Ze spelen nu dus nog een aantal shows, maar ze stoppen begin september met de tour... De laatste show (volgens de site van MFATGG) is 3 september in Italië. Ze spelen ook nog in Keulen, voor de mensen die in de buurt van de Duitse grens wonen. (mits het natuurlijk niet ram-uitverkocht is...)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 04:27 schreef =HellFire= het volgende:
Lucky bastard.
Wat ik alleen niet snap is dat Fat Mike er wel mee was, maar in september er even niet is...?
Wat ik deed toen ik (in eerste instantie dus) geen kaartjes had: Vaak naar 'Ruin Jonny's bar mitzvah' luisteren, want dat is eigenlijk gewoon een live optreden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:14 schreef seilram het volgende:
Ach, cd-tje opzetten is ook leuk, vervangt het optreden niet maar goed.
Oe oe ff zoeken dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef Striet het volgende:
Heb al net zo veel geluk als Tackleberry. Gisteren top optreden gezien in Hof ter Lo in Antwerpen.
Paar maanden terug echt giga zitten balen dat ik te laat was voor kaartjes in Nederland. Antwerpen kwam ik later achter. Heeft echt een tijd geduurd voordat dat uitverkocht was.
En super systeem trouwens: Gewoon reserveren (op www.biebob.be)
en daar aan de kassa betalen.
Maar optreden was super inderdaad. Volgend jaar nog maar een keer![]()
BTW: op Ebay Duitsland nog kaarten voor Keulen voor E36,50 pro stück
www.gimmegimmes.comquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:11 schreef footballx het volgende:
Haha.... net goed voor die mongolen-TS. Kan niet eens de naam goed schrijven (heeft waarschijnlijk ook geen idee wat het 'betekent').
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef Ripley het volgende:
als er nog iemand kaarten heeft hou ik me aanbevolen
quote:De punk-cover-band Me First & The Gimme Gimme's cancelen hun twee shows (14 september, Melkweg en 15 september, W2) in Nederland wegens familie-omstandigheden van een van de bandleden. Kaarten kunnen worden teruggebracht naar de voorverkooppunten.
Hmm kben niet zo goed met data en zo, dacht dat het gister de 29e wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef seilram het volgende:
[..]
Oe oe ff zoeken dan!![]()
(en gevonden, maar dat was gisteren)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef =HellFire= het volgende:
Alles na euh 3 september is geannuleerd.
In dit topic staat nog vermeld dat ze in april 2006 de Europese toer hervatten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef kroegtijger het volgende:
heb ik eindelijk de kans ze te zien...wordt t geannuleerd
wordt wel weer een paar jaar wachten ben ik bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |