quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:57 schreef justme_Jur het volgende:Het wil mij niet lukken om mijn desktop te veranderen van uiterlijk,
kan iemand een link sturen of iets dergelijks,
met uitleg hoe je dat kan doen?
Alvast bedankt..
(nee ik ben geen computergenie, en Ja ik ben slecht met computers..)
Met de rechtermuisknop op het bureaublad klikken. Er verschijnt dan 'n klein menu. Onderin het menu druk je op eigenschappen.
Vervolgens kom je in de beeldschermeigenschappen en vind je een tabblad 'Bureaublad'... Daar kan je een andere achtergrond instellen.
Bij het tabblad 'instellingen' kan je vinden (en/of veranderen) welke resolutie je gebruikt (de breedte en hoogte in pixels). Het is het mooist als je een plaatje gebruikt van dit formaat.
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:08 schreef CyFanate het volgende:Waarom ik een hekel heb aan sneltoetsen. Meerdere redenen.
a) Te lui om sneltoetsen uit mijn hoofd te leren, dit werkt net zo snel
b' De kans dat je de verkeerde toets indrukt is vrij groot
Je hoeft een sneltoets niet uit je hoofd te leren als je hem zelf instelt. Komt bij dat je een veelgebruikte sneltoets sowieso in no-time kent... Je kent toch ook sneltoetsen als CTRL+ALT+DEL? En da's dan nog 'n lastigere sneltoets dan pak 'm beet greyalt+i voor 'internet', ofzo.
De kans dat je de verkeerde toets indrukt is overigens velen malen kleiner dan de kans dat je met de muis het verkeerde dingetje aantikt...:D
[ Bericht 6% gewijzigd door Jordy-B op 09-07-2005 21:01:44 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.