Niks mis mee toch.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef Blinde_Vink het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://otfans.net/uploads/post-1376-1116498394_thumb.jpg]]afbeelding][/url]
nee niet mis mee, lekker 2 x bs op 1600 maar ..quote:
waarom desktop (iconen meuk) op de enequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef Blinde_Vink het volgende:
[[url=http://otfans.net/uploads/post-1376-1116498394_thumb.jpg]]afbeelding][/url]
Omdat ik nu aan het opruimen ben en een nieuwe achtergrond maak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef coz het volgende:
[..]
nee niet mis mee, lekker 2 x bs op 1600 maar .. waarom desktop (iconen meuk) op de ene
en startbalk op de ander ?
Deels gewenning, en deels luiheid om er wat aan te doen, wel best zo dus,quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef coz het volgende:
[..]
nee niet mis mee, lekker 2 x bs op 1600 maar .. waarom desktop (iconen meuk) op de ene
en startbalk op de ander ?
Azureus... Een op JAVA gebaseerd Bittorrent-programma.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat is die applicatie met dat kikkertje?
Ah oke, thnx...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Azureus... Een op JAVA gebaseerd Bittorrent-programma.
werkt het ook bij windows 2000?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
www.konfabulator.com en als je ff nog tot morgen wacht dan is versie 2.0 uit, die word morgen gereleased, ze zitten nu op 1.8, en het is echt super, soort samurize maar dan met meer mogelijkheden, alleen 1 nadeel is dat je niet zo makkelijk zelf "widgets" kunt maken, maar er is wel zeer ruime keuze.
bij mij zit er een google mail checker met mail sound in, een klok, een twiekers nieuwsbar, een fok nieuwsbar, een datum, een google search, een ftp uploader, een videovenster die ook instelbaar is om over alle schermen heen te blijven "always-on-top" zeg maar. een geluidsregelaar en een datum, , een to do list, en een notitieblaadje, maar dr is nog veel meer mogelijk.en met f8 haal je dus dat schermpje op wat je daar ziet.
oftewel, een windows versie van: http://www.apple.com/macosx/features/dashboard/
en nee, niet gejat, neen, de 1e versie was al in 2003, dus het is eerder andersom
Yep... Toevallig vanochtend even geinstalleerd (en direct weer verwijderd...quote:
Jaquote:
hoezo? te vervelend? Het is echt iets wat ik al heel lang zocht eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep... Toevallig vanochtend even geinstalleerd (en direct weer verwijderd...)
Graden fahrenheit was geloof ik in de settings van die widget, het onderste selectieboxje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja
Hm.. het lukt me nog niet helemaal.. wat beteken de instellingen. Hoe kan je dingen als ''always on top'' en doorzichtig enzo instellen?
En de grade fahrenheid in celcius?
Ik vind het een leuke tool, erg mooi uitgevoerd ook, maar het was op mijn werkpc en daar heb ik het liefst zo min mogelijk 'ballast' geinstalleerd... Daarnaast zou ik er niet voor betalen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:27 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hoezo? te vervelend? Het is echt iets wat ik al heel lang zocht eigenlijk
pssst ...quote:
Bij XP kan je ook gewoon het volgende doen:quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef coz het volgende:
[..]
pssst ...
tweakXP trial downloaden .. (mijne is verlopen nu dus kan je niet pcies zeggen waar)
maar daar heb je bij het onderdeel desktp de mogelijkheid om prullenbak weer in het lijstje te zetten van iconen die je aan/uit kan zetten ,in het beeldscherm - bureaublad - bureaublad aanpassen scherm
et voila een compleet lege desktop ...
ik neem aan dat je nog nooit een icoontje versleept hebt naar dat ding![]()
dat klinkt wel positief (voor eigenschappen (start +break) van/en deze computer (start + equote:Op die manier kan je nog wel gebruik maken van de sneltoetsfunctie van de pictogrammen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/michel/fok/dig/bg2 (Custom).JPG]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |