me niet meer helemaal helder voor de geest, maar Leaving on a jetplane zat er zeker bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef FooFighters het volgende:
Only the good die young
Rocket man
Country roads
End of the road
Het was echt briljant !!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik niet meer.. mischien zat die er tussen.. maar deze 4 zijn de toegift..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat waren trouwens niet de nummers van de extra toegift. Het staat me niet meer helemaal helder voor de geest, maar Leaving on a jetplane zat er zeker bij.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:52 schreef FooFighters het volgende:
tenzij er na de toegift ( blow roken zoals ze zeiden ) nog een extra toegift is geweest.
Joh...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook leuk: ongeveer een kwartier na de toegift was de zaal voor de helft leeggelopen en toen kwamen ze terug voor een extra toegift.
quote:
Oh is Chris mee? Dacht dat zijn broer zou touren i.p.v. hem. Ze noemen zijn broer Fake Jacksonquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:54 schreef FooFighters het volgende:
Chris (Shiflett) heeft gister ook weer laten zien dat ie bij de beste gitaristen ter wereld hoort...
Die solo in "Take it on the run".. . En hoe hij die originele piano solo van Billy Joel veranderd in een geweldige gitaarsolo in "Only the good die young"..
![]()
![]()
![]()
Ze zeiden in het begin ook tegen het publiek dat het scott was..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:22 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh is Chris mee? Dacht dat zijn broer zou touren i.p.v. hem. Ze noemen zijn broer Fake Jackson![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:43 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ze zeiden in het begin ook tegen het publiek dat het scott was..
Ze leken veel op elkaar alleen scott was "better looking"
Waarop Chris een dikke middelvinger aan spike en Fat Mike gaf.
![]()
KUT. Cool nummer (origineel & cover) vind ik dat! Naja... over 8 jaar beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat waren trouwens niet de nummers van de extra toegift. Het staat me niet meer helemaal helder voor de geest, maar Leaving on a jetplane zat er zeker bij.
Je hebt een punt, ik denk vond idd ook dat het totaal geen muziek was voor het publiek dat kwam. Het was wel aardig, maar het is niet mijn ding. Als ik geschreeuw wil horen ga ik wel naar huis toequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef =HellFire= het volgende:
Voorprogramma was niet kut trouwens, eerder ondergewaardeerd en niet geschikt voor het publiek wat voor MFATGG kwam. Kon me best ermee vermaken......
Muzikaal was het zeker goed te doen, maar dat geschreeuw past idd niet bij MFATGG publiek... (ook niet bij mij overigens...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef =HellFire= het volgende:
Voorprogramma was niet kut trouwens, eerder ondergewaardeerd en niet geschikt voor het publiek wat voor MFATGG kwam. Kon me best ermee vermaken......
Mja die vond ik ook een beetje matig, er was 1 zon gastje en die sprinnte over de buhne en jumpte dan @ random het publiek inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:15 schreef hydraulix het volgende:
goed onthouden hoor SuperFruitig. Het was erg vermakelijk ja tussen de nummers. Vooral hoe die crowdsurfer belachelijk gemaakt werd('that was the worst stagedive ever')
Klopte inderdaad, iedereen ging behoorlijk op hun bek tijdens het stagediven. Was wel een vrouw die echt vet ging stagediven: door een handstand te maken op het podium en dan meteen het publiek in vallen
Die ging dan ook direct naar de grond aangezien niemand hem verwachtte....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Mja die vond ik ook een beetje matig, er was 1 zon gastje en die sprinnte over de buhne en jumpte dan @ random het publiek inDat was echt tof
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die ging dan ook direct naar de grond aangezien niemand hem verwachtte....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |