Nee hoor...ik had het eerste model swing en deze kon absoluut niet sms'en. Dat bestond toen nog niet eens. En de Panasonic daarna trouwens ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef Khadgar het volgende:
elke antieke gsm kan sms'en. Maar je kan misschien het blokeren bij je provider. Moet je van een verslavingkje af?
Je snapt het niet hè, dat dat nog niet bestaat...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wat ik wel handig zou vinden als bijvoorbeeld Philips een Scheerapparaat/Telefoon maakt.
Dat zijn bakstenen man,..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee hoor...ik had het eerste model swing en deze kon absoluut niet sms'en. Dat bestond toen nog niet eens. En de Panasonic daarna trouwens ook niet.
Ik zie 10eur staan ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Ra-z het volgende:
http://webshop.besteljetelefoon.nu/EYEFI/index.php?=0520KRUID kruidvat heeft een nokia 1100 in de aanbieding ik denk het simpelste wat je op het moment nog kan krijgen
Bij de introductie van het GSM netwerk is ook meteen SMS geïntroduceerd. Dat niet alle toestellen het hadden wil niet zeggen dat het niet bestond.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef wonko het volgende:
Nee hoor...ik had het eerste model swing en deze kon absoluut niet sms'en. Dat bestond toen nog niet eens.
quote:Wat zijn de actievoorwaarden ?
De nokia 1100 aanbieding geldt alleen wanneer u de simkaart daadwerkelijk in gebruik neemt ( U ontvangt een nieuw 06-nummer ). Wanneer de simkaart binnen 1 maand na levering niet is geactiveerd, ontvangt u een factuur van ¤ 60,- per niet in gebruik genomen pakket. Deelname onder voorbehoud van acceptatie door Tele2 Mobiel. Ook zijn de algemene voorwaarden van Tele2 op deze aanbieding van kracht. U kunt deze opvragen bij het onderstaand service nummer.
Uitlevering na acceptatie Tele2 Mobiel binnen +/- 3 weken, via TPG post onder rembours . Alleen levering in Nederland . U betaalt het volledige bedrag van uw bestelling aan de postbode. Het beltegoed zit bij uw pakket d.m.v. een beltegoedkaart. Beltegoed waardeert u telefonisch op, u betaalt het achteraf. U hoeft dus geen belkaarten te kopen in de winkel. Aanmelden voor deze actie kan alleen met uw 10-cijferige vaste telefoonnummer, 06-nummers zijn ongeldig.
Beltegoed is 1 jaar geldig. Min. Leeftijd is 18 jaar. Tele2 Mobiel kent max. 3 simkaarten per adres toe, onafhankelijk van andere acties. Actie loopt zolang de voorraad strekt. Druk- en zetfouten voorbehouden, u kunt aan deze uiting geen verdere rechten ontlenen. Uw gegevens worden opgenomen in een bestand waarop de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing is. Voor meer informatie of een telefonische bestelling kunt u bellen met 0900-2022838 (15ct/min) van maandag t/m vrijdag van 9:00uur tot 18:00uur
Volgens mij is de pocketline Newton pas later gekomen, zo rond 1995.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Croga het volgende:
[..]
Bij de introductie van het GSM netwerk is ook meteen SMS geïntroduceerd. Dat niet alle toestellen het hadden wil niet zeggen dat het niet bestond.....
De Pocketline Newton is bij de introductie van GSM meteen op de markt gekomen, en beschikte al over SMS....
Die van mij trilde ook nog eens zijn batterij eruitquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
MijnSwing
kon alleen in hoofdletters smsen.
Geen probleem toch activeren een paar keer mee bellen en dan nog 2 keer een btg kaart kopen van tele2 opwaarderen en dan de sim kaart mooi op een plek voor noodgevallenquote:
meer omdat zo je sim kaart actief lijkt en je geen rekening van tele2 ontvangtquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:37 schreef MikeyMan het volgende:
die twee keer btg kopen hoeft nieteens... Simlock vrij maken, en zelf gebruiken
Ik heb ook nog zo'n dikke Motorola uit 1995 liggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef faculty het volgende:
mijn ouwe motorola uit 1995 kan alleen bellen.. maar dat is ook echt het enige.. en oja.. hij heeft een batterij van ongeveer 15 uur
Die 7 berichten werden opgeslagen op je simkaart slimmiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
Mn allereerste mobiel was een zwarte pocketline Swing en er stond nog " PTT" als provider i.pv. KPN. Hoe stoer is dat.
Hij had wel sms (alleen hoofdletters) en je kon maximaal 7 berichten opslaan.
En kost los toch nog zo'n 120 euro...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:11 schreef Aaargh! het volgende:
Bijna precies wat je zoekt:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4566809.stm
Hij kan alleen nog wel SMS-en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |