quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:03 schreef alors het volgende:
[..]Misschien deed de bel het niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens gemist vrijdag.. Vandaag snel maar weer kijken. Ik vind alleen de uitzendtijd een beetje bagger. Om 5 uur ben ik net wel/niet van mn werk, meestal ben ik pas half 6 thuis, dus mis ik nu de helft. En die op rtl8 is wel heel erg laat.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik kijk tegenwoordig niet eens meer als barbara's verhaalllijn komt. Dan ga ik iets anders doen, ze laat m'n bloed koken!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Barbar zo vervelend!!
dat soort stukjes vind ik nou echt 3x niksquote:Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef Aventura het volgende:
Leuke afleveringMet Paul als de Fransman - of is het nou Duitser? En die jaren 50-fantasie met Maddy
Hij ziet er inderdaad zo uit en praat met een Frans accent, alleen beetje jammer dat hij steeds 'Auf Wiedersehen' en 'Danke' zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Gwen en Will zijn op de vlucht omdat ze geld wilden stelen (will's idee, gwen was het er niet mee eens) van Barbar en die wilde de politie bellen. Will duwde haar weg van de telefoon en ze viel met haar hoofd tegen een rand en was bewusteloos. Nu beschuldigt barbar gwen ervan, en daarom zijn ze gevlucht
Paul is neergeschoten door Emily, die dacht dat hij dood was. Meg vond hem, en heeft hem verzorgd tegen zo'n 1 miljoen dollar als betaling. nu is meg weggegaan omdat emily en henry er achter waren gekomen dat paul dus niet dood was en paul is naar een motel/hotel gegaan en doet alsof hij een fransman is
carly en jack ik heb geen idee, ik heb het al een paar dagen niet meer gekeken. ik geloof dat carly zich weer bemoeit met politiezaken waar ze vandaan moet blijven en de de neef van mike is de nieuwe agent die Jack vervangt en die is nu al dol op carly
Net of hij normaal gesproken wél aantrekkelijk isquote:Op donderdag 13 september 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is Paul eiegnlijk lelijk zo.![]()
Tsja, als je irl zwanger bent, moet je dat in de serie nog even rekken, anders ben je volgens soap-tijd een jaar of drie zwangerquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef massy het volgende:
Sjees he, Lily heeft al een enorme buik en nu komen ze er achter dat ze zwanger is.
Dat gezicht van Lily ook....quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tsja, als je irl zwanger bent, moet je dat in de serie nog even rekken, anders ben je volgens soap-tijd een jaar of drie zwanger![]()
Ja dat snap ik opzich wel he. Maar waarom brengen ze dan die buik zo in beeldquote:Op zaterdag 15 september 2007 07:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tsja, als je irl zwanger bent, moet je dat in de serie nog even rekken, anders ben je volgens soap-tijd een jaar of drie zwanger![]()
Toch wel van Holden mag ik hopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef massy het volgende:
Sjees he, Lily heeft al een enorme buik en nu komen ze er achter dat ze zwanger is.
Neejohquote:Op maandag 17 september 2007 08:57 schreef Koningin het volgende:
Jemig, dat is een broedmachine zeg.
Nog een kind erbijZal wel weer een saaie verhaallijn worden.
Ja, ok. Maar Lily is zooooo saai....quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
NeejohJe moet het zo zien: weer een baby om te verwisselen, dood te wanen en uiteindelijk te ontvoeren
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar Lily is zooooo saai....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |