Hehequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:42 schreef Murray het volgende:
Loop ik over straat, stopt er een auto, iemand vroeg net aan mij waar de I?ea was..
Dus ik, behulpzaam als ik ben, uitleggen dat ze echt totaal verkeerd zit, en dat de Ikea helmaal aan de andere kant van de stad zit.![]()
Ze keek wat vreemd, maar na een duidelijke uitleg van mijn kant (volgens mij heb ik haar ook nog met een enorme omweg op pad gestuurd, over de verkeerde kant van de ringweg) ging ze weer vol goede moed op weg.
Ik heb mijn goede daad voor vandaag dus weer verricht.
Alleen toen ze wegreed bedacht ik me dat ze waarschijnlijk geen Ikea, maar idea zei... en dat zijn collegezalen, op nog geen minuut rijden van waar we stonden...
Ik voel me best wel lullig nu.![]()
De weg wel, idea nooit als ze in de verkeerde kant van de stad zit te zoeken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hehe
kan gebeuren, de weg vind ze vast wel weer!![]()
Zie je het al voor je, staat ze zometeen voor de Ikea. Ik denk dat ze dan wel doorheeft wat er gebeurd isquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef Murray het volgende:
[..]
De weg wel, idea nooit als ze in de verkeerde kant van de stad zit te zoeken.
Dat zat ze wel héél erg verkeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:54 schreef Vegitto het volgende:
Misschien iets met http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004956.html dit te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |