Ik snap je probleemquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:09 schreef imago het volgende:
Ik wil juist wel gordijnen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ze moeten dus aan de bovenkant half-rond zijn en op een of andere manier ook nog blijven hangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zoiets ja! Die bovenste!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef King_Nothing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedoel je zoiets?
Hmm... is een optie jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik snap je probleemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik neem ook aan dat het openschuiven van het gordijn van ondergeschikt belang is.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Zoek iets halfronds dat je als rail kan gebruiken, zo'n gebogen blaaspijp bijv. Bevestigen kan door lange schroeven erdoorheen in de boog te draaien met behulp van pluggen. Om de rail op afstand van de boog houden moet je afstandsbusjes in elkaar frutsen, stukje bovengenoemde pijp bijv.
2. Gordijn op maat maken: doek met gewenste plooi neerleggen, aftekenen met behulp van gebogen rail. Kan missschien ook anders.
3. De truc: bevestig het gordijn met ringen en lijm die met een beetje montagekit vast aan de rail (aan de achterkant, uit het zicht). Als dan om een of andere reden het gordijn er afmoet schroef je gewoon de rail los en klaar is imago.
Strak plan die klittenband.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef Oblivion het volgende:
Dan zou je kunnen overwegen, klitteband op de boog te schroeven...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop