*oeh* nostalgiequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar is het Front Anti Jantje Smit!
quote:
beide sites zijn helaas offline, maar wat was ook alweer die site waar je oude pagina's kon opvragen, ik dacht archive.com ... dan kunnen we die site wellicht nog terugvindenquote:'Nederland is getroffen door een groot onheil. Onze nationale hitlijsten worden namelijk de laatste tijd gedomineerd door een 11-jarig onderkruipseltje, wiens overigens onaanvechtbare zangcapaciteiten enigszins overgewaardeerd lijken te worden, eerst door een Band zonder Naam en Volendam, later door de rest van Nederland. Dit ventje staat bekend onder de naam Jantje Smit, en zingt een zuiver(e?) Hollandse tranentrekker, gericht aan zijn overleden oma. (Uitgebreide research wees uit, dat die oma nog niet eens overleden is. Conclusie: of Jantje snapt het nog niet helemaal, of Volendam is een grote familie.) Dat deze lage vorm van uitbuiting van muzikale kwaliteiten ooit op nummer 1 heeft kunnen komen, heeft waarschijnlijk te maken met een boel geld, en de manipuleerbaarheid van de grote massa. Maar het is duidelijk dat dit vraagt om een krachtige reactie van de kant van de liefhebbers van goede muziek. Een sterk tegensignaal.'
Aldus het manifest van het Front Anti Jantje Smit. Op de homepagina van de FAJS – 'Jantje Smit? Weg die shit!' – vind je onder meer een speciale protestbutton en worden verscheidene actiemaatregelen aangekondigd, waaronder het achterhalen van het e-mail adres van Jantje (jansmit@tip.nl).
http://home.pi.net/~roto/
http://www.tip.nl/jansmit/janindex.htm
Dank.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:49 schreef nipeng het volgende:
Leuk gedaan BrauN.
Dat dacht ik ook eens ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:10 schreef BOKA het volgende:
Leuke review!
Het is idd weer eens wat anders dan die eeuwige metal/rock topics. [afbeelding]
Geweldig, zulke mensen moeten er meer zijn die het Hollandse lied onder de aandracht willen brengenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eens ja.
De volgende keer is Wesley aan de beurt.![]()
[afbeelding]
www.wesley.nl (zet je boxen hard aan)
TB, ik zou zeggen: schroom niet en leef je ook eens uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Geweldig, zulke mensen moeten er meer zijn die het Hollandse lied onder de aandracht willen brengen
Wesley is vet, Wesley is vetcool!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef BOKA het volgende:
WESLEY IS COOL!![]()
sorry dat ik het zo hard roep
Nee, zo geniaal ben ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bedankt man, extreem puike zender. Van jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |