abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28628202
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hoi
Hoi terug
pi_28635976
ik ga in vakantie 3weken bij mijn stageplek doorwerken
welliswaar voor een minimumloon , maar daar maak ik me niet zo druk over. want zo doe ik alleen maar meer ervaring op voor mijn opleiding
pi_28664026
Ik heb bij mn volgende stageplek ook vakantiewerk aangeboden gekregen voor 3 weken
Dacht dat ik er niet zoveel mee zou verdienen, totdat ik het contract zag
Is trouwens bij een makkelaardij

Mijn vorige stageplek vroeg ook al aan mij of ik beschikbaar was voor hun in de vakantie.. bijvoorbeeld als ze het druk hebben, of er is iemand ziek dat ik dan in kan vallen. Goed bezig dus

Bij mijn vorige stageplek kreeg ik trouwens ¤200 in de maand.. (MBO economie) bij vertrek ook nog een fles Passoa gekregen
pi_28665609
Ik heb diverse stages gelopen en het verschilt enorm qua betaling en werkdruk. Op een stage HBO Informatica kreeg ik 250 euro, maar moest ik wel een project van bijna een jaar in een half jaar proppen. Dan ben je gewoon ook thuis bezig met allerlei zaken. Belastingen van 60 uur per week waren eerder regel dan uitzondering. 2e stage Informatica kreeg ik niks, met een werkdruk van 40 tot 50 uur per week. Bij een wetenschappelijke stage op een universiteit lag de werkdruk rond de 40 uur, maar kreeg ik niks betaald.

Ook heb ik een stage gelopen voor een lerarenopleiding. Ontzettend hoge werkdruk, maar geen betaling. Terwijl je ook een baan kan zoeken en een salaris kan ontvangen. Maar ja, zie daar maar eens in te komen zonder ervaring cq bevoegdheid.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')