Zal binnenkort wel eens even TRAF'fen op me desktop.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef CyFanate het volgende:
Dan nogWaarom zou je een snelkoppeling naar een installatiebestand op je desktop zetten
Weet je wat, geef mij 10 seconden access tot je systeem en het is helemaal overzichtelijk ingedeeld
(Kijk mijn bureaublad)
Als je de belangrijke spullen nou gewoon in je quicklaunch-balkje zet, en dat ook via die manier gaat starten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef CyFanate het volgende:
@Bio_Bastard: A) Echte mannen is subjectief. Wat jij een echte man vindt kan een ander een kleuter vinden
b) De reden dat ik deze icoontjes erop heb staat komt omdat ik al deze programma's minimaal 7x per dag gebruik (nou ja, de games dan niet). Ik ben tot veel bereid, maar niet om elke keer naar e:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\winword.exe te surfen
waar haal ik daar het origineel van?quote:
een progamma 7 keer nodig heb?Ik start een app 1 keer, en gebruik het als ik het nodig heb vanuit mn dock of met alt tab. Of anders via het progamma mapje, super handig!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef CyFanate het volgende:
@Bio_Bastard: A) Echte mannen is subjectief. Wat jij een echte man vindt kan een ander een kleuter vinden
b) De reden dat ik deze icoontjes erop heb staat komt omdat ik al deze programma's minimaal 7x per dag gebruik (nou ja, de games dan niet). Ik ben tot veel bereid, maar niet om elke keer naar e:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\winword.exe te surfen
Want?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:02 schreef CyFanate het volgende:
Sneltoets heb ik een hekel aan.
bekijk ff deze link: http://hedkandi.altervista.org/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
waar haal ik daar het origineel van?
Heb je die orginele daarvan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:04 schreef Allan24 het volgende:
[[url=http://www.xs4all.nl/~meinoth/fok/desktop-klein.jpg]afbeelding][/url]
Erg blauw, erg minimaal, erg Firefox![]()
Yup, stuur me maar effe een mailquote:
Met de rechtermuisknop op het bureaublad klikken. Er verschijnt dan 'n klein menu. Onderin het menu druk je op eigenschappen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:57 schreef justme_Jur het volgende:
Het wil mij niet lukken om mijn desktop te veranderen van uiterlijk,
kan iemand een link sturen of iets dergelijks,
met uitleg hoe je dat kan doen?![]()
Alvast bedankt..
(nee ik ben geen computergenie, en Ja ik ben slecht met computers..)
Je hoeft een sneltoets niet uit je hoofd te leren als je hem zelf instelt. Komt bij dat je een veelgebruikte sneltoets sowieso in no-time kent... Je kent toch ook sneltoetsen als CTRL+ALT+DEL? En da's dan nog 'n lastigere sneltoets dan pak 'm beet greyalt+i voor 'internet', ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:08 schreef CyFanate het volgende:
Waarom ik een hekel heb aan sneltoetsen. Meerdere redenen.
a) Te lui om sneltoetsen uit mijn hoofd te leren, dit werkt net zo snel
b' De kans dat je de verkeerde toets indrukt is vrij groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |