quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:12 schreef Maartel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Er is een spoilertopic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:03 schreef alors het volgende:
MargoAls ik meer vertel zal het wel een spoilert zijn.
Hier nog 1..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:43 schreef Koningin het volgende:
Ik was vergeten dat het om 17.00 uur kwam.
Zat om half 7 netjes voor de buis.
Klopt geloof ik wel ja, want vanmorgen was de aflevering van vrijdag eropquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef kv26 het volgende:
Zo zit het dus blijkbaar: Op rtl8 wordt om 22.15 de nieuwe aflevering uitgezonden. Diezelfde afleveringen wordt de volgende dag om 17.00 herhaald. Die aflevering wordt die dag later om 9.15 uitgezonden. Dus de afleveringen die vandaag in de avond komt, wordt morgenmiddag herhaald, en over twee dagen in de morgen.
Jee wat lastig zo... Gelukkig neem ik het op, allleen jammer dat het zo uitloopt bij rtl8. Gisteren en eergisteren had ik al extra lang opgenomen en tóch het einde gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef kv26 het volgende:
Zo zit het dus blijkbaar: Op rtl8 wordt om 22.15 de nieuwe aflevering uitgezonden. Diezelfde afleveringen wordt de volgende dag om 17.00 herhaald. Die aflevering wordt die dag later om 9.15 uitgezonden. Dus de afleveringen die vandaag in de avond komt, wordt morgenmiddag herhaald, en over twee dagen in de morgen.
vaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Het zit zo:
Nieuwe aflevering: om kwart over 10 op rtl8
Herhaling 1e keer: 's morgens op rtl4
Herhaling 2e keer: om 5 uur op rtl4
Snappez-vous?![]()
waaaat wat wazigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef kv26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just in case spoilertagshet is niets ergs hoor wel grappig
en weinig inhoudelijks wat betreft ATWT zelf
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just in case spoilertagshet is niets ergs hoor wel grappig
en weinig inhoudelijks wat betreft ATWT zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg leuk hoe die om elkaar heen draaien! Casey heeft af en toe toch wel wat charmants...quote:
geen idee of jullie het al gezien hebben, het is er wel al op geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heel erg leuk hoe die om elkaar heen draaien! Casey heeft af en toe toch wel wat charmants...
Nick vind ik niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |