Dasnie spannendquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef _DeBje_ het volgende:
Ja proficiat![]()
Aldus blie:
Of dattie gewoon zijn eigen leven heeft, af en toe iets aparts verzint om met je te doen, je niet altijd nodig heeft bij het stappen (dwz. je kan je eigen gang gaan op stap), maar dattie wel eens jaloers kan reageren als je de hele avond met één gast hebt staan kleffen/dansen, dat je gewoon leuk met elkaar omgaat, respect voor elkaar hebt, eens een keer iets onverwachts/liefs doet, dat beiden een eigen leven eigen vrienden eigen ideeen hebt, dat jij een keer kan zeggen ik wil dit doen, maar dat hij dat ook zo af en toe doet????
Komt in de richting ja...
Dat vrouwen op foute dickheads vallen omdat dat "spannend" is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:12 schreef Partygurl het volgende:
waar hebben we t over?
Wat een onzinquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat vrouwen op foute dickheads vallen omdat dat "spannend" is.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
Vannacht tot de ontdekking gekomen dat wanneer vrouwen maar zat genoeg zijn, dat ze dan met elkaar gaan zoenen
en dan bedoel ik zo zat dat ze het zelf de volgende dag niet meer weten![]()
Ik vond er niet veel aan op stratum en ik was al vanaf half 9 in de stad dus dan is het wel mooi geweest hoor. Morgen weer een dag.quote:
Sissyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan op stratum en ik was al vanaf half 9 in de stad dus dan is het wel mooi geweest hoor. Morgen weer een dag.
Slaap lekker zatlap
hier ook.. lekker hoor, wat hangtafels buiten en hupsakee... zuipen maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef Partygurl het volgende:
vanaaf feestje bij iemand thuis, ideaal weertje
Flyeren in t dorp is leuk
En bedankt nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef Partygurl het volgende:
vanaaf feestje bij iemand thuis, ideaal weertje
Flyeren in t dorp is leuk
Voordeel, geen airco nodig. (mits jij het over een auto hebtquote:Op zondag 22 mei 2005 05:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Ze kunnen...
natuurlijk ook gewoon
ff de voorruit ingooien met stoeptegels
als je terugkomt van stappen en nog naar huis moet
![]()
I have arrised again...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:58 schreef Juup© het volgende:
Iedereen overleden?
Stelletje homo's zijn het... maar hoe is het afgelopen? Gewoon vandaag Carglass gebeld neem ik aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 05:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Ze kunnen...
natuurlijk ook gewoon
ff de voorruit ingooien met stoeptegels
als je terugkomt van stappen en nog naar huis moet
![]()
Nu al?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef Partygurl het volgende:
pfieuw ik ben echt toe aan weekend...
Bent gewoon niks gewend jijquote:Op maandag 23 mei 2005 17:46 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja het weekend was zwaarder dan ik dacht![]()
Veel mensen zullen wel raar opgekeken hebbenquote:
Ja schijnt van wel, heb het zelf niet gehoord natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 18:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Veel mensen zullen wel raar opgekeken hebben
Hey die zilvergrijze Clio Sport in Joost z'n filmpje gaat ook goed hard door die bocht trouwens![]()
geen last van met mijn Quicknetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:34 schreef r8ality het volgende:
Whehehe, onze Quicknet ligt eruit. Maar ik internet fijn verder via een onbeveiligd draadloos netwerk ins bereich. Hopen voor ze dat ze geen datalimiet hebben.
Jouw humeur?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:37 schreef DeWaasheid het volgende:
Valt er nog wat te verkloten in dit topic?
Jij ook al?! Maar ik heb een rolluik én ik ging pas om 3 uur slapen... en toch werd ik ook om 8 uur uit mezelf wakkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Inu het volgende:
Ik moet echt ff gordijnen gaan halenKheb om 1 uur college en ben nu gewoon al wakker
Moeten werken en geen zin hebben is ergerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef FlowDesign het volgende:
nou nou, poe poe
ik moet naar school maar ik heb geen zin
Oeh tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef daNpy het volgende:
Ik ben niet naar school gegaan
Maar daarintegen wel ziek
quote:
Bril-jante wedstrijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Wat een wedstrijd, wat een ontknoping!
Imitatie van Dudek die op het punt staat een penalty te stoppen:
Je had het moeten zienquote:
Dan had je 2 jaar geleden maar de cd moeten downloaden. Oud nieuwsquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef FlowDesign het volgende:
Deze is vet mensen: http://www.eggsplosion.co(...)wen-improvisatie-ii/
bedankt voor het doorsturen Deb
En waarom had jij het 2 jaar geleden niet gemeld dan hè hè... heb je daar al over nagedacht?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan had je 2 jaar geleden maar de cd moeten downloaden. Oud nieuws.
aawww zielig... die oude neem ik aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef Inu het volgende:
Ons hondje is ziek... hij heeft nog 8 dagen medicijnen zodat we nog afscheid kunnen nemen en dan is het gedaan...
No shit Sherlock.quote:
Ja... heel zn oude lichaampje zit vol met tumoren... Heb het gisteravond pas te horen gekregen, dus ik ga nog even kijken of ik uitga zaterdagavond.. eerst even afwachten hoe het met hem gaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
aawww zielig... die oude neem ik aan?
Aahhhhquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef Inu het volgende:
Ons hondje is ziek... hij heeft nog 8 dagen medicijnen zodat we nog afscheid kunnen nemen en dan is het gedaan...
Roosendaalquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:03 schreef FlowDesign het volgende:
Hier in Roosendaal is het nu bewolkt geworden
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja... heel zn oude lichaampje zit vol met tumoren... Heb het gisteravond pas te horen gekregen, dus ik ga nog even kijken of ik uitga zaterdagavond.. eerst even afwachten hoe het met hem gaat
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:04 schreef Inu het volgende:
Hij is gisteravond ingeslapen. Hij kreeg de hele dag geen adem en de medicijnen sloegen niet aan, dus toen hebben mijn ouders gezegd dat we zoveel plezier hebben gehad met en aan dat beestje en dat dit gewoon onmenselijk was. De dierenarts is gelukkig wel hier naar huis gekomen om het te doen en nadat het gebeurd was hebben we hem begraven achter in de tuin.... Hij was 14, dus hij was al heel oud voor een collie.
Zolderkamerbewoner *meldt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef febster het volgende:
Personeelsafscheidsfeestjes zijn goed
Het enige matige is, dat ik op zolder slaap cq woon, en dat het hier nu dus echt fuckin' warm is
Sterkte Inu..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:04 schreef Inu het volgende:
Hij is gisteravond ingeslapen. Hij kreeg de hele dag geen adem en de medicijnen sloegen niet aan, dus toen hebben mijn ouders gezegd dat we zoveel plezier hebben gehad met en aan dat beestje en dat dit gewoon onmenselijk was. De dierenarts is gelukkig wel hier naar huis gekomen om het te doen en nadat het gebeurd was hebben we hem begraven achter in de tuin.... Hij was 14, dus hij was al heel oud voor een collie.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:10 schreef febster het volgende:
Personeelsafscheidsfeestjes zijn goed
Het enige matige is, dat ik op zolder slaap cq woon, en dat het hier nu dus echt fuckin' warm is
Waar was je geweest?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:21 schreef Partygurl het volgende:
vwaard was saai, voortaan gewoon weer eindhoven!
MOETEN is dwang.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen ruil ik de bewoonde wereld maar eens in voor de iets minder bewoonde wereld. Laten we hopen dat het alleen niet zo warm is, want ik heb absoluut geen zin om met deze temperaturen bij een concert te gaan staan. (Ik moet naar Weert).
Eeej, voor goede muziek moet je wat over hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig naar Weert toe gaat.
Het is dat ik gevraagd ben.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eeej, voor goede muziek moet je wat over hebben
Whoa!!! Relaxt!!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dat ik gevraagd ben.
Trouwens, een paar maanden geleden heb ik ook een weekend in Weert gezeten. Met een zestal FOK!kers notabene.
Ik kom zeer, met nadruk op zeer, sporadisch in Eindhovenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whoa!!! Relaxt!!
Wanneer kom je hierheen?
Das veel leuker hier dan in f*cking Weert.
Nooit geschoten is altijd misquote:Op zondag 29 mei 2005 04:17 schreef r8ality het volgende:
Wat is dat toch enorm leuk. Tellen hoeveel kansloze knazen iets proberen bij een onbereikbare Miss Barbie. Elf stuks waren de klos. Whehehe.
Wat ga je doen dan? En wrom heb je me niet gebeld dat je hierheen kwam dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen ruil ik de bewoonde wereld maar eens in voor de iets minder bewoonde wereld. Laten we hopen dat het alleen niet zo warm is, want ik heb absoluut geen zin om met deze temperaturen bij een concert te gaan staan. (Ik moet naar Weert).
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 mei 2005 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom zeer, met nadruk op zeer, sporadisch in Eindhoven.
Inclusief jezelf?quote:Op zondag 29 mei 2005 04:17 schreef r8ality het volgende:
Wat is dat toch enorm leuk. Tellen hoeveel kansloze knazen iets proberen bij een onbereikbare Miss Barbie. Elf stuks waren de klos. Whehehe.
Postte Feb dit dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef amaranta het volgende:
Dat spreekt voor zich, dat hij knaas nummer 1 was....
Maar misschien ook niet, want als ik t zo lees is Febster toch behoorlijk in trek bij de barbie's...
zeg dan niks ofzoquote:Op zondag 29 mei 2005 20:03 schreef amaranta het volgende:
Dat spreekt voor zich, dat hij knaas nummer 1 was....
Maar misschien ook niet, want als ik t zo lees is Febster toch behoorlijk in trek bij de barbie's...
quote:
Op ieder potje past een deksel. zegt menquote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef febster het volgende:
[..]![]()
Ik ga er niks over zeggen, de mensen die mij ooit 1x gezien hebben en/of mij beter kennen weten genoeg
Ongetwijfeld, maar op mij past geen barbie, that's for surequote:
Gisteravond vroeg een vriend van me of ik iets te doen had. Dat had ik niet echt. Dus vroeg hij of ik met hem meewilde naar een concert van Steve Howe (de gitarist van o.a. YES. Als je niet weet wie dat zijn, vraag je oudersquote:Op zondag 29 mei 2005 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? En wrom heb je me niet gebeld dat je hierheen kwam dan?
Ach... tis wat strakker, maar dat schijnt lekkerder/beter te zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op mij past geen barbie, that's for sure
De volgende ochtend word je wakker naast zoiets, en dan zie jij pas echt hoe lelijk zij is zonder plamuurlaag.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach... tis wat strakker, maar dat schijnt lekkerder/beter te zijn.
Geen ervaring mee overigens.
Dan zorg je dat je bij haar bent en weer vertrokken voordat ze wakker wordt. Probleem opgelostquote:Op zondag 29 mei 2005 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
De volgende ochtend word je wakker naast zoiets, en dan zie jij pas echt hoe lelijk zij is zonder plamuurlaag.
Moet je er wel voor zorgen dat ze gaat maffen met der plamuur der nog opquote:Op zondag 29 mei 2005 23:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je bij haar bent en weer vertrokken voordat ze wakker wordt. Probleem opgelost
Zak over der hoofd en ...... maar.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat ze gaat maffen met der plamuur der nog op.
Bah, vies woord.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Juup, mag jij van je vrouw het woord "neuken" niet in de mond nemen?
Die hadden geen V8-jes in die tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als zij in een volvo reden was het beter
Hun eerste V8 zat pas in de XC90 en die is in 2002 geïntroduceerd.quote:
Die traction control op die RS4 destijds was maar goed ook denk ikquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:00 schreef Inu het volgende:
Zou je champignons lang kunnen bewaren? Zo nee, zou je ze dan in kunnen vriezen?
quote:Bewaartips
- Hoe kouder u de champignons bewaard, des te beter het is.
Denk hierbij aan een temperatuur van 2 à 3°C.
- Dek losse champignons af met een folie, dit om vochtverlies te
voorkomen. Doe dit echter pas als de champignons koud zijn.
Laat de champignons dus eerst los klimatiseren in de koelkast en
dek ze daarna af met wat huishoudfolie.
- Leg paddestoelen niet vlakbij uien of fruit, want paddestoelen
nemen makkelijk geuren over.
Houdbaarheid van de verschillende paddestoelen
Paddestoelen zijn er in allerlei vormen en maten. Het is daarom logisch dat de houdbaarheid ook kan verschillen per paddestoel. In onderstaand tabel is af te lezen hoe lang de verse paddestoel thuis in de koelkast te bewaren is.
witte champignons 3 - 6 dagen
Kastanjechampignons 4 - 8 dagen
Portabella 4 tot 8 dagen
Shii-take ± 10 dagen
Oesterzwam 5 - 7 dagen
Bereidingstips
Schoonmaken
Maak de paddestoelen voor het bereiden schoon met behulp van een speciaal borsteltje of vochtig keukenpapier *. Leg ze echter nooit in het water. Ze zuigen zich dan namelijk vol met water wat ten koste gaat van de smaak. Daarnaast ontstaat er bij het bakken veel vocht in de pan. Snij eventueel voor het bereiden de onderkant van de steel af.
* Oesterzwammen kan je het beste schoonwrijven met droog keukenpapier.
Tips
- Mooie plakjes krijg je door de paddestoel met behulp van een
eiersnijder te snijden.
- Wanneer je champignons voor het koken of blancheren besprenkelt
met citroensap blijven ze mooi licht van kleur.
- Voeg pas op het laatste moment zout aan paddestoelen toe. Zo
verliezen ze niet veel vocht en blijven ze lekker knapperig.
http://www.champignons.nl/index2.htmlquote:Kan ik champignons invriezen?
Champignons kunnen het best in plakjes worden ingevroren. Sauteer (al omscheppend kort bakken)of blancheer 1 minuut de champignons even in olie of boter, laat ze op keukenpapier uitlekken en vries ze los op roosters in. Doe de plakjes champignons daarna in diepvriesdoosjes of zakjes. Ze zijn ongeveer 3 maanden houdbaar. In bevroren toestand te gebruiken voor bijvoorbeeld pizza''s, hartige taarten of eenpansmaaltijden.
Ik weet niet of je ze bij de AH hebt gekocht, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je ze eigenlijk niet veel langer dan 4 a 5 dagen bewaren wilt (ongevroren that is), daarna wordt het een ranzig zooitje kan ik je meldenquote:
Hmm, ja bij ons worden ze over het algemeen na een dag of 4 a 5 zo semi bruinig, en das meestal niet echt jofelquote:Op maandag 30 mei 2005 20:08 schreef blieblie het volgende:
Anders blaas je again de tweeter op.
Mijn AH Champignons blijven makkelijk een week goed hoor.
Om te verkopen niet nee, maar om nog op te eten is dat geen enkel probleem hoor. (duh)quote:Op maandag 30 mei 2005 20:24 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm, ja bij ons worden ze over het algemeen na een dag of 4 a 5 zo semi bruinig, en das meestal niet echt jofel
Enorm sexy onderwerp hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk in godsnaam over? Over moederneukende paddestoelen!
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk in godsnaam over? Over moederneukende paddestoelen!
Die Aldi/Lidl meuk is anders wel prima te eten. Dat heb ik zelf prima ondervonden vorig weekend.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:13 schreef Inu het volgende:
Het zijn Lidl-paddestoelen dus het kan ook zijn dat ze zo volgespoten zitten met chemische troep dat ze wel lang houdbaar zijnen er staat geen houdbaarheidsdatum op BB
Ja, was ook erg tevreden over de olijven-pasta sausquote:Op maandag 30 mei 2005 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die Aldi/Lidl meuk is anders wel prima te eten. Dat heb ik zelf prima ondervonden vorig weekend.
Het ijs was goddelijk. Nu weet ik niet meer welke zooi we ingeslagen hadden, maar het enige dat ik nog wel ervan weet is dat het helemaal op gegaan is. Maar dat ik het niet meer weet kan ook deels door de wodka komen geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2005 21:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was ook erg tevreden over de olijven-pasta saus
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:13 schreef Inu het volgende:
Het zijn Lidl-paddestoelen dus het kan ook zijn dat ze zo volgespoten zitten met chemische water troep dat ze wel lang houdbaar zijnen er staat geen houdbaarheidsdatum op BB
ook van de lidl die wodka?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ijs was goddelijk. Nu weet ik niet meer welke zooi we ingeslagen hadden, maar het enige dat ik nog wel ervan weet is dat het helemaal op gegaan is. Maar dat ik het niet meer weet kan ook deels door de wodka komen geloof ik
Nee, het was Wodka van de slijterquote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef Inu het volgende:
[..]
ook van de lidl die wodka?![]()
Luxe caramel ijs van de AH is lekkerwas ipv Ben&Jerry's wat altijd beter is, maar slechter voor mn bankrekening....
Nee, ik ben sinds vorige week nu officieel bestuur van studie vereniging enzo. En nu moeten we aan de hele afdeling gaan uitleggen hoeveel bier we gaan nuttigen volgend jaar wat voor serieuze dingen we gaan ondernemen. En aangezien ik de voorzitter ben, tsja... dan ben je automatisch de lul met dat soort praatjes.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:54 schreef Inu het volgende:
Met de bank op het dak?Maar dan sta je daar ladderzat voor de klas... is denk ik ook niet echt bevorderend voor je punt ensow....
Met kater werken is kut, half zat is altijd erg grappigquote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef blieblie het volgende:
Mag ik uit frustratie mijn pc uit het raam gooien?
Kwor gek hier...
En presenteren zat neej, geen ervaring in.
Wel in een winkel staan terwijl ik halfzat ben of een enorme kater heb.
Neequote:Op maandag 30 mei 2005 23:39 schreef febster het volgende:
Wat gaan de mensen hier trouwens woensdag stemmen?
Ik denk niet dat dat erbij staatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
misschien
Idemquote:
* Nederland is Nederland (dus geen europese staat ala amerkaans voorbeeld)quote:
Al dronken?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm, mis ik nou een post van mij hier![]()
Nee dusWazig. Ik zag niets staan.
De mijne is iig stukken beter dan die van mijn achterbuurman die me muziekaal ondersteund met zijn Tear for Fears gegil terwijl ie buiten aan het klussen isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BlieBlie heeft idd een rare muzieksmaak
Vriendinnen van mij...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:23 schreef Partygurl het volgende:
iemand naar frequence?
Rretro, weet-je...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef amaranta het volgende:
Zo, zijn de BSB nog steeds bij elkaar dan?
Zie zo'n grootmacht als US niet zo zittenquote:
Ik heb ze gewoon genoeg geld gegeven zodat ze samen ervan uit eten konden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:15 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft iemand nog een te gek gaaf leuk idee om je ouders te geven met hun 25 jarige bruiloft?
Zeggen dat je zwanger bent van een Marokkaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:15 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft iemand nog een te gek gaaf leuk idee om je ouders te geven met hun 25 jarige bruiloft?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeggen dat je zwanger bent van een Marokkaan?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hehehe
Goeiemorgen..laatste roc dagje vandaag voor mij![]()
Wanneer is de housewarming parteej ook alweer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:35 schreef blieblie het volgende:
Ssssssssssssssspannend!!!.
Dadelijk krijg ik de sleutel van mijn appartementje.
Als ik klaar ben met het opknappen en "inrichten" van de tentquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming parteej ook alweer?
De XC90 wel ja. De V8 pas in 2004 to be exact .quote:Op maandag 30 mei 2005 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hun eerste V8 zat pas in de XC90 en die is in 2002 geïntroduceerd.
Ga je ook stemmen dan? Want je kaartje ligt nog hier thuis hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef r8ality het volgende:
Artic, ik ben het met je eens. Behalve je softdrugs-argument dan
.
Ook nee.
Je kan ook stemmen als je je paspoort meebrengt. Dacht ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga je ook stemmen dan? Want je kaartje ligt nog hier thuis hoor.
Ja maar jij kent Joost niet. Die is zo vergeetachtig dat ie 's ochtends z'n eigen naam niet eens meer weet. Laat staan dat ie onthoudt dat ie vandaag moet gaan stemmen (ondanks dat ik het om 12 uur tegen hem gezegd heb).quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook stemmen als je je paspoort meebrengt. Dacht ik.
ach ja joh, weten die bejaarden veel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:57 schreef Inu het volgende:
Ik ging stemmen in Dordrecht en dat kon omdat ik mn pas om had laten zetten in een kiezerspas, gaan die mensen daar helemaal moeilijk doen. Ik Heb ze gewoon uit moeten leggen dat dat wel kon, omdat het een kiezerspas was
Hier ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:01 schreef Inu het volgende:
Ja, het waren idd bejaarden
* Inu gaat waarschijnlijk een 12" iBook kopen
Verkocht die kerel ook Ipod Mini's, TomTom Go's en verhuurde hij zijn huis.... en dat alles voor weinig?quote:
Echt weer zo'n vrouwenstreek, beetje lief kijken enzo en die jongen z'n mooie aanwinst onder z'n neus vandaan halen. Vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:31 schreef Inu het volgende:
Moet alleen nog ff toestemming van ouders krijgen om het geld van mn spaarrekening af te halenEn Job overhalen dat ik hem krijg ipv hij
![]()
Jupzquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:35 schreef Inu het volgende:
Heb je de sleutel nu al?
Buiten laptoppen zuigt. Met een beetje zon zie je geen ruk meer opt scherm.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:38 schreef Inu het volgende:
Ik heb hem harder nodig dan hij jaIk heb college enzo en zit veeel vaker in de trein dan hij en ik heb ook een balkon waar een laptop ernstig hard voor nodig is en hij niet
Hij vindt m trouwens sowieso toch sloom
En hij mag m wel lenen als ie toch per se dan muziek wil maken
Of je moet zoals wij hier een tent van 6 bij 3 in de tuin hebben staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:40 schreef blieblie het volgende:
Buiten laptoppen zuigt. Met een beetje zon zie je geen ruk meer opt scherm.
Ga dan binnenzitten denk ik danquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of je moet zoals wij hier een tent van 6 bij 3 in de tuin hebben staan
Binnen zit je toch niet buiten manquote:
Als wilt zonnen ga je in de tuin zitten met een tent van 3 bij 6 boven je hoofdquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Binnen zit je toch niet buiten man
Als ik wil zonnen, dan ga ik lekker in de zon liggen of zitten zonder laptop.
De helft daarvan is zeker onze CZ-partytentquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of je moet zoals wij hier een tent van 6 bij 3 in de tuin hebben staan
onze tuin is groter dan die tent knaasquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als wilt zonnen ga je in de tuin zitten met een tent van 3 bij 6 boven je hoofd.
neeje... gewoon een tent van hier.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De helft daarvan is zeker onze CZ-partytent
Hmmm kword een ouwe saaie burgerlul.quote:
oh ok.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
neeje... gewoon een tent van hier.
Nee, op de TH in Rijswijk. Ik kom helemaal niet uit Eindhoven en omgeving. De enige uit dit topic die ik ken is Inu.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:17 schreef daNpy het volgende:
Doe je toevallig ook Elektro op de Fontys in Ehv?
Daar is dus die laptop voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef daNpy het volgende:
Zonnen is echt voor vrouwen
Ik kan echt geen 5 minuten stil liggen en *niets doen* in de tuin
Ik stem vóór...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het opknappen en "inrichten" van de tent.
Dan zijn jullie (jullie als in, de EHV-topic gangers die ik ook IRL ken) allemaal welkom incl. eventuele aanhang. (Juup en Duchess komen jullie dan ook?
)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
oh ok.
Zaterdag ff onze BBQ bij Eric jatten... die 'leent' hem nu al een jaar! En we hebben hem nodig vor CZ
Wat dacht je van slapen... of bier drinkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef daNpy het volgende:
Zonnen is echt voor vrouwen
Ik kan echt geen 5 minuten stil liggen en *niets doen* in de tuin
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef omegaproject het volgende:
Ik zie dat ook het Eindhoven topic overwegend achterlijk en langzaam is.....
Waarom een nieuwe kopen als we er een hébben?quote:
Vergeet geen hond hèquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm kword een ouwe saaie burgerlul.
Nu nog trouwen, kids en een opel astra en ik ben weer happy.
Nooit geweten dat dat "iets" van R8ality besmettelijk wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef omegaproject het volgende:
Ik zie dat ook het Eindhoven topic overwegend achterlijk en langzaam is.....
Kwil een poezjequote:
Kheb voor nee gedacht omdat dit alles een politiek bullshit spelletje is en geen flikker te maken heeft met die hele fucking grondwet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:58 schreef r8ality het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral nee gestemd omdat we de papiermolen al groot genoeg is. Tel daarbij op, ons kansloze kabinet, et voila.
Katten zijn tovquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
Kwil een poezje.
Zo eentje met haartjes en 4 pootjes. Die andere komen der bij mij nie meer in.
Omdat zo'n ronde veel fijner is én maar 20 euro kostquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe kopen als we er een hébben?
Volgende week? Hm... eens zien. Ik moet sowieso nog met Vincent volgende week ergens wat foto's gaan maken (jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef Inu het volgende:
Heb je volgende week ergens tijd? Gaan we in Rotterdam ff wat drinken fsoGaan we naar die lekkere koffietent
En dan met die witte chocoladeschilfers
Althans, dat dacht ik. 's middags moet ik naar Rijswijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende week? Hm... eens zien. Ik moet sowieso nog met Vincent volgende week ergens wat foto's gaan maken (jawel). Dat wordt waarschijnlijk Woensdag ergens. Dan ben ik namelijk vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |