Ik had eens een sukkel van een vriendje en die moeder was zo mogelijk nog simpeler, en die nam lijn 4 op als ze bijv. moest zwemmen ofzo 's ochtendsquote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Die belspellen zijn zo vreselijk irritant. Echt ik snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die gaan bellen...
oh, ik moet echt weer eens kijken!!! Lily zag ik inderdaad ook vrij snel, die heeft echt een bolle kop van de zwangerschap.
nee, dat is echt heel erg....quote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had eens een sukkel van een vriendje en die moeder was zo mogelijk nog simpeler, en die nam lijn 4 op als ze bijv. moest zwemmen ofzo 's ochtends![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ook niet lang geduurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja Lily met d'r zwangerschappen..![]()
Het ging nooit eens normaal.. Ernstig ziek worden, verwisseling van de baby's, ontvoert worden door Stenbeck (dat was Lily toch?)..
Hoe dan ook, het is altijd een enorm drama als zij zwanger raakt, dus ik bereid me alweer voor..![]()
Even een dikke spoilervraag hoor, dus alleen lezen als je al weet wat er in de toekomst gaat gebeuren in ATWT..NIET LEZEN, GRUWELIJKE SPOILER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NIET LEZEN, GRUWELIJKE SPOILER!!!Thanks, wat een gedoe weer he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef maril het volgende:
IK heb een vette spoiler, voor mensen die het nog niet weten en dat is te zien aan de spoilertags, hier de link
ATWT spoilertopic (deel5)
Ja zo dom he, Carly wilde het toen wel, maar dat kon toen niet omdat ze gezocht werden. Een gezocht stel bij de politieagent in huis is idd een beetjequote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
En er is werkelijk niemand die Gwen en Will in huis wil nemen?... Tuurlijk..![]()
Ik vind dat Hal maar een beetje hufterig bezig is..![]()
Ja lief hequote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Maddie en Casey trouwens...![]()
Ik vind ook dat dat gewoon moet stoppen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
En er is werkelijk niemand die Gwen en Will in huis wil nemen?... Tuurlijk..![]()
Ik vind dat Hal maar een beetje hufterig bezig is..![]()
what what whatquote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Maddie en Casey trouwens...![]()
In soaps (en in de hele showbizwereld) is trouwen heel belangrijk. Daardoor verandert bij toverslag alles en wordt het allemaal magisch en fantastisch en zo. Want een gewone relatie is natuurlijk maar niks. Het is ook altijd heel dringend en moet snel gebeuren. Wel op een grootse manier natuurlijk, met een wedding planner en bloemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Moja het volgende:
Wat een stom gedoe van Will & Gwen zeg. Hebben ze haast ofzo?![]()
Ik gok een combinatie..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:37 schreef doeka het volgende:
Is Dusty nu dood of op z'n soaps weer verdwenen, ondergedoken, geheugen kwijt, verwisseld voor tweelingbroer, door plastische chirurgie van gezicht veranderd zodat-ie nu ineens Paul is en in de gevangenis zit, of wat?
Heeft Jack trouwens iets ergs tegen haar gezegd, nadat hij dus erachter is gekomen over dat stripclub gedoe?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:44 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Carly vervelend met haar gejammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |